UFC on Fox 17 - Dos Anjos vs. Cerrone 2

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jm1
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Nate Diaz (Y) toivottavasti mies voittaa. Hiton hyvät jutut molemmissa haastiksissa. Disauttelee just tota 194:senkin hypeä, vaikkei tässä kortti kyl paljoo kalpene..

Oho mikä keroin Natella. Täytyy pistää pari kybää kiinni, MJ yrittää painostaa pystyssä mutta Nate trash talkkaa ja nekkaa voittoon!

JDS näyttää olevan kovassa kunnossa. Toivottavasti ei enää imuroi turhia koppeja häkkiä vasten kädet alhaalla... Mä olen aina pitänyt JDS:ää sinä huonoimpana matsina Reemille. Jos Reemi ei kestänyt täyttä erää hitaampaa Rothwellia vastaan, miten mies aikoo hoidella JDS:n?

Täytyy kyllä myös todeta, että Juniori näyttää kuumottavan freesiltä. Vähän olin jossain vaiheessa kaveria vastaan " IM gona knok juu out" verbaalisen ulosannin jälkeen, mutta täytyy arvostaa, että kaveri on jaksanut opetella ja petrata englantiaan!

Tulossa todennäköisesti erittäin kova hw-matsi. Pystyssä näkisin Overeemin mahdollisuuksien lepäävän hyvin ajoitetuissa polvissa, mitä mies on viljellyt viime matseissaan tappavasti. Hyvää liikettä ja rentoja komboja. Clinchiin hakeutumalla näkisin Overeemille hyvät saumat, sieltä polvea vartaloon ja ukko tonttiin, veikkaan, että Reemin top controlli on kuitenkin sitä luokkaa, että sieltä ei Juniorikaan kunnolla nouse. Junior voittaa tyrmäyksellä/tko jos voittaa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
JDS on kyl pahin mahdollinen vastus Reemille MUTTA jotenki on fiilis et siel on Jacksonin campissa löydetty aukkoja JDSn pelistä ja kehitetty taktiikka hyödyntäen niitä. Koska miks muuten se yhtäkkiä alko itse huutelee matsin perään, suorastaan ano sitä vaikka aikasemmin yritti kaikin tavoin vältellä tota matsia. Toivottavasti ei putoa ekaan JDSn pommiin ni oon iha tyytyväinen

Toi viimeinen Nick Diazin venyttely haastattelu sai jo minullekin pikkuisen hymyä huuleen, vaikka pidän tota mumisevaa moolokkia ihan täysi dorkana, mutta nyt jaksoin katsoa kokovideon eikä jäänyt yhtään pahamaku herrasta tälläkertaa.

3.75 kertoimella pelattu Diazia, Stockton!

JDS on kyl pahin mahdollinen vastus Reemille MUTTA jotenki on fiilis et siel on Jacksonin campissa löydetty aukkoja JDSn pelistä ja kehitetty taktiikka hyödyntäen niitä. Koska miks muuten se yhtäkkiä alko itse huutelee matsin perään, suorastaan ano sitä vaikka aikasemmin yritti kaikin tavoin vältellä tota matsia. Toivottavasti ei putoa ekaan JDSn pommiin ni oon iha tyytyväinen

Rosterista taitaa löytyä kaksi ottelijaa jotka ei tipahda ensimmäisestä Jds pommista Hunt ja Nelson, kaikki muut tippuu, jos osuu kohdalleen. Jos takakäsi osuu edes sinneppäin niin eiköhän Reemi tipahda
persiilleen. Siinä mielessä kyllä kannatan Reemiä tässä matsissa että nähtäisiin uutta verta mestaruusmatsissa. Parhaat mahikset taitaa olla Reemillä koittaa sulkea etäisyys ja heittää pari polvea sisään,
mahdollisesti alasvienti ja parhaat mehut Junnusta pois.

Missä sai noin huonon kertoimen kun Betsafekin tarjoaa edelleen 4,50:tä? :eek:

le fffuuuu, löin toisessa mestassa aikasemmin vetoa!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom