Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Overeem vie helposti jyräämällä Brownen. Brownella ei ole mitään tässä matsissa.Overeem vs Browne? Yllättävän vähän kiinnostusta tuota matsia kohtaan. Nyt vähän väittelyä pystyyn kumpi vie ja miksi.. Vai onko liian vaikeasti ennustettava matsi?
Joo, Brownin matsit on aina kovia. Häkin ovi kiinni ja täysi rähinä päälle.Meikä odottaa eniten Matt Brownin matsia. Onneksi saatiin hyvä korvaajaki Alvesin tilalle, Mike Pyle kumminki voittoputkessa ja tän ottelunvoittaja ansaitsee jo top 10 vastustajan.
Myös Lauzonin matsia odotan innolla. Meidän kaikkien suosikkinörtin ensimmäinen matsi tänä vuonna ja vielä kotiyleisön edessä. Muistatte varmaan viime visiitin Bostonissa, kun Ruediger lenteli ympäri häkkiä kuin räsynukke.
Meni itse asiassa toisinpäin, Gabe antoi Joelle tuon kakun. Tekee häviöstä vielä nöyryyttävämmän. :DSe oli kyllä kunnon perseraiskaus. Yksi mun lempparimatseja, vaikkei kyse todellakaan ollut mistään tiukasta kisasta.
Muistellaan vielä se, että Joe antoi Gabelle punnituksissa kakun, jossa luki "Sorry for your loss" :D :D :D
Go Lauzooooon!
Meni itse asiassa toisinpäin, Gabe antoi Joelle tuon kakun. Tekee häviöstä vielä nöyryyttävämmän. :D
Älyttömintä tässä on, että jätit mainitsematta toistakymmentä mielenkiintoista nimeä, kaikenlisäksi matchupit on kaikki tasaisia, ihan uskomaton kortti joka on pysynyt hyvin vielä kasassa, jotenkin tuntuu, että mma-fanit löytää liian usein väkisin jotain valitettavaa, itse tykkään naatiskella.Vähintään top-5 parhaista korteista koskaan, yleensä korteilla on (omasta mielestä) ehkä 1-2 hyvää matsia ja joku jonka ehkä jaksaa kattoa siihen päälle. Prelimeissä harvemmin mitään. Nyt siellä on Sonnen, Shogun, Ubereem, Uriah Hall, Faber, McCregor.