Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Siis Silvahan vei sitten matossa Veraa kuin märkää rättiä, Brandonilla ei loppua kohden ollut mitään sanaa muistaakseni. En kyllä missään nimessä löisi noilla kertoimilla Gusselle rahojani. Thiago on kuitenkin agressiivinen kaveri hyvällä painilla ja käsissäkin on hieman kaatoa.
Täytyy kyllä SICille kommentoida, että mun mielestä Apedi näytti varsin hyvältä Alvesia vastaan ennen tyrmäystä. Sehän osui siihen jopa yllättävän paljon.
Forrest 191cm, Cyrille 198cm, Gusse 196cm ja Vera 193cm.Jeremy Stephens
Miten Forrest näyttää noin pieneltä ekassa kuvassa?
En tiedä muistanko väärin, mutta eihän Silva ny helisemässä ollu Veraa vastaan?
Tykkään kyllä Helwanista (varsinkin MMA Hour), mutta kaveri tuntuu nykyään aika usein kääntävän haastatteluissa puheenaiheen itseensä. Tosin olen vainoharhainen ja muutenkin paska jätkä, mutta siltä musta tuntuu.Mielenkiintoinen haastattelu. On järjetön aikataulu Danalla. Marcus Kowal on todella hyvä ja miellyttävä toimittaja. Itseäni on jotenkin Ariel Helwani alkanut nyppimään vaikka toki osaava ammattilainen onkin.
Tykkään kyllä Helwanista (varsinkin MMA Hour), mutta kaveri tuntuu nykyään aika usein kääntävän haastatteluissa puheenaiheen itseensä. Tosin olen vainoharhainen ja muutenkin paska jätkä, mutta siltä musta tuntuu.
Haastattelun toisen osan mukaan Gusse on kovassa tikissä.
mun mielestä näyttää juurikin pituudessa olevan ainoastaan eroa. Paitsi Brandon Vera, vittu näyttää ihan HW:ltä.En nyt meinannu ainoastaa pituudessa pieneltä vaan näyttää jostain syystä pikkupojalta hanskat ja säärisuojat päällä..
Ehkä mun silmissä on joku vika :D Forrest kun yks isoimmista 205sista..
Tällä hetkellä osallistujilla on yli 10% mahdollisuus voittaa VIP-paketti!Voita ringside-paikan sisältävä VIP-paketti UFC Tukholmaan!
MMAViking on solminut yhteistyösopimuksen NordicBet urheiluvedonlyöntiyhtiön kanssa. Kumppanuuden kunniaksi NordicBet tarjoaa MMAVikingin faneille mahdollisuuden voittaa 2 x VIP pakettia Tukholman UFC iltaan. Paketti sisältää lipun talon parhailta paikoilta sekä ruokaa ja juomaa sisältävän kestityksen ennen tapahtumaa (paketin arvo yli 700 euroa).
Lisätietoja miten osallistut