UFC on FOX 3: Diaz vs. Miller ***SPOILERS***

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Toquinho
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Miten toi sudden victory round olis toiminu tossa? Eikös nyt ole käytössä tommoinen?

Ei ole käytössä kaikissa otteluissa, vaan ainoastaan jossain erikoistapauksissa erikseen ilmoitettaessa..

Eihän Belcherin voitto voinut tulla kellekään yllätyksenä, Jontte89 kertoi kaikille jo monta päivää sitten, että Palharesilla ei ole mitään mahdollisuuksia.

Niinhän mä sanoin ja sanoin myös oikein kaikki muutkin matsit oikein paitsi Mike Massenzio vs Karlos Vemola. Onneksi en tuosta väärin menneestä kuitenkaan vetoa lyönyt ja taas on mukavasti pelikassa kasvanut entisestään isommaksi :)

Niinhän mä sanoin ja sanoin myös oikein kaikki muutkin matsit oikein paitsi Mike Massenzio vs Karlos Vemola. Onneksi en tuosta väärin menneestä kuitenkaan vetoa lyönyt ja taas on mukavasti pelikassa kasvanut entisestään isommaksi :)

Kovia matseja tulossa.

Eiköhän Jim Miller voita Diazin ja Josh Koscheck voittaa Johny Hendricksin.

John Hathaway vie varmaankin Pascal Kraussia vastaan.

Mike Massenzio voittaa Karlos Vemolan.

Onneksi olkoon vain pelikassan kasvamisestas.

Onneksi olkoon vain pelikassan kasvamisestas.

No en tainnut tänne sitten ilmoittaa voittajia kuten muistelin mutta ainakin oikein veikkasin. Saattanut tuossa postissa tehdä virheitä kirjottaessa.
Miten tuossa ei näy edes sitä että sanoin Palharesin häviävän kun olin siitä ihan varma? En löydä vanhoja viestejäni :(

Minua jonkunasteisena Koscheck fanina vähän harmittaa, että mies on jättänyt painin otteluistaan lähes kokonaan pois. Varmaan haluaa tarjota faneille mielenkiintoisempia matseja ja sitä rataa, mutta luulen, että jos mies palaisi vanhaan enemmän painia sisältävään ottelutyyliin voisi mies olla hyvinkin korkealla taas rankingeissa...

Koscheck on vähän hassu sen suhteen, että pysty koostuu kyllä 90% takakädestä ja silmiin tökkimisistä. Mitenkähän se oikein sparrailee jonkun Fitchin ja kumppaneiden kanssa, ei varmaan ainakaan tuolla tyylillä :D

Muutenkin niin hassu kun joku Rogan aina muistuttaa sen rakastuneen pystyotteluun, ei se nyt ainakaan tekniikassa näy. Tuntuu, että Josh alkaa olemaan uransa twilight-vaiheessa, missä reenaaminen ei enää juuri kiinnosta, ja rahastetaan parit matsit vielä. Varsinkin tuo selkeä tappio Yrjölle on varmaan syönyt motivaatiota huolella.

kun katsoo tosta 18:55 eteenpäin niin ei ihme että motivaatio laskenut.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Itekin katellut noita Kossin matseja sillä silmällä ettei ne nyt ainakaan kiinnostavia ole. Näyttää ku ei kiinnostais vittuakaan. Tulee päälle ja heittää välillä takakättä. Hendricksiäkin vastaan kaivoi nenää häkkiä vasten nujutessa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ja mä kun luulin että vapaaottelulla ei voi rikastua! Eikä Kössi edes ole mikään huippuottelija (meinaan kuten GSP, Silva yms.)

Mutta Koscheck sentään on ollut TUF-valmentajana, pelkästään siitä kuuden viikon stintistä saa satoja tuhansia. Sen lisäksi luultavasti UFC 124:stä saattoi tulla osuus ppv-tuotosta, viime matseista sellainen peruspalkka ennen sponsseja on tainnut olla 70+70-luokkaa. Siihen päälle valmentaminen ja sponssitulot, kyllä mies on rahaa tehnyt ja sen ansainnutkin. Goatse tuon hyvän pätkän linkittikin. Rahaa on tullut ottelemisella, mutta tässä vaiheessa on jo valjennut ettei maailman parasta tule Joshista koskaan. Kyllä siinä alkaa sparriaika vähenemään.

Ja mä kun luulin että vapaaottelulla ei voi rikastua! Eikä Kössi edes ole mikään huippuottelija (meinaan kuten GSP, Silva yms.)

21 UFC-matsin, yhden mestaruusmatsin, TUF Coachauksen ja 5 bonus awardsin jälkeen uskois jo löytyvän jonkun verran tuohta taskun pohjalta.

No en tainnut tänne sitten ilmoittaa voittajia kuten muistelin mutta ainakin oikein veikkasin. Saattanut tuossa postissa tehdä virheitä kirjottaessa.
Miten tuossa ei näy edes sitä että sanoin Palharesin häviävän kun olin siitä ihan varma? En löydä vanhoja viestejäni :(

Keskityin vain niihin joissa olit väärässä kun sanoit, että olit vain 1 matsissa väärässä.
Mutta okei et ilmoittanut tänne voittajia, tai siis ilmotit, mutta ilmotit ne vaan väärin, mutta silti tiesit kaiken. Uskotaan.. Ihan kun 10 vuotiaan kanssa juttelis. :D

Nate Diazilla on huipputason vapaaottelijoista helposti parhaimmat giljotiinit. Kaksi mustaa vyötä laitettu nippuun giljotiinilla ja kaksi triangelilla. Oli ihan helvetin kauniin näköistä miten haki yhdellä kädellä kuristuksen kiinni ja pyörähti päälle ja tiukkasi lopetuksen kiinni toisella kädellä.

Oli taas yksi Silva vs. Belfort- hetki lähellä, jos toi etupotku olisi osunut.

951955-Q3O5DWC.gif

Keskityin vain niihin joissa olit väärässä kun sanoit, että olit vain 1 matsissa väärässä.
Mutta okei et ilmoittanut tänne voittajia, tai siis ilmotit, mutta ilmotit ne vaan väärin, mutta silti tiesit kaiken. Uskotaan.. Ihan kun 10 vuotiaan kanssa juttelis. :D

No jos olet itse herra täydellisyys ja et tee kirjoitusvirheitä koskaan niin hienoa. Tosi kypsää ottaa tähän ikä mukaan.
Ja jonnekkin kyllä kirjoitin koko eventin kaikki ottelut ja vain yksi meni väärin.

Haha, Nickin ja Naten potkut on kyllä aina olleet jalkojen vastineita bitch slapeille.

Joo, ne ei tunnu edes yrittävän niiden potkujen suhteen. :D

Suositut

Back
Ylös Bottom