UFC on FOX 7: Henderson vs. Melendez 20.4

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ujo
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kovana Cormier-fanina mua kyllä kevyesti vituttaa, että se nöyrä ja mystinen Emelianegromaisuus on pikku hiljaa pyyhkiytyny jonnekin.

Meinasin juuri tulla postaa samaa. Cormier oli minunkin suosikkiottelija vielä Barnett-matsin aikaan, mutta sen jälkeen on alkanut sellainen uhoamisella markkinointi mikä on vähän laskenut innostusta miehen kohdalla. Olisin halunnut jollain tapaa elää Fedorin nousun ja tuhon Cormierin kautta uudestaan, mutta olisihan se pitänyt arvata, ettei Fedorin karisma ole korvattavissa :)

Kyllä sitä edelleen silti toivoo, että DC nappais vielä joko lhw tai hw-vyön.

Kumimatsi maynardin kanssa ois kyllä herkkua, varsinki ku rematsi tuli splitillä. Ja tuo WW siirto ois kyllä omastaki mielestä harmillista. Tuolla kehon koostumuksella sielä ei pärjätä. Mutta voitolla JDS-Uber voittajaa vastaan? Sehän on JDS vs Hunto ;)

Oon nyt tullu sihen tulokseen etä toivotaan voitot
Gilbertille, koska benson ei oo ansainnu vyötä ja on ärsyttävä ja ylimielinen ja vielä kerran ärsyttävä
Fedorille, koska oon fanittanu jo jonki aikaa, kaveri on MW joka tappelee HW:ssa. hespekt!
Natelle, 209 4ever! vaikken niiden kaikista 'tempuista' pidäkkään, tai arvosta.

Kumimatsi maynardin kanssa ois kyllä herkkua, varsinki ku rematsi tuli splitillä. Ja tuo WW siirto ois kyllä omastaki mielestä harmillista. Tuolla kehon koostumuksella sielä ei pärjätä. Mutta voitolla JDS-Uber voittajaa vastaan? Sehän on JDS vs Hunto ;)

Oon nyt tullu sihen tulokseen etä toivotaan voitot
Gilbertille, koska benson ei oo ansainnu vyötä ja on ärsyttävä ja ylimielinen ja vielä kerran ärsyttävä
Fedorille, koska oon fanittanu jo jonki aikaa, kaveri on MW joka tappelee HW:ssa. hespekt!
Natelle, 209 4ever! vaikken niiden kaikista 'tempuista' pidäkkään, tai arvosta.

Tämä viesti sai aivoni vähän solmuun.

Huh huh, veikkaan että tästä tulee melko hyvä eventti.

Mun veikkaus FOTN (veikkaus joka menee aina väärin) on Mein vs Brown. Saa nähä.

Tämä viesti sai aivoni vähän solmuun.
hienon 1linerin osasit heittää tähän. hyvää keskustelua! oisit ees kertonu syyn... smh

mutta kiireessäähän tuo tuli rykästyä. huomautus jds-overeem ottelusta oli Big Evilille. Eikä kuulunu samaan 'kappaleeseen' ton nate jutun kans.

hienon 1linerin osasit heittää tähän. hyvää keskustelua! oisit ees kertonu syyn... smh

mutta kiireessäähän tuo tuli rykästyä. huomautus jds-overeem ottelusta oli Big Evilille. Eikä kuulunu samaan 'kappaleeseen' ton nate jutun kans.

Siis tuo viesti oli vain mielestäni sekava, ihan kuin olisit puhunut Natesta ja Cormierista samana kaverina. Ei muuta, tajusin pointin parin lukukerran jälkeen. Eipä minunkaan panokseni keskusteluun ole kummoinen.

Meinasin juuri tulla postaa samaa. Cormier oli minunkin suosikkiottelija vielä Barnett-matsin aikaan, mutta sen jälkeen on alkanut sellainen uhoamisella markkinointi mikä on vähän laskenut innostusta miehen kohdalla. Olisin halunnut jollain tapaa elää Fedorin nousun ja tuhon Cormierin kautta uudestaan, mutta olisihan se pitänyt arvata, ettei Fedorin karisma ole korvattavissa :)

Kyllä sitä edelleen silti toivoo, että DC nappais vielä joko lhw tai hw-vyön.

Mitäs luulette? Onko se tämä UFC joka muokkaa liikaa ottelijoita vai onko vaan noussu kusi hattuun.. Toisaalta taas käyttäytyminen ja puheet on minun mielestä erinlaista fightlandin videopätkässä entä UFC:n tilaisuuksissa.

Mitäs luulette? Onko se tämä UFC joka muokkaa liikaa ottelijoita vai onko vaan noussu kusi hattuun.. Toisaalta taas käyttäytyminen ja puheet on minun mielestä erinlaista fightlandin videopätkässä entä UFC:n tilaisuuksissa.

Itse oon pannu merkille jotain saman tyylistä. Mutta eniten myös jäi mietityttään tuo Danan promoaminen, ihan niinku ois sovittu jotku roolit, että Dana voi sit sanoa "Joo Jon Jones tuli ja sanoi minulle "first time ever... I wanna hurt my opponent" " tmv... Aina pitää olla jotain uutta tarinaa(hatusta heitettyä paskaa?) mitä syöttää faneille että saadaan hyvin myytyä eventti. Mutta UFC on pisnes ja kyllähän sen ymmärtää. Cormierista en osaa sanoa, mutta tuo pisti itellä korviin ku kuulin Danan sanovan tuon... tuli sellanen olo, että aivan Danan käsikirjotettua puppua. :D

Luulen, että Cormier vain tiedostaa millainen on bisnesmielessä hyvä tapa markkinoida itseään ufc:ssa ja on lähtenyt leikkiin mukaan. Eihän siinä mitään tuomittavaa ole, itse olen kuitenkin aina tykännyt eniten sellaisista slaavilaisen mentaliteetin omaavista mahdollisimman rauhallisista ja vaatimattomista kavereista. Fedor edustaa sitä minulle puhtaimmillaan, nykyisistä ufc-ottelijoista tulee venäläisten lisäksi Gunnar Nelson lähimpänä mieleen.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Jordan Mein on btw hävinnyt uransa alkuvaiheessa sekä Rorylle että M.Riccille. Uskon, että Mein vs Rory re-match tullaan näkemään jossain vaiheessa. Siinä on myös UFC:n hypekoneelle aihe rakentaa promoa.

On se kumma miten ottelijoiden persoonat saavat niin paljon aikaan kannattajissa. Cormier tuntuu olevan sen verran varma voitosta ja omista kyvyistään, että melkein kallistun Mir:in bandwagoniin tässä, jotta saadaan DC:ltä luulot pois. Mir taas saa multa symppispisteet.. vanha kettu, joka on ollu bisneksessä mukana pitkään vaikkei otteluita paljoa olekaan alla. Toisaalta avaruusasemalla ei ole mitään annettavaa seuraavalle vastustajalle ja DC:llä taas on, joten ihan tulevaisuuden match uppien kannalta ois hyvä jos DC voittaisi tän matsin.

Ja kuka keksi nimen "emelianegro"? Pois moiset hömpötykset. Menee jo pyhäinhäväistyksen puolelle..

Tuo taas on mielipiteesi, fakta on että fanit ympäri mualimaa ovat nimenneet Cormierin Black Fedoriksi.

Ei se ole mielipide, vaan fakta, että Cormier ei ole Fedor ;) Aluksi ehkä SF GP:n aikaan tuossa saattoi olla jotain ovelan nokkelaa, mutta nyt kun Cormierin aluksi chilli olemus muuttui tommoseks snadiksi leijumiseksi, niin tuo nickname häviää pikku hiljaa pois. Ja mitä samaa siinä on kuin Fedorissa muutenkaan? Molemmat lyhyitä ja löysiä hw:ejä ja lyöntityyleissä jotain kaukaista samaa..

Ihan paska kutsumanimi sano "fanit ympäri mualimaa" mitä tahansa.

Tässä kuvassa Kuningas oli Stary Oskolin Puuhamaassa ja joku fani huusi sitä nimellä "Emelianegro", ja tätä mieltä Kuningas oli tästä nicknamesta:

_MG_0277.jpg

..eli jopa Fedor on sitä mieltä, että toi on очень плохо ник

..paitsi et tossahan ei ollu mitään järkeä :D Miten joku vois kutsua Fedoria itseään Emelianegroksi.. öööö haloo Disgust.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom