UFC on Fuel TV: Franklin vs. Le

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Habs
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Nedkov suht vakuuttavan näköisessä tikissä.

Jes, aikamoinen jässikkähän Bulgaarian mies on. Olen aina tykännyt Thiago Silvasta ottelijana ja petyn kyllä helevetisti, jos Nedkov tämän voittaa. Nedkovilla on pystyssä tasan YKSI ase ja se on takakäden karmee heijari. Caneakin vastaan haki sitä jatkuvalla syötöllä. Toivon että Silva tuhoaa Nedkovin täysin olemalla tarkkana pystyssä ja viemällä säännöllisesti mattoon jossa GnP:llä bulgaari muusiksi.

Nyt alkaa kyl hiki valua ku ei mistään maxilta, max sport 1 tai 2 näytä tota eventtiä tulevan :s kenelläkään tietoa mikä kanava tuon eventin esittää? Thiago silvan matsi pakko nähä (tai oikeestaan thiago silvan voitto ;))!

Olen huomannut, että siinä ei ole mitään logiikkaa mitä UFC-iltoja maksukanavilta tulee. Esim. kaikki viisi aikaisempaa UFC on Fuelia ovat tulleet Canalilta (nyk. C-More) mutta nyt yhtäkkiä tätä parhaaseen mahdolliseen katseluaikaan tulevaa iltamaa ei näytetä.

Olen laittanut erittäin vihaista mailia C-morelle asiasta. Laittakaa tekin.

Mihin aikaan Suomen aikaa tulee tää eventti? Jostain ettii striimin ja iloissaan kattoo ku ei tarvi aamu 5 valvoa kuten yleensä :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Olen huomannut, että siinä ei ole mitään logiikkaa mitä UFC-iltoja maksukanavilta tulee. Esim. kaikki viisi aikaisempaa UFC on Fuelia ovat tulleet Canalilta (nyk. C-More) mutta nyt yhtäkkiä tätä parhaaseen mahdolliseen katseluaikaan tulevaa iltamaa ei näytetä.

Olen laittanut erittäin vihaista mailia C-morelle asiasta. Laittakaa tekin.

Maikkarilla on oikeudet näyttää livenä UFC:n PPV-eventit. C-more ja maikkari on käytännössä samaa kioskia ja kummallakaan ei ole sopimusta FOX:in kanssa joka esim. tän kyseisen iltaman lähettää. Kysyin maikkarin edustajalta muutama viikko takaperin että onko tilanteeseen tulossa mitään muutosta ja ei ainakaan vielä ollut mitään kerrottavaa.

Maikkarilla on oikeudet näyttää livenä UFC:n PPV-eventit. C-more ja maikkari on käytännössä samaa kioskia ja kummallakaan ei ole sopimusta FOX:in kanssa joka esim. tän kyseisen iltaman lähettää. Kysyin maikkarin edustajalta muutama viikko takaperin että onko tilanteeseen tulossa mitään muutosta ja ei ainakaan vielä ollut mitään kerrottavaa.

Näinhän se varmaan onkin. Siitä huolimatta kaikki UFC on Foxit on näytetty ja kaikki tähänastiset Fuelit myös. Fx: iä on tullut niukasti. Olisiko yksi näytetty koko vuonna.

Suositut

Back
Ylös Bottom