UFC143; Diaz vs. Condit **Spoilers**

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Vilu
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Jep, näinhän se taitaapi olla. Olen monesti suositellut esim. yhdelle kaverillekin prelien katsomista, koska näissä on monesti jopa viihdyttävämpiä matseja kuin itse pääkortilla, mutta ei kuulemma jaksa katsoa, kun ei ole isoja ns. isoja nimiä ottelemassa. Noh, eipä ole meikäläiseltä tietenkään millään tavalla pois, joten täytyy naatiskella nyt kun on herkkua kunnolla tarjolla.

E: Nyt on sitten Rafael Nadal tulessa... :D

Siinä on illan tyylikkäimmät housut. Toivottavasti Kuiper tyrmää kolmannessa. Näytti kyllä itsekin aika väsyneeltä.

Ihme jengiä yleisössä. Puolet paikoista tyhjinä ja joku näpläs kännykkää tossa kesken matsin.

Jep, näinhän se taitaapi olla. Olen monesti suositellut esim. yhdelle kaverillekin prelien katsomista, koska näissä on monesti jopa viihdyttävämpiä matseja kuin itse pääkortilla, mutta ei kuulemma jaksa katsoa, kun ei ole isoja ns. isoja nimiä ottelemassa.

Sama täällä:D

Perkeleen brassi, hyvin Kuiper sinnitteli armtrianglessa...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kaksi tuomaria antoivat kolmannenkin Natalille :o Kyllä musta Kuiperin osumien tulisi enemmän painaa kuin epäonnistunut subiyritys ja mountti.

Mä en jaksa enää edes ajatella noita taidottomia tuomareita... joskus tähänkin saadaan toivottavasti muutos.

Joo, toivottavasti sä pääsisit äkkiä tonne tuomariks. Sulta varmaan tulis paremmat päätökset, kun oot noin mielikuvituksellisen nickinkin keksinyt :face:

Joo, toivottavasti sä pääsisit äkkiä tonne tuomariks. Sulta varmaan tulis paremmat päätökset, kun oot noin mielikuvituksellisen nickinkin keksinyt :face:

Arvasin, että joku alkaa urputtamaan... itsehän en tuomariksi haluaisi saati pääsisi, mutta koskiko tuo viestini mua tuomarina?
Eiköhän nuo hommansa osaa, mutta yllättävän usein tulee päättömiä pisteytyksiä.

Ja ei mennä henkilökohtaisuuksiin, en haluaisi kenenkään nickejä alkaa pilkaamaan.

Ei ole ollut luultavasti ainakaan painonvedon kanssa ongelmia, vaikka saikin nopean kutsun matsiin. Näyttää pärjäävän vielä ihan hyvin pystyssäkin, vaikka vahvuudet on painissa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom