Deleted member 56124
Pelin kotisivut, huom. rosteri näyttää aika lupaavalta ja demokin on julkaistu PSN ja Xbox liveen.
28.5.2010 julkaisu. Kukaan hankkimassa kyseistä peliä? Keskustelua!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Noniin, keskustelu lähti käyntiin. Itse ootan kyllä noita uudistuksia ku UFC 2009 ei täyttänyt oikein odotuksia sillon. Pitänee käyä ostamassa heti ku rahaa tulee.
Miten niin vuos nettiin jo? joku X360 versio vai?
E: Tietääko joku miksi kaikkien suosikki R. Couture ei ole myös tässä pelissä? vaan pelkästään kuraisessa EA:n MMA pelissä.
Varmaan juuri sen takia. DW ei tainut tykätä siitä että se on EA:n pelissä.
Jep, seonki nii että DW:lle ei vittuilla.
Tänään tuli Eiku careeria jauhamaan.
Kerrohan kokemuksia, että miltä peli tuntuu. Itse saan sen vasta huomenna tai ensi viikolla. Jokos lukkojen vääntö onnistuu?
Jolla ei kyllä tee mitään. Loppu puolella kautta, kun vedät itse yli 100 pistettä sparrista ja automaatilla noin 20. Tämä turhauttaa, kun koko aika pitäisi olla sparraamassa.Iso plussa career modeen on auto sparraus !
Jolla ei kyllä tee mitään. Loppu puolella kautta, kun vedät itse yli 100 pistettä sparrista ja automaatilla noin 20. Tämä turhauttaa, kun koko aika pitäisi olla sparraamassa.
Ottakaahan Title Challenge, Shane Carwinilla. Ai jumankekka miten voi olla tyrmääminen noin hauskaa!
Neuvos vähän mua noissa lukoissa:( En saanu edes Damian Maialla lukotettua. Miten vitussa sitä tattia sit pitää pyörittää