UFC Tukholma 6.4.2013

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Rezallakin nyt aikaa sit otella kun kotikisat tulossa, saas nähdä onko Paul Sassin tasoista vastustajaa sille tulossa kun englantiin ei "ehtinyt" sitä vastaan, vai joku pystyukko huonolla alasvienti puolustuksella?

Onkos UFC:n newsletterin tilaajat vielä saanut sitä koodia, millä pitäis huomenna päästä lippuja ostamaan? Itelle ei oo ainakaan vielä tullu. Kuumottaa.

Sama täällä, vähän kiihotti noi 180€ versiot, mutta eiköhän sitä rahaa saa tälle reissulle palamaan muutenkin ihan kiitettävästi.

Eiköhän. Edullinen yöpymismuoto on muuten Stockiksen omenahotelli, http://www.omenahotels.com/fi/.

Tällä hetkellä neljän hengen huone hinta 999kr eli 116e kun yöpyy huhtikuun 6-7. Eli jos on tuo neljä henkeä lähdössä niin alle 30e/naama. Omenahotellissahan tuo hinta on aina sama yöpyjistä riippumatta, huoneet aina neljälle. Ja nuo hinnat ainakin johonkin pisteeseen nousee, vähän kuten lennot. Kaveri kun varasi huoneen viikko sitten, oli vielä halvempi.

Suuri kiitos someday! Mihinkäs toi koodi pitäis syöttää että tiketit saa tilattua? Enpä oo ennen tajunnutkaan, kuinka avuton sitä on tämmösten juttujen kanssa. :face:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mihin toi koodi pitää tuolla sivulla laittaa ku siellä lukee vaan että myynti ei oo viel alkanu. Ja ufcfightclub-sivuilla ei myöskään oo mitään tilausmahista...

^^^^^^^^^^^

En tiedä onko ongelma jo ratkennut, tai onko presale enää edes auki, mutta itselläni oli aluksi sama ongelma. Sain kyllä koodin mutten päässyt syöttämään sitä mihinkään. Kaverini kokeili omalta koneeltaan tunnuksillani niin toimi sitten. En tiedä oliko selaimesta kiinni vai mistä, mutta tuolla Ufcfightclubin foorumilla oli myös jonkin verran porukkaa jolla sama ongelma, eli sivu aukeaa niin ettei sitä koodipaikkaa tule siihen. Siellä foorumilla joku laittoi linkin, jolla sitten lopulta itsekin sain sen auki. Mystistä hommaa. Eli kannattaa sieltä foorumilta vielä etsiä, ketju taisi olla "ticket to Ufc Sweden" tai jotain sinne päin. Voi kyllä olla että presalea ei tänään enää ole ja pitäisi nyt olla se newsletter koodi. Sen olen tilannut pariinkin sähköpostiin mutta ei ole tullut mitään.

- - - Updated - - -

edit. Ei toimi toi linkki oikein mulla firefoxilla, Chromella antaa mahdollisuusen syöttää koodi

edit. Tästä saattoi olla kiinni. Itse kokeilin firefoxilla ja operalla eikä toiminut. Kaverilla taisi olla chrome ja toimi.

^ Juu piti olla kirjautuneena fightclubiin että aukas ton linkin ennakko-osto optiolla, muuten näytti vaan eioota.

UFC: Ultimate Fighting Championship

Hey Sweden: We're baaack! Alexander Gustafsson takes on Gegard Mousasi at UFC Stockholm 2013 on April 6. Our Facebook fans can buy tix NOW with pre-sale code SWEDEN: http://on.ufc.com/W18Hrv

Mihin toi koodi pitäis syöttää kun tota linkkiä painamalla avautuu toi ticnet.se joka sanoo että liput ei olis vielä myynissä ja missään ei oo mitään mahollisuutta laittaa tollasta koodia?

^ Juu piti olla kirjautuneena fightclubiin että aukas ton linkin ennakko-osto optiolla, muuten näytti vaan eioota.

No mulla ei toiminut näinkään, kunnes sitten sieltä foorumilta saadun linkin kautta. Ja oli siellä tosiaan muillakin tuota ongelmaa. Mielenkiintoista nähdä tänään onko kukaan saanut newsletter koodia, vai meneekö ostot huomiselle.
Lipun ostaneena viimeinen toive olisi että vielä suomipoikakin kortille jotenkin mahtuisi. Todennäköistä se ei ole, mutta esimerkiksi Anton voisi teoriassa olla jonkun loukkaantuvan paikkaaja, jos itse on kunnossa Chiesa matsin jälkeen. Niinimäen mahdollisuudet lienevät minimaaliset, kun Mcgregor-Brimage on jo Fw-ottelu. Toki jos jompi kumpi loukkaantuu niin paikkaajaksi ehkä.

Joo sain sen toimimaan sitten tolla fightclubiin kirjatumisen kautta. 130 e lippuja tuli 2kpl hommattu ja nyt sit 2kk oottelua edessä! :dance: Ei voi kylliksi kiittää somedaytä!

Suositut

Back
Ylös Bottom