MULTI UFC: Undisputed 2010

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 56124
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%

Deleted member 56124

20100227215659!UFC_Undisputed_2010_cover.jpg

Pelin kotisivut, huom. rosteri näyttää aika lupaavalta ja demokin on julkaistu PSN ja Xbox liveen.
28.5.2010 julkaisu. Kukaan hankkimassa kyseistä peliä? Keskustelua!

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Tuo vuosi nettiin jo viime torstaina/perjantaina. Perjantaista asti oon hakannu jo jonkin verran. On se vaan hyvä!
Ihan pirun cool juttu, kun ensiksi aloitetaan amatööri-salikisoista, sitten ekaa ammattiottelua jossakin räkäisessä pikkupromootiossa. Kun siellä ollaan jokunen päänahka voitettu, niin Dana tulee vierailemaan.
Pelistä on tehty kyllä joka osa-alueella parempi! Mattovääntö ja clinchi ovat mulle vielä hieman hämärän peitossa, sillä ovat muuttuneet jonkin verran edellisestä. Varsinkin sidonta.

10/10 !!!!!

Tuli vedettyä tuossa jokainen mahdollinen moodi läpi, että pientä arvostelua voisi heittää.

Tosiaan peliä oli muutettu hyvään suuntaan. Jokaisella soturilla oma tyylinsä, ja oli mukavata päästä vetelemään vasenkätisilla. Häkkiä vasten kamppailut oli toteutettu hyvin jokaiselle tyylille. Sain jopa yhden ottelun voitettua lääkärin keskeytyksellä, joka myös hieno uudistus, vaikka todella vaikea saada. Kausi moodi oli pieni pettymys, vaikka paljon parempi, kun edeltäjänsä ja mukavia uudistuksia. Heti mestaruuden voitettua, joka tapahtui melko nopeasti kausi alkoi taas toistamaan itseään ja mahdolliset saavutukset (kuuluisuus, cred, Sponsorit) tuli saavutettua nopeasti. Pieni pettymys, mutta ei kausi huono ollut. Pelimuotoja tuli väännettyä, turnausmuotoa, mestaruuden puolustusta ym, mutta eihän noita kukaan jaksa yksin vääntää. Enää odotellaan, että peli julkaistaan niin pääsee livessä kokeilemaan.

Ps, Jos BJJ hallitsi ufc 2009 nii tässä se on kyllä Ryan Baderin tyyliset kaverit.

Noniin, keskustelu lähti käyntiin. Itse ootan kyllä noita uudistuksia ku UFC 2009 ei täyttänyt oikein odotuksia sillon. Pitänee käyä ostamassa heti ku rahaa tulee. :)

Miten niin vuos nettiin jo? joku X360 versio vai?

E: Tietääko joku miksi kaikkien suosikki R. Couture ei ole myös tässä pelissä? vaan pelkästään kuraisessa EA:n MMA pelissä.

Noniin, keskustelu lähti käyntiin. Itse ootan kyllä noita uudistuksia ku UFC 2009 ei täyttänyt oikein odotuksia sillon. Pitänee käyä ostamassa heti ku rahaa tulee. :)

Miten niin vuos nettiin jo? joku X360 versio vai?

E: Tietääko joku miksi kaikkien suosikki R. Couture ei ole myös tässä pelissä? vaan pelkästään kuraisessa EA:n MMA pelissä.

Varmaan juuri sen takia. DW ei tainut tykätä siitä että se on EA:n pelissä.

Kaverilla UFC 2009 tuli kokeiltua kaverilla, ja UFC 2010 on melkein se joka omalla kohdalla voisi ratkaista PS3:n hankinnan... harmittaa nyt ankarasti kun ei oo 2010:n aikaan ole massia konsolia ostaa. Full HD töllökin tuli hankittua, joten PS3:n bluray olisi myös mukava lisä ja ylimääräinen "järkevöittävä" syy ostaa PS3. Tämän vuoden puolella vielä, pakko! :D

kävin tänää ennakkotilaamassa, ja perjantaina pääsee mättää. 2009:ää en omistanu, eli tulee ihan uutena kokemuksena tämä, saa varmaa jonku aikaa opetella näppäimiä.

Jep, seonki nii että DW:lle ei vittuilla.

Couture teki diilin EA:n kanssa silloin, kun se oli poissa UFC:stä tuossa joku vuosi sitten. Silloin vielä ei ollut mitään tietoakaan THQ:n ja UFC:n yhteistyöstä... muistaakseni...

Tänään tuli :) Eiku careeria jauhamaan.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kerrohan kokemuksia, että miltä peli tuntuu. Itse saan sen vasta huomenna tai ensi viikolla. Jokos lukkojen vääntö onnistuu?

Iso plussa career modeen on auto sparraus ! Lukot ja defense ei onnistu täällä. Hyvältä vaikuttaa. Careeri alotetaan pienemmästä organisaatiosta ja jossain vaiheessa DW tulee salille ja pyytää isoihin ympyröihin, hirveen UFC hypen saattelemana :D

Hyvä pelihän tuo on, en oikeen viitsinyt odoittaa tuosta paljoa ja ei kannattanutkaan. Okei on tullut monia hyviä muutoksia ja se on hyvä, mutta mulla toi peli lataa pidempään kuin edeltäjä.. Ihan hyvä vapaaottelupeliksi..

Iso plussa career modeen on auto sparraus !
Jolla ei kyllä tee mitään. Loppu puolella kautta, kun vedät itse yli 100 pistettä sparrista ja automaatilla noin 20. Tämä turhauttaa, kun koko aika pitäisi olla sparraamassa.

Ottakaahan Title Challenge, Shane Carwinilla. Ai jumankekka miten voi olla tyrmääminen noin hauskaa!

Jolla ei kyllä tee mitään. Loppu puolella kautta, kun vedät itse yli 100 pistettä sparrista ja automaatilla noin 20. Tämä turhauttaa, kun koko aika pitäisi olla sparraamassa.

Ottakaahan Title Challenge, Shane Carwinilla. Ai jumankekka miten voi olla tyrmääminen noin hauskaa!

Neuvos vähän mua noissa lukoissa:( En saanu edes Damian Maialla lukotettua. Miten vitussa sitä tattia sit pitää pyörittää :confused:

2009 oli hyvä peli, mutta monessa mielessä täysi raakile. Esim. uramoodi oli todella huono, valikoissa surffailu kävi työstä ja lopulta peli jäi hyllyyn pölyttymään. Olihan siinäkin monta siistiä juttua, mutta ärsyttävyyksiä oli liikaa.

45.40 olisi XO version hinta kun Ahvenanmaalta tilaisi (www.vpd.fi). Kai se täytyy laittaa tulemaan!

Neuvos vähän mua noissa lukoissa:( En saanu edes Damian Maialla lukotettua. Miten vitussa sitä tattia sit pitää pyörittää :confused:

Pää ideahan tässä on, että sinulla on enemmän staminaa kuin vastustajalla. Yleensä vastustajalla staminaa jäljellä alle puolet. (Ota stamina mittari optionsista käyttöön, jos ei ole) Konetta vastaan, kohdistele lyönnit ja potkut kroppaan, mutta kumminkin sekavasti ettei se urpo torju kaikkea. Seuraa staminoita koko ajan, varsinkin, kun maassa pyöritte. Netissä ottelut on helppo viedä submissionilla, kun joku hakkaa itseltään staminan pois huomaamatta ja silloin, kun laitat lukon niin varma voitto. Ei jalkalukkoja, koska ne ei onnistu koskaan, ellet nyt ole potkinut koko aika tunteella jalkaan.

Jotkut hahmot ovat parempia, eri lukoissa. Nii ja tattihan pyörii 360 myötäpäivään.

Zone-sarja -42%
Ei saatana rupee menee hermot :evil: Light Weightissä matka katkee joka kerta BJ Pennin gomorraan :( 4 kertaa putkeen ny jo vetäny samalla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom