Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
http://www.iltasanomat.fi/urheilu/r...lyttava-urheilukokemus/art-1288462171196.html
Onhan tämä ihan sairasta touhua. Paska laji, toivottavasti kielletään kaikkialla.
No nii-i minä olen miettinyt samaa. Kyllä kai sitä olis varaa palkata joku muu lähtemään käymään jossain maassa tai vaikka Lorenzo, tuntuu ettei sekään äijä muuta tee kun salilla käy.Kuinka kauan Dana White jaksaa painaa duunia tuohon tahtiin, ennen kuin palaa loppuun?
Mitähän noi selostajat lässyttää, että Gusse ottelee kuin Jon Jones? Gusse pysty on imo paljon parempaa kuin Jonesin. Kyllähän toi asento, feintit ja käsien työskentely on niin A.Silvaa kuin olla ja voi. Luulen, että on muutamia tunteja katsottu spiderin työskentelyä. Ei puutu kuin teknisemmät potkut ja ne matrix-väistöt
Siverin matsi oli aivan mahtava. Molemmat todellisia mestari strikereitä, heel kickit viuhuu kuin 90-luvun toimintaleffoissa. Paras pystyottelu pitkään aikaan!
Kuinka kauan Dana White jaksaa painaa duunia tuohon tahtiin, ennen kuin palaa loppuun?
Kohtuu hyviä matseja.
Gustafssoni on tulevaisuuden nimi. Hyvällä jalkatyöskentelyllä piti etäisyyttä Silvaan ja napsi pisteet ulkopuolelta. Ekan erän pari pudotusta enteili jopa keskeytys voitosta. Gustaffson alkoi selkeesti pohjois-maiseen tyliin himmailemaan kakkos ja kolmos erässä, kun huomasi että voitto irtoaa pistelläkin, kun vaan välttää Silvan takakäden koukkua leukaan. Pienellä riskin otolla Gusse olisi tyrmännyt Silvan, mutta hyvä näikin. Vahva amatöörinyrkeily tausta näkyy ottelutyylissä, lisää vaan voimalyönti treenejä ja Joneskin on helisemässä ton liikkeen ja ulottuvuuden kanssa.