UFC on Fox 17 - Dos Anjos vs. Cerrone 2

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jm1
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Vai että JDS tyrmää reemin eka erässä ;)

Missä ne kaverit jotka huuteli että Reemillä ei ole käsissä voimaa tyrmätä?????

Onhan toi overeemin tarkkuus ja voima jotain älytöntä. Tuskin jds:n leuka niin paljon on heikentynyt, että taputtelusta tipahtaisi pihalle.

kyllä oli taas varmaan heavyweight historian paskin matsi :D onneks noil on kaatoo niin paljon et yhestä lyönnistä voi homma loppuu :D JDS on kun varjo entisestään kyllä, koska myös Alistair näytti todella huonolta ::D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
BOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOM! Juuri kun olin kirjoittamassa ettei ole se paras esitys mikäli tämän jälkeen meinaa lähteä testaamaan vapaita markkinoita :D

Joku aktiivikäyttäjä täällä pakkiksella taisi joskus kovasti puhella ettei Reemillä ole tyrmäysvoimaa käsissä:david:

Täytyy kyllä olla iloinen siitä miten overeemin ottelutyyli on muuttunut viimeisten kolmen ottelun aikana.

Ei mennä enää heti täysillä päälle idealla joko tyrmätään tai kaasutetaan.

Mutta silti kyllä joka matsissa saa jännittää aivan helvetisti.

Reemillä kai soppari loppui ufc:n kanssa. Ei välttämättä olis bellatorille tms. huono idea ylimaksaa ja kaapata overeem pois ufc:lta...

Fedor vs. overeem ois kova, mutta onko kenelläkään rahaa järjestää sitä?

Overeemia toivoin, mutta vähän kyseenalainen stoppage.
Reem täpinöissä vielä olen, mut olis saanu jatkua kun Jds oli virkoamassa kun reem pisti hammerfistiä....noh ei nyt kumminkaan mikään mazagatti tuomio ollut

Kyllä mä veikkaan, että Reemi on ufc- hw champpi 2016. Mietin vaan, että eikös ne ole Arlovskin kanssa tiimikavereita?

Arlovskin ja jon jonesin kanssa. Jos joku pitäisi arpoa hw champiksi 2016 niin jon jones...

edit. tai ehkä jon jones odottaa 2017 ennen hw siirtymistä. Onhan siellä cormier ja anthony johnson vielä voitettavana ennen sarjan vaihtoa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom