UFN 29: Maia vs. Shieldds - 9.10

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ujo
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kyl toi aika raju ero on esim jos vertaa Maiaa 185 ja 170.Näyttää kyl todellla riutuneelta,hiukset pois ni menis syöpä potilaasta helposti

Came in at 208.

* Silva forfeits 25 percent of his show money to Hamill after not making weight.

Alkaa Thiagolla olemaan tappion myötä Ufc ura paketissa ei muuta kuin potku perseeseen.

Betssonilla:

Demian Maia - Jake Shields : Ottelu ratkeaa vasta tuomareiden päätöksellä?
Kyllä 2.02 kerroin

Käykäähän laittamassa pelitilit nollille :D

Tuo vaikuttaa ihan mukavalta kertoimelta. Itse ajattelin laittaa vähän kiinni Shieldsin pistevoittoon 5 kertoimella (Betsson/Unibet). Shieldsillä on hyvät mahdollisuudet viedä ottelua niukasti pystyssä ja uskon 5 eräisen matsin suosivan myös Shieldsia. Shields voittaa Maian pisteillä useammin kuin kerran viidestä imo.

HUih ku Ruusumarja "Tukkininja" Pallihaara näyttä pahikselta... joo vammatti... :dance2: :david:

Toivottavasti repii Pierceltä jalan irti! :rock: No ei nyt kuitenkaa iha irti mut toivottavasti vetäs jonku jalkalukon taas. :)

Palhareksen leiri teki kuukausi sitten testipainon pudotuksen. Nesteytyksen tekevät suoraan suoneen. Oli kuulemma mennyt hyvin. Seuravana päivänä olivat ottaneet kovan 3x5min sparrisession jossa mitään pahempia painonpudotuksen haittavaikutuksia ei havaittu.

Odotan itse kovasti Palhareksen otteita alemmasa painoluokassa kun on uusi ehkä hieman ammattitaitoisempi camppi takana.

HUih ku Ruusumarja "Tukkininja" Pallihaara näyttä pahikselta... joo vammatti... :dance2: :david:

Toivottavasti repii Pierceltä jalan irti! :rock: No ei nyt kuitenkaa iha irti mut toivottavasti vetäs jonku jalkalukon taas. :)

Tätä ulosannin laatua..

Onko jollakin tietoa että näkyykö netistä kyseinen kortti ilmaiseksi, kun ei maxi ainakaan näytä. Olis yö vuoro ja aikaa katsella

Eikös tuo näy suorana C-More Extremeltä ensi yönä klo 02 alkaen? Ainakin edellinen Fight Night näkyi samalta kanavalta kello kolmen aikoihin.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Palhares vs Pierce: Palhares luovutuksella, kerroin 4.
Silva vs Dong Hyun Kim: Kim voittaa, kerroin 2.85.
kokonaiskerroin 11.40
Panos 10e

Kim vie ton pisteillä,en nää et se voittais tyrmäyksellä about koskaan ja matossaki lopetus vähä epätodenäkönen Silvan mattotaitojen takia joten jos siin on parempi kerroin ni siihe laittaisin rahani

Itse en kyllä lähtis lyömään rahoja Palharesin voiton puolesta..

toquinho-magrelo.jpg

Joo, 3,85 oli Kimin tuomaripäätös, iskin sen ja ton Palhareksen luovutus voiton kiinni. Jos sais vaikka viime viikonloppuna menetetyt massit takas:P

Vaikka Kim onkin kova painija, niin en usko, että saa tällä kertaa maattua Silvaa. Pidän Fitchiä kuitenkin Kimiä kovempana painijana ja siinäkin matsissa Silvalla oli paikka paikoin hyviä hetkiä. Silva on uskomattoman agressiivinen ja räjähtävä kun vaan löytyy paikka iskeä. Lisäksi alasvientipuolustukseen on varmasti kiinnitetty huomiota niin Fitch-matsin jälkeen kuin tämän vastustajan varmistuttuakin. Siitä näkökulmasta tarkasteltuna tuo Kimin vajaan kolmosen kerroin on ihan perusteltu. En pelaisi.

Jostain syystä mulla on sellanen olo, että Beltranin voitto saattais olla pelattavissa. Vaikka Beltran onkin aivan kamala säkki, niin miehen tyyli voi aiheuttaa teknisesti taitavammalle Maldonadolle ongelmia. Maldonado on vähän helissyt kun vastustajana on ollut agressiivinen päällekarkaaja. Lisäksi Beltranilla on aikamoinen "do or die"-matsi tulossa työpaikkaa silmällä pitäen, joten varmasti kaikki mahdollinen tullaan voiton eteen tekemään. Varovainen Beltran UD voisi olla kokeilun arvoinen pienellä rahalla.

No ei se ennakkosuosikki välttämättä ole mut toi on kyl IMO kortin pelattavin kerroin.Mun mielestä Silva on ylihypetetty ja Kim pystyy makoilee deciossion kuha ei kaadu Silvan iskuihin.Silvalla on hyvä BJJ mut hyvän painijan on helppo käytännössä nollata se.1:! kertoimella jättäisin lyömättä mut tää on liian hyvä skipattavaks mun mielestä

Ja toi Palhares,miten jengi vielki jaksaa uskoo siihe? :D Siis jos se ei oo pistäny sitä jalkalukkoa ni sehä o ollu iha säkki.Saa nähä miten tää pudotus onnistuu mut ei kyl hyvältä näytä.Pierce kuitenki hävis splitillä Kossille(joka mainly oli pystyottelua) ja monien mielestä voitti sen ottelun joten ei sen oo mikää pakko viedä matsia edes mattoon ja on imo parempi pystyssä.Ellei tost Palharesista paljastu samanlainen monsteri ku esim Maiasta pudotuksen ansiosta ni tyly ilta tulee

Luulenko vaan, vai oliko Palhares heikossa hapessa puntarilla? Näytti siltä, että kaveri olisi juuri herännyt krapulassa... Toivottavasti painonveto ei vaikuta matsiin liikaa, oli muuten helvetin kireessä kunnossa.

Katoppa Palhareksen olemusta, mielestäni olemus kerto vielä enemmän kuin noi kuvat. Heti kun tulee backstagelta, niin naamasta näkyy pienoinen pelko ja epätoivo, ja puntarilla kun pääsi läpi näytti suunnattoman helpottuneelta. On tainnu olla rankka painonpudotus kyllä takana. Voi olla, että vaikka ovatkin tehneet testipainonpudotuksen, niin kaikki ei ole sitten tällä kertaa mennytkään nappiin? Oli miten oli Palhareksen olemus oli jotenkin huolestuttava.

Ja toi Palhares,miten jengi vielki jaksaa uskoo siihe? :D Siis jos se ei oo pistäny sitä jalkalukkoa ni sehä o ollu iha säkki.Saa nähä miten tää pudotus onnistuu mut ei kyl hyvältä näytä.Pierce kuitenki hävis splitillä Kossille(joka mainly oli pystyottelua) ja monien mielestä voitti sen ottelun joten ei sen oo mikää pakko viedä matsia edes mattoon ja on imo parempi pystyssä.Ellei tost Palharesista paljastu samanlainen monsteri ku esim Maiasta pudotuksen ansiosta ni tyly ilta tulee

Onhan toi nyt helvetin mielenkiintonen sekopää aivan sama miten matsit on menneet. Nythän se on vielä kaikenlisäks ollut jossain toisessa campissa niin ehkä haettu hieman
monipuolisuutta pakkiin sen ainaisen jalkalukon lisäksi. Itse pidän noista sekopäisistä Brasseista jostain syystä.

- - - Updated - - -

Katoppa Palhareksen olemusta, mielestäni olemus kerto vielä enemmän kuin noi kuvat. Heti kun tulee backstagelta, niin naamasta näkyy pienoinen pelko ja epätoivo, ja puntarilla kun pääsi läpi näytti suunnattoman helpottuneelta. On tainnu olla rankka painonpudotus kyllä takana. Voi olla, että vaikka ovatkin tehneet testipainonpudotuksen, niin kaikki ei ole sitten tällä kertaa mennytkään nappiin? Oli miten oli Palhareksen olemus oli jotenkin huolestuttava.

Näyttihän se hieman siltä kuin olisi kiittänyt jumalaa elämän lahjasta.

Mulle ei tullut mieleekään, että Palhareksen pudotus oli rankka. Ajattelin itse, että ollaan itkukurkussa, koska ollaan kotona matsaamassa.

Harmi kun tuo Thiago Silva ryssii UFC-uraansa oikein huolella.

Odottelen eniten innolla Fabio Maldonado vs Joey Beltran 'hitting heads off' matsia
sekä Yan Cabralin debyyttiä. Recordilla 10-0, kaikki subeja 1. tai 2. erässä, viimeisin voitto legendasta Kazushi Sakurabasta, kämppinä NOVA UNIAO!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom