Jatketaan nyt täällä sitten tätä keskustelua. Eli Mitä väliä sillä on mitä kukakin tienaa per matsi, ei se sitä asiaa muuta etteikö Dana White ja UFC tekis ihan tajutonta tiliä. Jos ne nyt tekee sen 28 miljoonaa tai mitä tahansa Danan mukaan per PPV-lähetys ni en mä sitte voi mennä vannomaan mitään. Ja ku laskee siihen kaiken muunkin mukaan. Se mikä nyt oli koko jutun idea oli se että niillä on ihan perkeleesti rahaa, että eiköhän niillä ole varaa maksaa muutamalle ihan huippu nimelle ihan tarpeeks jos ne vaan haluaa!
Ja sitte CroCopin palkasta kukaan ei voi olla varma. Mutta jos Mirko nyt ei meinannu suostua ottelemaan $150 000 edestä OWGPssä, ni kyllä mä uskon että kaveri haluis aika reippaasti enemmän UFCssä ottelemisesta. Paljon vähemmän kunniaa sieltä saa mun silmissä ainakin. Ja ehkä kukaan ei tiedä kuka CroCop on... VIELÄ. Mutta parin kolmen matsin jälkeen kaveri olis niin kova sana siellä että oksat pois. Ei sen viihdyttävämpää ottelijaa saa ku Mirko.
Mä en nyt jaksa jatkaa millään haista vittu meiningillä, mutta sanotaanko näin että ei varmaan kannattais alottaa semmosella sävyllä jos ite ei tiedä mistä puhuu.