UFC on Fox 7: Henderson vs. Melendez ***SPOILERS***

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Rusher
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ekan erän jälkeen jo ajattelin että, joko tuosta tappavan tylsästä grindaajasta ja korea-mammasta päästään, mutta ei...... vitun split!!

Ekan erän jälkeen jo ajattelin että, joko tuosta tappavan tylsästä grindaajasta ja korea-mammasta päästään, mutta ei...... vitun split!!
Gilbert oli niin helvetin viihdyttävä vai? Samalla strategialla veti kun Bensonikin paitsi osu vähemmän. En tykkää itekkään kun ei yritetä lopetusta missään vaiheessa mutta lasit vaan pois silmiltä: Gilbert oli liian passiivinen ja Bensoni liian liukas.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Daishi, en maininnut Gilberttiä sanallakaan tuossa, eli älä laita sanoja minun suuhun. Mielipiteeni on se, että Benson on tappavan tylsä grindaaja.

Jos nyt muistan oikein, niin itse näin ekan ja viimeisen erän Gilbertille, toisen ja neljännen Benille. Kumpi vei kolmannen?

2,3,4 Henderson
1,5 Melendez

Todella tiukka matsihan tämä oli ja useampi erä olisi voinut mennä miten tahansa.

1 ja 5 pisteytin itekki gillelle, ja W bendersonille. Ärsyttää vaan että se on silti tsämppiön (siis oisin toivonu että gilbert ois paremmalla esityksellä voittanu yhden erän vielä).. En ymmärrä miten sinusta tuohon vielä objektiivisuutta lisättäis?

Joo, voi olla että näin samalla tavalla. En vain muista jotenkin kolmannesta erästä enää mitään.
Kolmas oli se missä Bensoni nappas takedownin kun oli 12 sekuntia jäljellä ja osu 5-6 kertaa ground and poundia ennekun dumari veti jätkät irti toisistaan.

Daishi se ei ollut TD!
No joku liukastuminen tai vastaava mutta mun käsitys sillon oli että rundi oli muuten ihan coinflip että kummalle menee mutta tuomarit varmaan antaa Bensonille sen vahvan lopun takia. Ei se oikeestaan vaadi kun yhen vakuuttavan osuman ihan erän lopussa että voitat sen erän jos se on ollut muuten tasaista nekkailua.

Mitä mieltä muuten ootta tuosta kosinnasta? Oliko suunniteltu juttu, siis molemmilta, että joo kosi minua siellä, fanien eessä, että voitat niitten sydämmen ja voidaan tehä B€nd€r$on rahaa UFC:n kassaan yms yms...

eli oliko vähän 'feikki' tilanne? jos siis halutaan noin kärjistetysti pistää.

1 ja 5 pisteytin itekki gillelle, ja W bendersonille. Ärsyttää vaan että se on silti tsämppiön (siis oisin toivonu että gilbert ois paremmalla esityksellä voittanu yhden erän vielä).. En ymmärrä miten sinusta tuohon vielä objektiivisuutta lisättäis?

No sehän on taas täysin subjektiivinen näkemys, että miten MINUSTA siihen vielä objektiivissuutta lisättäisiin ;)

Parastahan on se, että ei olla samaa mieltä kaikesta. Objektiivisuus minulle lienee sitä, mikä on minun mielestäni totta. Koko ajan olen puhunut minun mielipiteestäni.

Suositut

Back
Ylös Bottom