UFC on FX: Belfort vs. Rockhold

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Trains with Cormier scared of Vitor:)

images

Mc-Bubba treenasi Bonesin kanssa, mutta pelkäsi Uriahia.
Rockholdin sietääkin pelätä, sillä Vitorin body is ready, eikä Cormier lyö takaraivoon.

Kyl se oli Luke joka kävi iholle..
Joo, Luke tuli iholle, mutta se oli Vitor, joka vei homman fyysiselle tasolle (how gay is that). Testosteroni vain vaahtosi suusta, tönäisi Lukea ja riehui kuin vesikauhuinen gorilla, kurkunleikkausmerkkejä jne. Mutta vähän hypeä, ihan hauskaa. Matsin jälkeen sitten ylistetään vastustajaa kilpaa.

Muutama mielenkiintoinen matsi kortilla, mutta muuten aika plääh.

Bonarit siitä, ettei tönäissyt, odottanut valmentajia väliin ja sitten esittänyt tappeluun halukasta ja näennäisesti yrittänyt rynniä väkijoukosta läpi.

Jotenkin syö toi kaksinaismoralismi. Vitorin ja kumppaneiden TRT hoito = täysin ok, sitten joku toinen tyyppi jää kiinni jostain laittomasta aineesta ja se nuijitaan maan rakoon.

TRT on ihan paskaa mun mielestä ja se on selkeästi porsaanreikä tossa PED hommassa. Mä oon pakkiksella ainakin kokenu tän nuijimisen liittyvän siihen, että jos joku jää kiinni jostain mikä on kiellettyä säännöissä, niin sitä sitten vingutaan ja voivotellaan. Ei täällä kauheasti sitä puolustella jos joku jää kiinni testosta, eikä oo lupaa TRT:iin.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kyllä, Souza on järkyttävän paha vastustaja kaikille ja ajoittain jopa aika tylsä ottelija hypeen nähden.
Vitor saanut uutta nousua kun roinat on kohdallaan, jo pelkästään ulkoinen olemus muuttunut "sallitun" roinaamisen jälkeen.
Itse ollut Vitor fani jo ekoista ufc matseista, hieman jeesustelu ja muu turha jauhaminen trt kera ruvennut nakertamaan, joten ei haittaa jos Luke voittaa. Jos Luke voittaa, niin toivottavasti näytöstyylin ja näyttäisi että on titteli ukko.

Kuinka moni on nähnyt Rockholdin matseja? Itse en ole ainakaan vakuuttunut millään muotoa, vaikka voittikin kärjistäen tokassa erässä kaasuuntuneen Jacaren...

Kyllä Vitorin recordi on jäätävä ja kohdannut todella kovia ukkoja. Ei se siinä valossa voi ottelua hävitä. Veikkaan, että ekassa erässä tulee unimatti vastustajalle.

Suositut

Back
Ylös Bottom