UFN 33: Hunt vs Bigfoot **SPOILERS**

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ujo
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Shogun on vähän kun Penn siinä mielessä, että heti kun matsi alkaa niin näkee liikkeestä ja habituksesta että mitä on luvassa.

Shogun-Rua-vs-James-Te-Huna-UFCFN33_0209.jpg

^ Ei vissii löynyt edes naamaan tuossa lopussa? Kävi vaan karjumassa päin näköä? :D

Ei lyönytkään, hyppäsi vain perään varmistaakseen että jos se siitä tokenee niin pamauttaa vielä tajun kankaalle. Näki että on jo pihalla niin ei sitten lyönytkään päähän. Pakko arvostaa.

Löytääkö kukaan muuten giffiä siitä Huntin 4. erän alun "Nyt sitten sinne mattoon"-alasviennistä. Kunnon raivokas syöksy jalkoihin. :D

Tää oli joo kova, kunnon rugby-takedown. :D

Mun mielestä se kyllä läväytti ihan tosissaan, mutta löi enemmänkin ohi?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Vittu että oli kovat vikat 2 matsia. Oli ihan tippa linssissä kun vanhat Pride starat Shogun ja Hunt näytti mitä vapari on parhaimmillaan. Shogun näyttää olevan kovassa kunnossa ja Hunt vs. Silva oli aivan mielettömän kova matsi. Siis miten kova jätkä Hunt on kun sen neljännen erän kamalan GnP:n jälkeen tulee takaisin ja voittaa vielä vikan erän.

Jumalauta Hunt ja Silva... Aivan jäätävä matsi ja olin AIVAN paskat housussa koko ajan. Luulin että matsi loppuu about joka erässä! Neljännessä olin jo ihan varma, että tuomari lopettaa. Ja helvetti Hunt, äijä knockaa Silvan alas ja sen jälkeen KÄVELEE takomaan lisää. Pakko arvostaa, vittu että mä rakastan Hunttia. Noille kahelle ei voi maksaa tarpeeks tosta matsista...

Ja Shogun. Ai hitto ku oli hienoa nähdä Shogun kunnossa!

Siis miten kova jätkä Hunt on kun sen neljännen erän kamalan GnP:n jälkeen tulee takaisin ja voittaa vielä vikan erän.

Huhhuh mikä matsi!:D Silva taisi lyödä itsensä täysin finaaliin sen gnp:n aikana. Ei sillä ollut voimia enää takoa lopetusta siinä vaiheessa ja siihen meni todella paljon energiaa. Huntilla olikin aavistuksen enemmän virtaa vielä 5 erässä.

Hurja eventti oli. Enpä muista milloin viimeksi oon huutanut ääneen yksin matsia kattoessani. Arvostan Bigfoottia, onhan se todellinen taistelija joka ei pelkää mitään eikä helpolla antaudu sekään, mutta Hunttia puolta metriä lyhyempänä ei voinut olla kannustamatta. Aikamoinen gladiaattori. Jalka täysin paskana ja vähän väliä ihan tokkurassa vieläkin heittelee kauheita tykkejä Bigfootin leukaan. Ehkä paras matsi sitten Shogun v Hendersonin viime vuonna. Huntille ja Bigfootille molemmille mielettömät propsit siitä ettei luovuttanut missään vaiheessa. 'To the death' tuntui olevan ihan oikeasti asenteena.

Oli kiva myös nähdä Shogunillekin yksi hieno onnistuminen. Hienoa nähdä todellinen legenda iloisena taas kun pikkupoika. Ehkä tittelihaaveet on takanapäin mutta tekeepä ainakin vielä muutaman matsin todella hyvää tiliä että on sitten varaa maksella Alzheimer -hoitoja viiskymppisenä (toivon tietysti että pysyy terveenä).

Yleisö on Australiassa selvästi paremmin messissä kun jenkkilässä, ja sekin loi hyvin tunnelmaa peliin.

En muista milloin on viimeksi jäänyt näin hyvä fiilis UFC:n jälkeen. Shogunilta nätti tyrmäys ja Hunt vs. Bigfoot vuoden kovin sota.

shogun_eat.jpg

En muista milloin on viimeksi jäänyt näin hyvä fiilis UFC:n jälkeen. Shogunilta nätti tyrmäys ja Hunt vs. Bigfoot vuoden kovin sota.

Aina sama tarina joka eventin jälkeen kun on vielä tuoreet mällit kalsareissa. Jones-Gusse IMO edelleen edellä. Niukasti, mutta edellä kuitenkin.

Aina sama tarina joka eventin jälkeen kun on vielä tuoreet mällit kalsareissa. Jones-Gusse IMO edelleen edellä. Niukasti, mutta edellä kuitenkin.

Mielestäni Jones vs. Gustafsson on selkeästi vuoden paras matsi tähän mennessä, mutta ainakin Wand vs. Stann ja Hunt vs. Bigfoot olivat kovempia "sotia".

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom