UFC on Fox 2: Evans vs. Davis, 28.1.2012, Chicago

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Paitsi että sonnen on sanonut ettei ottaisi enään silvaa vastaan kun silva on pelkuri, vaan title shot statuksen saadessaan haastaisi mahdollisesti Bonesin ja on haukkunut myös koko LHW divarin täysin lyttyyn.
Puheli myös siitä että pudotus alemmas ja GSP... mene ja tiedä sitten.

Silvalla vissiin vielä 4 matsia sopparissa jäljellä minkä jälkeen lopettaa...
Oishan se kyllä hienoa jos ne matsit olis: ensin 2 mestaruuden puolustusta vs. Belfort ja Sonnen, sit 2 super matsia vs. GSP ja Bones.
Sonnen nyt sanoo kaikenlaista. Ei kai kukaan oikeasti ota niitä tosissaan?

Silvanhan piti myös lopettaa kertaalleen ekan sopparin loputtua.

Itse luultavasti suosittelisin Silvalle lopettamista ni vois olla sitte legenda. Pelkään kumminkin että tappiota rupee jossain vaiheessa tulemaan

Toivon et Bisping veis sen takia et nähtäis Palhares-Bisping.Olis todella mielenkiintonen matsi.Tai jos haluttais pistää se eka britti titteliotteluun ni ois mukava nähdä ku Silva pistäis Bispingin lihoiks.

Bisping on imo huono matchup Maialla ja vähän kertoimistä riippuen löisin kyl Bispingiä mielummin.Hyvin liikkuva+ hyvä takedown defense niin Maialla on mun mielestä keinot voittoon aika vähissä.

Toivon et Bisping veis sen takia et nähtäis Palhares-Bisping.Olis todella mielenkiintonen matsi.Tai jos haluttais pistää se eka britti titteliotteluun ni ois mukava nähdä ku Silva pistäis Bispingin lihoiks.

Bisping on imo huono matchup Maialla ja vähän kertoimistä riippuen löisin kyl Bispingiä mielummin.Hyvin liikkuva+ hyvä takedown defense niin Maialla on mun mielestä keinot voittoon aika vähissä.

Vaikka Demianista tykkäänkin ja the count kuuluu inhokkeinihin, en myöskään usko että hänellä on kovin kummoisia saumoja voittaa Bisbingiä. The Count on vaikea pitää maassa ja on tarpeeksi hyvä jujutsupelaaja ettei luultavasti onnistu tulemaan lukotetuksi. Tähän kun lisätään vielä valovuoden edellä oleva pystynekkailu (joskin tyrmäysvoima puuttuu) ja kohtuuhyvä cardio niin uskoisin Demianille olevan todella hankala iltama tiedossa. Katselen myös kertoimet ja aion panostaa isosti michaelille jos sieltä on saumaa mitään järkevää saada :) Oma veikkaus on tylsä 3 eräinen matsi jossa michael pisteboxaa helpohkon voiton demianista. Tosin jos Michael halajaa tittelimatsiin olisi syytä pistää iso vaihde päälle ja koittaa saalistaa näyttävä voitto.

Sonnenin juttuja ei kannata aina ottaa ihan tosissaan ja aika helvetin harvoin käy UFC:ssä niin, että otellaan soppari huipulla loppuun ja sitten eläkkeelle. Itse en uskalla arvailla divarin kärkikahinoista muuta kuin, että Sonnen - Silva on melko todennäköinen jos/kun Sonnen voittaa Munozin. Sonnenilla on takuuvarmasti halua pistää Silvalle tappio recordiin ja Silva nyt ei tule missään nimessä seuraavana otteluna ottamaan minkään valtakunnon superfightia.

Jos meinaat, että britti ensimmäistä kertaa titteliotteluun, niin onhan siellä Hardyn Dani jo käynyt GSP:n alla makoilemassa yhden 25-minuuttisen.

En voi ihan olla samaa mieltä tuosta Bisping-Maia ottelun veikkauksesta. Bispingillä on toki hyvä alasvientipuolustus, mutta uskon Maian saavan ottelun mattoon siitä huolimatta. Ja matossa Bispingin puolustaa guardista hyvin, mutta tuskin kovin helpolla pääsee kuitenkaan Maian alta pois. Maian pysty on riittävän hyvää siihen, ettei tyynyt käsissä lyövä Bisping saa valoja sammumaan ja iholle voi hakeutua melko huolettomasti. Itse laittaisin rahat Maian UD:lle tai subille.

