Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
03:00. Eli pari tuntia aiemmin kuin jenkkikortit.Kova kortti! Tänhän vois melkeen livenä kattoa. Mihin aikaan mahtaa main eventti alkaa?
Suarez vs. Joanna olisi kyllä kova matsi. Itse olen ollut todella vakuuttunut Suarezin otteista ja veikkaan, että hän on divarin mestari ensi vuonna.En kyllä keksi ketä vastaan Joanna vois ottaa seuraavaks. Voittanu jo kaikki aika selkeästi ja seuraavana rankingeissa ois Felice Herrig joka ois 8th rankattu. Ehkä Tatiana Suarez jos se voittaa Carla Esparzan tai rematch Karolina Kowalkiewicziä vastaan jos se voittaa Andraden
Mulla täysin sama. Ei kiinnosta yhtäänEn tiedä mikä siinä on, mutta naisten vaparista on jostain syystä todella vaikea innostua. Ehkä siinä on sama efekti minulle, kuin esim. naisten jääkiekossa. Vaikka WMMA on nousussa (ja se on hienoa), niin mulle ei kunnolla putoa vaikka kuinka haluaisi.
edit: offtopicia parhaimmillaan, mutta olkoon.
Ylivoimaisilla esityksillä? Eikö nuo menneet niin kuin kaikki muutkin Ortegen matsit (Moicano, Guida, Brandao, Tavares) tuppaavat menemään; eli häviää kunnes voittaa lopetuksella, yleensä viimeisellä mahdollisella hetkellä.Ortega päässyt liian helpolla tittelimatsiin vaikka lopetti sekä Swansonin ja Frankien ylivoimaisilla esityksillä?
.