UFC on Fox: Alvarez vs. Poirier 2 (La 28.7.2018, Calgary, Canada)

Veikkaa voittajat!

• Total voters
    39
  • Poll closed .
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kova kortti! Tänhän vois melkeen livenä kattoa. Mihin aikaan mahtaa main eventti alkaa?
03:00. Eli pari tuntia aiemmin kuin jenkkikortit.
Prelimit käynnissä jo, kuten toki tuosta edellisestä viestistä näkee.

Aldo is back! Helvetin kova suoritus. En uskonu et se kestäis Jeremyn kanssa tollasta iskujen vaihtoa mut mitä viel lopetti ekassa.

Olipas kiva nähdä Aldo jälleen voittamassa, vaikka ennen liver-shottia otti aika pahojakin osumia Stephensiltä. Alvarezia veikkailin pääottelun voittajaksi, mutta Poirier hoitikin homman kotiin. Viihdyttäviä matseja! Viikon päästä onkin jo UFC 227, kyllä kelpaa! :rock:

Aldolta hieno voitto, vaikka veikkasin Stephenssiä. Aldon nyrkkeily treenit Robert Garcian kanssa ovat selvästi tuoneet käsiin lisää tekniikkaa ja tarkkuutta, myös pää liikkuu paremmin. Potkutkin lähti tällä kertaa peremmin. Ehkä vanha mestari Aldo lähtee tästä uuteen nousuun. Haluisin nähdä Aldo vs Ortega seuraavaksi, Ortega on päässyt liian helpolla mestaruus matsiin.

Poirier oli selkeästi parempi, niin kuin ensimmäiselläkin keralla. Poirierilla hyvä drive päällä, eikä kiirehdy mestaruus matsiin. Tiedä vaikka pääsisi haastamaan mestaria joku päivä, kunhan Khabib vs Conor on saatu pois päiväjärjestyksestä. Kevin Lee on huudellut pitkään jo ylimielisesti ilman mitään syytä, Poirier olisi oikein sopiva kaveri vaientamaan tämän. Myös Poirier vs Ferguson olisi myös oikein hyvä matchuppi mestaruus haastajaksi.

JJ voitti alka rutiinin omaisesti. Perus taktiikka mitä hän aina hyödyntää pienempää vastutajaa, lyhyemmällä ulottuvuudella vastaan = stick and move. Eikä tuossa pelissä oikein JJ voi voittaakkaan. Torres sain aina silloin tällöin hyviä osumia läpi ja sai painettuna JJ häkkiä vasten. Silti hyvä voitto, mutta muuttaako voitto mitään. Mitään kummempaa kehitystä JJ ei ole tapahtunut. Hän on kaukaa hyvä, tehokkaalla rytmillä kerää pisteet ulkopuolelta ja voittaa, ongelmia lähiottelussa, painissa ja matossa, eikä kaato voimaa. Namajunasilla on JJ numero takataskussa, eikä mitään järkeä ottaa uusinta ottelua, koska ei ole saumaa voittaa, niin ei ainakaan mestaruusmatsiin seuraavaksi.

Oli hyvä kortti kyllä ja hienoa oli nähdä Alvarezin häviävän.
En ole koskaan oikeen ottelijasta tykännyt ja nyt likaisten temppujen jälkeen vielä vähemmän. Pitkään yritti pakoilla uusinta matsia, mutta onneks saatiin se sinne lopulta.

Hienoa oli nähdä kans Aldon taas voittavan vaikka Aldon takia meniki vedot vituilleen.

Nyt vaan Khabib/Conor ja samalle kortille Ferguson/Poirier

Ortega päässyt liian helpolla tittelimatsiin vaikka lopetti sekä Swansonin ja Frankien ylivoimaisilla esityksillä?

En olekaan ollut näin fiiliksissä sitten GSPn paluun jälkeen kun kaksi lempiottelijoistani (Aldo, Poirier) otti makeat voitot ja on tittelikahinoissa mukana. Pelotti kyllä Aldon leuan puolesta mutta ehkä hällä on vieläki mahollisuus voittaa vyö, riippuen siitä mitä Maxin kanssa tapahtuu.

Joannan ihan turha huudella kolmatta matsia vahaan aikaan. Ekasta tappiosta vasta reilu 8kk. Arsyttava muija ja asenne

En kyllä keksi ketä vastaan Joanna vois ottaa seuraavaks. Voittanu jo kaikki aika selkeästi ja seuraavana rankingeissa ois Felice Herrig joka ois 8th rankattu. Ehkä Tatiana Suarez jos se voittaa Carla Esparzan tai rematch Karolina Kowalkiewicziä vastaan jos se voittaa Andraden

En kyllä keksi ketä vastaan Joanna vois ottaa seuraavaks. Voittanu jo kaikki aika selkeästi ja seuraavana rankingeissa ois Felice Herrig joka ois 8th rankattu. Ehkä Tatiana Suarez jos se voittaa Carla Esparzan tai rematch Karolina Kowalkiewicziä vastaan jos se voittaa Andraden
Suarez vs. Joanna olisi kyllä kova matsi. Itse olen ollut todella vakuuttunut Suarezin otteista ja veikkaan, että hän on divarin mestari ensi vuonna.

En tiedä mikä siinä on, mutta naisten vaparista on jostain syystä todella vaikea innostua. Ehkä siinä on sama efekti minulle, kuin esim. naisten jääkiekossa. Vaikka WMMA on nousussa (ja se on hienoa), niin mulle ei kunnolla putoa vaikka kuinka haluaisi.

edit: offtopicia parhaimmillaan, mutta olkoon.

En tiedä mikä siinä on, mutta naisten vaparista on jostain syystä todella vaikea innostua. Ehkä siinä on sama efekti minulle, kuin esim. naisten jääkiekossa. Vaikka WMMA on nousussa (ja se on hienoa), niin mulle ei kunnolla putoa vaikka kuinka haluaisi.

edit: offtopicia parhaimmillaan, mutta olkoon.
Mulla täysin sama. Ei kiinnosta yhtään

Ortega päässyt liian helpolla tittelimatsiin vaikka lopetti sekä Swansonin ja Frankien ylivoimaisilla esityksillä?
.
Ylivoimaisilla esityksillä? Eikö nuo menneet niin kuin kaikki muutkin Ortegen matsit (Moicano, Guida, Brandao, Tavares) tuppaavat menemään; eli häviää kunnes voittaa lopetuksella, yleensä viimeisellä mahdollisella hetkellä.

Ei ollut kyllä kovin vakuuttava JJ:n suoritus, niin aika turha huudella sinne mestaruusmatsiin. Ihan hyvin voisi JJ käydä ottamassa vaikka matsin tai pari painoluokkaa ylempänä.

Aldo ja Poirier nappasivat molemmat varsin komeat voitot ja mikä parasta voitto tuli molemmissa tapauksissa pienien vaikeuksien kautta.

Preleissä Ion Cuțelaba nappasi myös varsin vakuuttavan voiton, vaikka oli matsin alussa jäämässä venäläisen jyrän alle.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom