Miten toi sudden victory round olis toiminu tossa? Eikös nyt ole käytössä tommoinen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Miten toi sudden victory round olis toiminu tossa? Eikös nyt ole käytössä tommoinen?
Ei ole käytössä kaikissa otteluissa, vaan ainoastaan jossain erikoistapauksissa erikseen ilmoitettaessa..
Eihän Belcherin voitto voinut tulla kellekään yllätyksenä, Jontte89 kertoi kaikille jo monta päivää sitten, että Palharesilla ei ole mitään mahdollisuuksia.
Niinhän mä sanoin ja sanoin myös oikein kaikki muutkin matsit oikein paitsi Mike Massenzio vs Karlos Vemola. Onneksi en tuosta väärin menneestä kuitenkaan vetoa lyönyt ja taas on mukavasti pelikassa kasvanut entisestään isommaksi
Kovia matseja tulossa.
Eiköhän Jim Miller voita Diazin ja Josh Koscheck voittaa Johny Hendricksin.
John Hathaway vie varmaankin Pascal Kraussia vastaan.
Mike Massenzio voittaa Karlos Vemolan.
Onneksi olkoon vain pelikassan kasvamisestas.
Ja mä kun luulin että vapaaottelulla ei voi rikastua! Eikä Kössi edes ole mikään huippuottelija (meinaan kuten GSP, Silva yms.)
No en tainnut tänne sitten ilmoittaa voittajia kuten muistelin mutta ainakin oikein veikkasin. Saattanut tuossa postissa tehdä virheitä kirjottaessa.
Miten tuossa ei näy edes sitä että sanoin Palharesin häviävän kun olin siitä ihan varma? En löydä vanhoja viestejäni :(
Keskityin vain niihin joissa olit väärässä kun sanoit, että olit vain 1 matsissa väärässä.
Mutta okei et ilmoittanut tänne voittajia, tai siis ilmotit, mutta ilmotit ne vaan väärin, mutta silti tiesit kaiken. Uskotaan.. Ihan kun 10 vuotiaan kanssa juttelis. :D
Haha, Nickin ja Naten potkut on kyllä aina olleet jalkojen vastineita bitch slapeille.