UFC on Fox 7: Henderson vs. Melendez ***SPOILERS***

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Rusher
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
kukaan muuten pannu merkille, että onkohan Benderson tarkoituksella FOX:lla (kaikkien ulottuvissa) että saavat champille mahd. paljon näkyvyyttä, että voivat tehdä Bender$on rahaa UFC:lle G$P ja $i£va tyyliin, kun mestarilla on paljon faneja yms yms?

Eiköhän, voi nimittäin olla että Bendo on mestarina vielä jonkun aikaa...

Juuh, on kyllä Alpha Malen tyypit olleet kuin eri planeetalta Ludwigin tultua tiimiin mukaan. Hemmetin vakuuttavaa jälkee saanut aikaan Faberista yms lähtien. Toisaalta, jos suurin osa tyypeistä on kansallisen tason painijyriä niin siihen kun laittaa pystyosaamista kunnolla lisää niin tulos on nähdynlaista. Mielenkiintoinen loppuvuosi luvassa.

Tämän jos vie näytöstyyliin niin voidaan jo puhua kovimmasta lw:sta koskaan.

Kovin LW Edgarin jälkeen, se hävis tokan ottelun. :)

tosin empä usko että vie näytöstyyliin. samallaista tasaista grindaamista mitä ennenki.

Usein se menee pisteisiin, mutta onhan sillä viihdyttäviä nuo ottelut kyllä. Samaa mieltä oon että Edgar olisi revanssissa voittonsa ansainnut, todellakin.. Mutta Edgaria tuskin tullaan enää Bendoa vastaan näkemään. Gilbert Melendelez on kova kaveri mutta uskon silti Benin voittoon. Blasian Jesus Power!

Woohoo, tulisko nyt Matt Brown vs Jordan Mein

Usein se menee pisteisiin, mutta onhan sillä viihdyttäviä nuo ottelut kyllä.
Ite taas oon erimieltä, otteluissa kyllä tapahtuu, mutta ei tule mitään kunnon piikkiä, vaan kuten sanoin, tasasen, ja jopa tappavan tylsää (imo) grindaamista. lisäksi jätkä on feikkimestari (ei ansaitse vyötä ku hävis) ja ylimielinen.

- - - Updated - - -

Eiköhän, voi nimittäin olla että Bendo on mestarina vielä jonkun aikaa...

Siihen asti, kun Aldo tulee ja potkii lihat tummaksi! tai tummemmaksi mitä ne on jo!

edit 2. Lisäksi Bensonin pitäs voittaa Pettis, että sais jotain perusteluja tuolle statukselleen. Tällä hetkellä vaan Diaz voitto, ja sitäkään saanu lopetettua vaikka puolisokeana otteli. :D

Noh, kyllähän se vastustajia on pudottanu ja vastustajat sitä, komeaa mattotyöskentelyä ja tahti on nopeaa, se riittää mulle :D Mutta Edgarinhan se pitäis olla mestarina, käy sääliksi miestä kyllä..

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Siihen asti, kun Aldo tulee ja potkii lihat tummaksi! tai tummemmaksi mitä ne on jo!

edit 2. Lisäksi Bensonin pitäs voittaa Pettis, että sais jotain perusteluja tuolle statukselleen. Tällä hetkellä vaan Diaz voitto, ja sitäkään saanu lopetettua vaikka puolisokeana otteli. :D

Aldo varmasti voittaisi, mutta eihän noita Diazeja kukaan oikeen saa lukotettua tai tyrmättyä

Hohoo! Helvetti mikä matsi :D Oon Brownin fani ollu jo jonku aikaa mutta myönnän etten odottanu että se näin hyvältä näyttäis. Äijä se vaan paranee ottelu ottelulta... Hienoa Brown! Komea body shot kans Meiniltä! FONT, told ya so!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom