UFC on Fuel TV 2 (Tukholmassa)

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kuvii ei valitettavasti oo, mut olihan tuolla ihan uskomaton tunnelma ja vittu sitä meteliä Gustafssonin matsin aikana, muutenki yleisö oli helvetin hyvin mukana. Ainoo miinus oikeestaa oli jonottaminen sisään, joku 200m jono mitä ei oltu mitenkää organisoitu. Jengi veteli ohi oikeelt ja vasemmalta. Toivotaan et saatais suomeeki joskus tapahtuma, hyvä avaus ainaki pohjoismaissa.

Kuvii ei valitettavasti oo, mut olihan tuolla ihan uskomaton tunnelma ja vittu sitä meteliä Gustafssonin matsin aikana, muutenki yleisö oli helvetin hyvin mukana. Ainoo miinus oikeestaa oli jonottaminen sisään, joku 200m jono mitä ei oltu mitenkää organisoitu. Jengi veteli ohi oikeelt ja vasemmalta. Toivotaan et saatais suomeeki joskus tapahtuma, hyvä avaus ainaki pohjoismaissa.

Omasta mielestäni jono oli helposti yli 200m. Muuten kyllä hyvä tapahtuma kaikin puolin, myöhemmin ehkä syväluotaavampaa arvostelua ja kuvia. Olihan se hieno nähdä ensimmäistä kertaa livenä, täytyy uudestaankin mennä.

2 sisäänkäynnissä oli ainakin yli tunnin jono, vissiin muilla sisäänkäynneillä vähän lyhemmät jonot?
Pääsin sisään samaan aikaan kun Reza asteli kehään, voi sitä huudon määrää!

2 sisäänkäynnissä oli ainakin yli tunnin jono, vissiin muilla sisäänkäynneillä vähän lyhemmät jonot?
Pääsin sisään samaan aikaan kun Reza asteli kehään, voi sitä huudon määrää!

Tohon 2 portille tais tulla kahdesta suunnasta tunnelbanan väylät kans eli oisko ollu turhaakin porukkaa jonossa? Me mentiin 6:s sisäänkäynnistä sisään ja vaikka jokusen aikaa joutu odottaa, suhteellisin hyvin liikku jono koko ajan. Viiden aikoihin taidettiin olla jonossa ja aikaa jäi reippaasti hallin sisälläkin pyörimiseen ennen matseja.

Meininki oil kyllä mahtava ja meinas pienet kylmänväreetki mennä, ku Buffer ekan kerran suunsa avas. Joskos sitä muutaman videon jossain kohti ehtis tänne heittämään.

Pari kännykällä kuvattua videon raatoa Silvan ja Gustafssonin sisääntuloista. Olihan Globenissa tunnelmaa, huh huh..

http://www.youtube.com/watch?v=8rfH0CYZ3e4

http://www.youtube.com/watch?v=iGXU...DvjVQa1PpcFMuRoTkmxjw65g0NkZiavhHa9QAIq32f9g=

Mahtavan näköistä meininkiä. Nyt vähän harmittaa ettei tullut lähdettyä paikalle. No, jospa seuraava iltama Ruotsissa olisi Gussen tittelimatsi. Toivoa saa aina. :) Joka tapauksessa lähden seuraavaan scandinavian iltamaan satavarmasti. Oli se missä tahansa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Oli kyllä todella mahtavat karkelot!!! Ehdottomasti uudestaan mikäli tännepäin UFC taas rantautuu.
Heitin muuten yläfemmat mm. Dana Whiten kanssa =) Ja Gsp:n näkeminen livenä, ooohhh MANCRUSH!!!!!

Pakko kyllä myöntää, että hienoa oli!
Ainoa mikä harmitti niin keli lauantaina päivään asti. Räntää tuli niin paljon, että oli kiva olla loppu aika märät kengät jalassa.
Mökä oli kauhea Gussen entrancen aikana ja niinkun Dana sanoi "This place is so loud!!!"
Ehdottomasti uudestaan kun vain tulevat johonkin päin Eurooppaa, suosittelen kaikille

Itsehän olin tuolla paikan päällä myös. Oon tämmönen sunnuntai-fanittaja joten mitään superviiltäviä analyysejä itse matseista en osaa heittää. Se sijaan yleisiä fiiliksiä itse paikan päältä:

- Sisäänpääsy Globeniin oli kyllä perseestä. Meidän piti mennä 2-sisäänkäynnistä ja päädyttiin ihmismassan mukana härskisti puoleen väliin sitä klo 18 maissa ollutta megajonoa. Vasta myöhemmin tajuttiin että jonon pää oli jossain siellä 200m päässä. Semmosen 45min odottelun jälkeen päästiin sisään ja ehdittiin onneksi näkemään vielä ekan matsin loppu.
- Itse onnistuin aina muutenkin eksymään toinen toistaan vittumaisempiin jonoihin. Vessaan, hodarille, joka paikkaan. Vähän söi miestä mutta eipä sieltä hallin puolelta montaa kertaa malttanutkaan poistua.
- Paikalla oli kyllä yleisesti ottaen uskomattoman hyvä meininki. Porukka osas käyttäytyä fiksusti eikä kännisiä örveltäjiä juuri näkyny. Edellinen vastaavan kokoinen tapahtuma oli meikällä Super Six-ilta Harwall Areenalla joulukuussa 2010 ja silloin anniskelualueella lyötiin miestä :D Tällaisesta ei ollu Globenissa tietoakaan. Kyllä MMA-jengi vaan osaa olla paremmin kuin vanhan liiton nyrkkeilyfanit.
- Itse ottelut oli kyllä mahtavaa seurattavaa. Pari vähän tylsempää matsia seassa mutta toisten aikana saatoin yllättää itseni huutamasta jotain tsemppausta muistuttavaa epämääräistä ölinää. Enkä ollu ees kännissä.
- Olin aina luullut, ettei Lil' Wayne voi kuulostaa hyvältä missään olosuhteissa mutta olin väärässä. Se vaatii Gussen sisääntulon ja ympärille täysi Globen seisten huutavia faneja :D Sen mylläkän muistan varmasti lopun elämääni.

Kaiken kaikkiaan aivan fantastinen kokemus ja lähden toistekin jos suinkin sellainen tilaisuus tarjoutuu!

- Sisäänpääsy Globeniin oli kyllä perseestä. Meidän piti mennä 2-sisäänkäynnistä ja päädyttiin ihmismassan mukana härskisti puoleen väliin sitä klo 18 maissa ollutta megajonoa. Vasta myöhemmin tajuttiin että jonon pää oli jossain siellä 200m päässä. Semmosen 45min odottelun jälkeen päästiin sisään ja ehdittiin onneksi näkemään vielä ekan matsin loppu.
Me itseasiassa tehtiin puolvahingossa samalla tavalla, se 2-sisäänkäynnin jono teki 90 asteen mutkan johon käveltiin pokkana muun porukan mukana. Me ei ehditty näkemään ekaa matsia, toisen kohdalla löydettiin omat paikat.

^ Joo, just siihen mutkan paikkeille mekin päädyttiin. Hetkeksi piti vähän pudottaa painopistettä ja ottaa kädet pois taskuista kun tajuttiin että just etuiltiin about 1700 ihmistä :D Sen verran oltiin kuitenki härskejä ettei enää lähdetty palaamaan takasi ku siihen samaan paikkaan virtas jatkuvasti metrosta lisää väkeä. Ja kyllä siellä näki vielä suuremmallakin pokalla vedettyjä suorituksia ihan oven eteen. Ihmeen sopuisasti porukka kuitenkin suhtautu siihen kaikkeen. Tarkoitus oli selvästi jättää matsaaminen ammattilaisille sinne octagoniin :)

Suositut

Back
Ylös Bottom