Mizugakin matsit toimii yleensä aika hyvänä unilääkkeenä, paitsi sillon ku tulee tyrmätyks Cruzin toimesta :D
Nam Phania ja Torresia vastaan käydyt matsit olivat loistavia
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mizugakin matsit toimii yleensä aika hyvänä unilääkkeenä, paitsi sillon ku tulee tyrmätyks Cruzin toimesta :D
Weidman puheli eilen Sterlingista tyyliin: "Of all the guys Ive ever rolled with, his jujitsu is the most unpredictable and if Im not careful I get choked out", tms.
Harmi, kun tuli tehtyä jo veikkaukset eilen ennen punnituksia. Olisi Weidmanin hypetyksen jälkeen voinut parille lapulle laittaa tuon subivoiton.
Mulla osu se toisella lapulla. Siinä on samassa vielä että Herrig/VanZant menee tuomareille ja Machida/Rockhold ei mene, eli mimmien oma loppuu ekassa ja pääottelussa hierotaan 5 erää.
Vaikuttaa ihan hyvältä lapulta ja itse ainakin uskon että menee oikein
Itse laitoin tänään vain yhden lapun, Millerille subi voitto, OSP UD sekä Swanson että Machida voittajina matseissaan
Jeps, toi sen otteleminen on muutenkin aina jotenkin löysän näköistä. Mutta hienosti vei kuitenkin.Vitun siisti oli!!! [emoji14]ano: Hienoa OSP! Kuntopuoli ja tekniikan säilyminen ehkä asia johon kiinnittää huomiota.