UFC143; Diaz vs. Condit **Spoilers**

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Vilu
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Varsin tasainen matsi, mut itsekin olisin kyllä Koschekille antanut jos olisi pitänyt valita voittaja. Huomasko kukaan muu, et Koschek oli jotenkin tavallista kiusaantuneempi tosta buuauksesta? Ei tullut toi finkkukaan niin vakuuttavasti. Ei toi viha ennen oo miestä näkyny haittaavaan mut nyt olin aistivinani tiettyä epävarmuutta...

Varsin tasainen matsi, mut itsekin olisin kyllä Koschekille antanut jos olisi pitänyt valita voittaja. Huomasko kukaan muu, et Koschek oli jotenkin tavallista kiusaantuneempi tosta buuauksesta? Ei tullut toi finkkukaan niin vakuuttavasti. Ei toi viha ennen oo miestä näkyny haittaavaan mut nyt olin aistivinani tiettyä epävarmuutta...
Joo ei ollu enää niin innoissaan buuauksesta kun ennen. Onhan toi nyt vähän laimeeta toi jatkuva kossille buuaminenkin, kun ei tätä matsia ennen ole edes mitään kunnon trashtalkkia vetänyt tai mitään muutakaan buuamisen arvoista.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Werdumille toivottavasti tämä, herraahan tekee mieli kohta alkaa jo fanittamaan tuolla pystyllä (Nelsonia vastaan) ja mattotaidoilla. Toivottavasti tiputtaa Nelsonin kolmannessa erässä.

Nelsonin naama näyttää ku ois leivottu pesarilla huh huh. Täst viel puuttuis et tiputtais Werdumin lopus ja voittais. Tosin kyl Werdum ansaitsee tätä menoa voiton.. Perskeles.

Nelson tais viedä kakkoserän? Ei mun muistaakseni tullu werdumilta mitään merkittävää perille ja Roylla on kuitenkin ogtacon control hallussa

Suositut

Back
Ylös Bottom