Mark Munozin on loukkaantunut ja pääkoortin otteluparit muuttivat näin vähän muotoaan. Titteliotteluun pääsystä ottelevat nyt Sonnen vs. Bisping. Demian Maian uusi vastustaja on tappioton Chris Weidman.

Ottelukortti muutenkin muuttunut:
Evan Dunham kohtaa Nick Lenzin. (Paul Sass ulkona)
Michael Johnson kohtaa Shane Roller (Cody McKenzie ulkona)

ja täydentynyt:
Joey Beltran vs. Lawar Johnson
Chris Camozzi vs. Dustin Jacoby
Charles Oliveira vs. Eric Wisely

Harmillinen tuo Munozin loukkaantuminen, mutta kyllä mä näkisin niin että Sonnenin tie tittelimatsiin helpottui huomattavasti. Sonnen on tottunut dominoimaan paremmalla painillaan ja sitä todennäköisesti pääsee tekemään tässäkin ottelussa. Bispingin kannalta otteluun valmistautuminen tulee olemaan täysin samaa mitä melkeimpä aina ennenkin. Jabittelua ja polkupyöräilyä siis..

Chris Weidman joutuu ensi kertaa kovaan testiin. Demianilla tulee olemaan suuria vaikeuksia saada ottelua mattoon, mutta pystyssä Demian lienee vähän parempi. Weidman on lupaava kaveri, mutta tuleekohan nyt liian kova ukko vastaan.

Venue: United Center
Broadcast: FOX and FUEL TV

MAIN CARD (FOX)

Phil Davis vs. Rashad Evans
Michael Bisping vs. Chael Sonnen
Demian Maia vs. Chris Weidman

PRELIMINARY CARD (FUEL TV)

Johnny Bedford vs. Mitch Gagnon
Evan Dunham vs. Nik Lentz
Michael Johnson vs. Shane Roller
Jon Olav Einemo vs. Mike Russow
George Roop vs. Cub Swanson
Charles Oliveira vs. Eric Wisely
Joey Beltran vs. Lavar Johnson
Chris Camozzi vs. Dustin Jacoby

mitkä pelifirmat pitää yllä MMA-veikkausta, hyviä ehdotuksia? Tekis mieli alkaa veikkailee
Unibet on ainakin yksi missä itse olen pelannut.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
On muuten mielenkiintoinen match-up toi Maia vs. Weidman. Weidman on huippupainija ja keikkunu erilaisilla vapaaottelun top-prospect listoilla viime vuosina ahkerasti. Maia on matossa myös velho, joskin hyvin eri tavalla kuin Weidman. Molemmilla pystyottelu on toistaiseksi vaikuttanut vielä melko vaatimattomalta, joten toivotaan, että saataisiin jännä mattoshakki tästä väännöstä. Olisi helppo veikata tähän Maian UD-voittoa tai subia, mutta sen verran vakuuttavaa lukkopainitaitoa löytyy myös Weidmanilta, että en uskalla nyt kyllä sanoa tuloksesta yhtään mitään.

Weidmanissa on terveenä pysyessään mestariainesta. Paha match uppi Dempalle.

Juurkin näin. Weidman on vielä vähän vihree vaparikehissä (7 ottelua) ja tekee matseissa selkeitä virheitä, mutta on vuoden/parin päästä kovaa kamaa MW:ssä. Ehdottomasti lupaavin jätkä divarissaan.

Kun ottaa huomioon Maian suorituksen Sonnenia vastaan, niin jollei isosti vihu osu niin voiton se kaivaa.
Uskoisin, että kokemukseen suhteutettuna erinomaisesti lukkopainikisoissa pärjänneellä Weidmanilla on lukkopuolustus melkolailla eri tasolla kuin Sonnenilla tuolloin. En nostaisi siksi tuota muutaman vuoden takaista matsia suureen arvoon, kun veikkaillaan tämän tulevan mittelön tuloksia.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom