UFC on Fuel TV 2 ***SPOILERS***

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Rusher
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Pressi:

Pressin jälkeinen Q&A:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Thiago Silva ei ole kyllä mennyt kehittynyt ottelijana, tai ainakaan se ei tässä näkynyt. Sama laahustava jahtaaminen jatkuu. Tuolla tyylillä ei kyllä kärkipään ukkoja voiteta. Gustafsson liikkui kyllä vikkelästi. Tosin pakitteli aika paljon, mikä toi välillä luotaantyöntäviä takaumia Diaz-Condit-matsista(ei tämä nyt kuitenkaan ole verattavissa tuohon farssiin). Gustafsson kyllä osui hyvin ja lopetuskin oli lähellä. Nyt paras mahdollinen matsi olisi Gustafsson vs. Hendo ja siitä voittaja tittelimatsiin. Hendo tosin tuskin suostuu tähän, kun tuntuu haluavan vain isoja matseja. Ei kyllä minusta Hendo mitään tittelimatsia ansainnut sillä Shogun-matsilla, jonka olisi voinut antaa kummalle vaan ja 2 viimeistä erää Henderson oli täysin ottavana osapuolena.

Gusse on kyllä hyvä. Ihan ylivoimainen esitys oli ja veti hyvinkin varmanpäälle. Ois ollu varaa lopettaa Silva pienellä riskillä useampaan otteeseen. Yks juttu mikä meikäläiseen teki vaikutuksen oli se, että miten mies nakkeli yli viiden iskun sarjoja ja kaikki lyönnit/potkut meni perille. Hemmetin hyvin matsasi. Kysymysmerkkejä tulevaisuudessa, että riittääkö tämä hyvä pysty siltikään Jonesille ja varsinkin mihin painipuoli riittää!

Gustafsson myös heitti Silvan kenttään kuin räsynuken yhteen otteeseen. Luulen, että siihen painipuoleen on Davis-matsin jälkeen satsattu ihan saatanasti. Eri asia tietenkin riittääkö Jonesia vastaan. Silti tämän hetken LHW:stä mieluiten Gussen näksin Jonesia vastaan.

En voi muutaku hehkuttaa Gussea! Erittäin hieno esitys ja mies näytti todella hyvältä pystyssä. Pitkälle tulee varmasti pääsemään :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Gussen suoritus on erityisen vakuuttava, jos sitä vertaa Rashadin matsiin Silvaa vastaan. Toki paljon on tapahtunut välissä, mutta jokatapauksessa.

Kuinka kauan Dana White jaksaa painaa duunia tuohon tahtiin, ennen kuin palaa loppuun?
No nii-i minä olen miettinyt samaa. Kyllä kai sitä olis varaa palkata joku muu lähtemään käymään jossain maassa tai vaikka Lorenzo, tuntuu ettei sekään äijä muuta tee kun salilla käy.

Mitähän noi selostajat lässyttää, että Gusse ottelee kuin Jon Jones? Gusse pysty on imo paljon parempaa kuin Jonesin. Kyllähän toi asento, feintit ja käsien työskentely on niin A.Silvaa kuin olla ja voi. Luulen, että on muutamia tunteja katsottu spiderin työskentelyä. Ei puutu kuin teknisemmät potkut ja ne matrix-väistöt:)

Siverin matsi oli aivan mahtava. Molemmat todellisia mestari strikereitä, heel kickit viuhuu kuin 90-luvun toimintaleffoissa:). Paras pystyottelu pitkään aikaan!

Mitähän noi selostajat lässyttää, että Gusse ottelee kuin Jon Jones? Gusse pysty on imo paljon parempaa kuin Jonesin. Kyllähän toi asento, feintit ja käsien työskentely on niin A.Silvaa kuin olla ja voi. Luulen, että on muutamia tunteja katsottu spiderin työskentelyä. Ei puutu kuin teknisemmät potkut ja ne matrix-väistöt:)

Siverin matsi oli aivan mahtava. Molemmat todellisia mestari strikereitä, heel kickit viuhuu kuin 90-luvun toimintaleffoissa:). Paras pystyottelu pitkään aikaan!

Minun mielestä Gusse ottelee kuin Cruz.

Kuinka kauan Dana White jaksaa painaa duunia tuohon tahtiin, ennen kuin palaa loppuun?

Veikkaisin että sellanen 20 vuotta menee niin että heilahtaa. Se että Dana itse tiedostaa tuon työmäärän kertoo aika pitkälti siitä että kaverilla pääkoppa kestää kyllä. Yleensä tollaset burnoutit tulee jos on sellanen tunne että on "pakko tehdä" ja silti tekee tai silloin kun ei edes ite huomaa että on jatkuvasti menemässä. Mutta ei Dana näytä pistävän pahakseen sitä että joutuu kiertämään ja soittelemaan henkilökohtaisesti ottelijoille.

Muutamia fiiliksiä Arlandalta:

- Globeniin saatanalliset jonot, vaikka oltiin ajoissa paikalla. Eka matsi jäi näkemättä.
- Oluen saaminen katsomoon on iso plussa lauantai-iltana. Olkoonkin vaikka sitten kakkosta.
- Meininki oli mieletön ja fanit aika sivistyneitä. Gusse ja Reza on kuulemma tuttuja urheilusivujen kautta muillekin kuin tosifaneille.
- Numeroeventtien tapaan olisin kaivannut ottelijoiden haastatteluja ja muuta hypeä screeneille tauoilla. Nyt sai katsella samoja mainoksia koko ajan.
- Olutta sai jonottaa välillä turhan kauan, kuselle pääsi nopeesti.

Kaiken kaikkiaan aika kivasti järjestetty tapahtuma. Katsomot oli ihan pullollaan jo heti iltaman alkuhetkistä ja punnituksissakin joutu osa porukkaa jäämään hallin käytäville. Meininki oli saatanan hyvä ja ruotsalaisten ottelijoiden kohtalaisen hyvä menestyminen lisäs yleisön riehaantumista. Illan parhaat hetket oli Gussen sisääntulo, päämatsin aikaiset yhteishuutelut, Rezan lopetus ja Siver-Nunes-matsin aikana kuuluneet "Rammstein"-huudot!

Kuvia ehkä myöhemmin, nyt Australiaan! So long!

Pirun hyvä kortti. Ainoa miinus noista Fuelin tunnin kestävistä höpinöistä ennen matseja. Vetää mun ratiot persiilleen, kun rippaajat eivät leikkaa niitä pois :)

Siver on ehdottomasti yksi suosikkiottelijoistani. Kaveri vetää pystyssä niin sulavasti, ettei sitä voi kuin ihailla. Lyönnit, potkut ja väistöt tapahtuvat vaivattomasti ilman turhaa hötkyilyä.

Kohtuu hyviä matseja.

Gustafssoni on tulevaisuuden nimi. Hyvällä jalkatyöskentelyllä piti etäisyyttä Silvaan ja napsi pisteet ulkopuolelta. Ekan erän pari pudotusta enteili jopa keskeytys voitosta. Gustaffson alkoi selkeesti pohjois-maiseen tyliin himmailemaan kakkos ja kolmos erässä, kun huomasi että voitto irtoaa pistelläkin, kun vaan välttää Silvan takakäden koukkua leukaan. Pienellä riskin otolla Gusse olisi tyrmännyt Silvan, mutta hyvä näikin. Vahva amatöörinyrkeily tausta näkyy ottelutyylissä, lisää vaan voimalyönti treenejä ja Joneskin on helisemässä ton liikkeen ja ulottuvuuden kanssa.

Joo varmasti onkin tuon ulottuvuuden kanssa helisemässä kun Jonesilla on sitä vaan 21cm enemmän. Eiköhän Jones paini ruotsalaisen pois kiusaamasta jos tuommosen välipalan saa.

Suositut

Back
Ylös Bottom