UFC143; Diaz vs. Condit **Spoilers**

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Vilu
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
se kyllä hyväksyy sen rekisteröitymisen, vaikka iskeekin sen payment infon siihen heti perään. Itsekkin hämmennyin siitä kun yritin rekiseröityä.

Jep, ma rekisteroidyin ja sitten ei voi jatkaa maksamatta. En kylla ala laittaa mun luottokorttia/henkilokohtaista infoa sinne kun tulee katsottua naita 'ilmaisia' lahetyksia suurimman osan ajasta :)

Jep, ma rekisteroidyin ja sitten ei voi jatkaa maksamatta. En kylla ala laittaa mun luottokorttia/henkilokohtaista infoa sinne kun tulee katsottua naita 'ilmaisia' lahetyksia suurimman osan ajasta :)
Ignooraat vaan ne luottokorttihommat ja sign in niillä tunnuksilla mitkä laitoit ni pitäs toimia.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Kokeilitko siitä Prelimien kohdasta rekata vai suoraan mainiin. Se PPV puoli korttia varmaan vaatiiki.

Kokeilitko siitä Prelimien kohdasta rekata vai suoraan mainiin. Se PPV puoli korttia varmaan vaatiiki.

Molempia kokeilin. Sanoo:
"You are about to purchase "UFC® 143 PRELIMS." Your previously stored payment method will be charged CAD$1.99 immediately."

Eipa tuolla valia kun ilmainen loytyi.

Vaikka pienessä jurrissa katellaankin UFC:ta, niin ei vittuilla täällä toisille! Poistettu turhia riitaviestejä.

Oikee päätös oli tuomareilta ehdottomasti, kun otetaan huomioon parin pisteen vähennys ja melkein lopetus ensimmäisessä erässä.

Suositut

Back
Ylös Bottom