UFC on Fox Sports 1: Shogun vs. Sonnen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Brabo
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Shogun on helevetin kova äijä ja voi voittaa kenet tahansa vaikka nytkin tuli punnitukseen sen näköisenä kuin ei olisi treenannut ollenkaan. Sonnen vie ainakin pakollisissa poseissa mutta matsissa Sonnenin on lähes pakko pyörittää Shogunia viisi erää voittaakseen ja Shogun on vaarallinen ja kykenevä lopettamaan väsyneenäkin. Shogun toki väsyy aika nopeasti muttei anna missään vaiheessa periksi. Tästä voi tulla yhtä komea matsi kuin taannoisesta Shogun-Hendosta. Jos mennään pisteille, Sonnen voittaa. Shogunilla on tosin rutkasti aikaa lopettaa matsi. Sonnenilla on parissa viime matsissa ollut paha tapa jäädä Lesnar-kilppariin ottamaan iskuja vastaan ja toivoa parasta. Ei mitään yritystä parantaa asemiaan vaan toivotaan erän loppumista tai että kaveri kyllästyy lyömään. Jos nyt jotain pitää veikata niin sanotaan Shogun via TKO Rnd.4.

Overeem tulee olemaan Brownea huomattavasti vahvempi ja tulee varmasti päättämään missä matsi käydään. Overeemin mattopeliä olisi kiva nähdä vähän enemmän. Browne voi toki tyrmätä kenet tahansa mutta kristallipalloni ei näe tässä mitään muuta lopputulosta kuin Overeemin voitto giljotiinilla ekassa erässä.

Satunnaisista matseista pikaennustus:

Faber häviää tyrmäyksellä ekassa.

Uriah Hall jäätyy ja häviää UD:n.

Conor McGregorin hype osoittautuu aiheettomaksi kun Holloway nappaa eka erän tyrmäysvoiton.

Pyle ja Lauzon kuristavat.

Se 90k tulee Pride Shockwave eventistä joka järjestettiin Tokion olympia stadionilla. Pride Final Conflict 2003 järjestettiin Tokyo Dome areenassa ja siellä oli 67 450 katsojaa.

Jaa toi olikin jo mainittu. :)

- - - Updated - - -

Omat veikkaukset:

Sonnen
Reem
Faber
Brown
Hall
Lauzon
McGregor

Overeem tulee olemaan Brownea huomattavasti vahvempi ja tulee varmasti päättämään missä matsi käydään.

Voittajaa en uskalla veikata, mutta odotan Brownen nopeajalkaisena ja paremmalla cardiolla yrittävän jonkinlaista pistehippaa (Greg Jackson). Nähtäväksi jää onko Overeem tarpeeksi nopea ja taitava sulkemaan etäisyyden ennen mahdollista kaasuttamista.

Olen ehkä itse vähän enemmän Overeemin puolella tällä kertaa, olisi ihan mukava nähdä ukko vielä joskus jotain top3:sta vastaan. Mutta jos Browne voittaa Reemin helposti, niin samapa tuo sitten vaikka lopettaisi uransa.

Yli 90,000 katsojan Pride Shockwave 2002 pidettiin Tokion stadikalla, enkä jaksa uskoa että sitä on missään Saitamaksi uutisoitu.

Sinne on joskus puristettu reilu 40 tuhatta ainakin.

Tuonne stadikalle mahtuu 48 tuhatta, ja muistaakseni jossain oli mainittu ettei se ollut edes täynnä, eli edelleen pieniä ovat katsojat olleet, 2 per tuoli vähintään.

- - - Updated - - -

Se 90k tulee Pride Shockwave eventistä joka järjestettiin Tokion olympia stadionilla. Pride Final Conflict 2003 järjestettiin Tokyo Dome areenassa ja siellä oli 67 450 katsojaa.

Jaa toi olikin jo mainittu. :)

- - - Updated - - -

Omat veikkaukset:

Sonnen
Reem
Faber
Brown
Hall
Lauzon
McGregor

Tonne taas mahtuu maksimissaan 55 tuhatta. On ne sitten pieniä katsojia noissa Pride eventeissä :D

Tai sit kun on kyse mafian järkkäämistä tapahtumista, ni niihin on myyty ton verran lippuja, sit vaan kaikki ei oo päässy sisälle. Tai ainakaan mahtuneet.

Tuonne stadikalle mahtuu 48 tuhatta, ja muistaakseni jossain oli mainittu ettei se ollut edes täynnä, eli edelleen pieniä ovat katsojat olleet, 2 per tuoli vähintään.

Niin, 48 tuhatta istumapaikkaa esim. futismatseissa. Kun otetaan erikoisjärjestelyt ja koko kenttä huomioon, paikkoja tulee helvetisti enemmän.

Vittu miten naurettavaa paskaa taas lukee tätä. Mun lapsetkaan ei jaksa kinata noin turhanpäiväsistä asioista. Porin jazzeillakin ilmotetaan vetoisuudeks 30 000, mutta kas kummaa, että Metallicaa mahtu katsoon kuitenkin 60 000. Veikkaan, että edes Japi ei ole pääsyt järjestämään tapahtumia ko. areenoilla, niin arvailujen varaan jätetyn kinaamisen ja argumetoinnin voi mun ja varmaan monen muunkin puolesta lopettaa. Jos on lyödä faktoja pöytään, niin tapelkaa ihmeessä.

monelt tää tulee suomen aikaan tää overeem browne matsi about

- - - Updated - - -

ok jäbä ok meinasin ihan oman uhkailuni tulevan itseltäni ja lisäsin vaan et ainoo ok suomalainenki diggaa fedjasta.
mut anyway onhan se tyhmää sanoo et overeemii pelottais jäbäl on niin paljon hienoi voittoi legendoist et en sanos et pelkää ketään.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
monelt tää tulee suomen aikaan tää overeem browne matsi about

- - - Updated - - -

ok jäbä ok meinasin ihan oman uhkailuni tulevan itseltäni ja lisäsin vaan et ainoo ok suomalainenki diggaa fedjasta.
mut anyway onhan se tyhmää sanoo et overeemii pelottais jäbäl on niin paljon hienoi voittoi legendoist et en sanos et pelkää ketään.

Saahan siitä digata, mut mitä meinasit, että ajelen jyväskylästä GBlle ja sit te pidätte mulle puhuttelut vai että sä vedät mua takaapäin koteloon(tai edestä ihan sama.) ja sit naurat perään? En usko että Antton lähtis kumpaankaan vaikka kuinka fanittais Fedoria. Vai miten sä tän homman näit? Pyydä Anton kyytiin jos se asia on teille tärkeä, tulkaa jykylään voin keittää kahvit ja jutella ihan näitä samoja juttuja kasvotusten ei se ole mulle mikään ongelma. Sun tekstejä kun kattoo niin epäilen että sulle se vois olla ongelma, ja sun tekstejä lukeneena mulla ei ole minkäänlaista mielenkiintoa lähteä helsinkiin, ei GBlle ei mihinkään.

Saahan siitä digata, mut mitä meinasit, että ajelen jyväskylästä GBlle ja sit te pidätte mulle puhuttelut vai että sä vedät mua takaapäin koteloon(tai edestä ihan sama.) ja sit naurat perään? En usko että Antton lähtis kumpaankaan vaikka kuinka fanittais Fedoria. Vai miten sä tän homman näit? Pyydä Anton kyytiin jos se asia on teille tärkeä, tulkaa jykylään voin keittää kahvit ja jutella ihan näitä samoja juttuja kasvotusten ei se ole mulle mikään ongelma. Sun tekstejä kun kattoo niin epäilen että sulle se vois olla ongelma, ja sun tekstejä lukeneena mulla ei ole minkäänlaista mielenkiintoa lähteä helsinkiin, ei GBlle ei mihinkään.

ok jäbä

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom