UFC on FOX: MACHIDA vs. ROCKHOLD - April 18, 2015

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ujo
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Haha hyvä erän lopetus Sterlingiltä.. se kömpelö diazmainen karatehyppypotku vai crane kick, kyllä kruunas ja sopi vekkuliasenteeseen. :D

hyvät raamit tohon painoluokkaan kyl tolla .

Weidman puheli eilen Sterlingista tyyliin: "Of all the guys Ive ever rolled with, his jujitsu is the most unpredictable and if Im not careful I get choked out", tms.

Harmi, kun tuli tehtyä jo veikkaukset eilen ennen punnituksia. Olisi Weidmanin hypetyksen jälkeen voinut parille lapulle laittaa tuon subivoiton.

Weidman puheli eilen Sterlingista tyyliin: "Of all the guys Ive ever rolled with, his jujitsu is the most unpredictable and if Im not careful I get choked out", tms.

Harmi, kun tuli tehtyä jo veikkaukset eilen ennen punnituksia. Olisi Weidmanin hypetyksen jälkeen voinut parille lapulle laittaa tuon subivoiton.

Mulla osu se toisella lapulla. Siinä on samassa vielä että Herrig/VanZant menee tuomareille ja Machida/Rockhold ei mene, eli mimmien oma loppuu ekassa ja pääottelussa hierotaan 5 erää.

Mulla osu se toisella lapulla. Siinä on samassa vielä että Herrig/VanZant menee tuomareille ja Machida/Rockhold ei mene, eli mimmien oma loppuu ekassa ja pääottelussa hierotaan 5 erää.

Vaikuttaa ihan hyvältä lapulta ja itse ainakin uskon että menee oikein

Itse laitoin tänään vain yhden lapun, Millerille subi voitto, OSP UD sekä Swanson että Machida voittajina matseissaan

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Vaikuttaa ihan hyvältä lapulta ja itse ainakin uskon että menee oikein

Itse laitoin tänään vain yhden lapun, Millerille subi voitto, OSP UD sekä Swanson että Machida voittajina matseissaan

Yllätyn kyllä todella jos Miller subittaa Dariushin sen verran kova BJJ mies on Dariush.

Villante veti kyllä erittäin hyvän ottelun ja komea kruunaus hommalle vielä. :) Harmi ettei ollut munaa laittaa miestä lapulle.

Itse pistin vaan yhden lapun ihan mielenkiinnosta, jossa voittajiksi on merkattu OSP, PVZ(pisteillä) ja Machida sitten pääottelussa vielä voittoon. Ihan ok kertoimen tolla sai, vaikka eihän tuo nyt tule osumaan.

Cumminsin pysty ollu tähän mennessä kyllä niin hirveen näköstä et pakko veikkaa OSP:tä... jos Cummins vie niin luultavasti 3. erää väkisinmakailuu.

Hienoa! Mut vittu OSP alkoi kaasuttaa nopeesti. Onneks Cummins ei hirveämmin tykkää että sitä lyödään eikä taida osumia kestääkään.

Haha voi vitun Unibet.... Maulerillako oli niitä ongelmia aikasemmin? Arvaa kellä on laitettu Mizukagi voittamaan subilla ja lappu häviämään?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom