Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
se kyllä hyväksyy sen rekisteröitymisen, vaikka iskeekin sen payment infon siihen heti perään. Itsekkin hämmennyin siitä kun yritin rekiseröityä.Voi olla etta mulle tulee eri skriinit kun oon rapakon toisella puolella. Ei voi jatkaa ilman maksamista.
se kyllä hyväksyy sen rekisteröitymisen, vaikka iskeekin sen payment infon siihen heti perään. Itsekkin hämmennyin siitä kun yritin rekiseröityä.
Ignooraat vaan ne luottokorttihommat ja sign in niillä tunnuksilla mitkä laitoit ni pitäs toimia.Jep, ma rekisteroidyin ja sitten ei voi jatkaa maksamatta. En kylla ala laittaa mun luottokorttia/henkilokohtaista infoa sinne kun tulee katsottua naita 'ilmaisia' lahetyksia suurimman osan ajasta
Jep, ma rekisteroidyin ja sitten ei voi jatkaa maksamatta. En kylla ala laittaa mun luottokorttia/henkilokohtaista infoa sinne kun tulee katsottua naita 'ilmaisia' lahetyksia suurimman osan ajasta
Kokeilitko siitä Prelimien kohdasta rekata vai suoraan mainiin. Se PPV puoli korttia varmaan vaatiiki.
Vaikka pienessä jurrissa katellaankin UFC:ta, niin ei vittuilla täällä toisille! Poistettu turhia riitaviestejä.