UFC on FOX 13: Dos Santos vs. Miocic

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Juho.M
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
nyt Gadelha vs. Jedrzejczyk! imo Jedrzejczyk paras strikeri mitä oon naisten MMA:ssa tähän asti nähnyt! mut toivottavasti sitä pystyä nähään koska pahoin pelkään et Gadelha yrittää viedä mattoon samantien.. puolalaista kannustetaan! :rock:

nyt Gadelha vs. Jedrzejczyk! imo Jedrzejczyk paras strikeri mitä oon naisten MMA:ssa tähän asti nähnyt! mut toivottavasti sitä pystyä nähään koska pahoin pelkään et Gadelha yrittää viedä mattoon samantien.. puolalaista kannustetaan! :rock:

Mua ei haittaa yhtään tuo mattoon vienti, jos päästään näkemään takaapäin kun Gadelha touhuaa Jeaafzacaxxc:in guardissa :)

Saapa nähdä kestääkö Gadelhalla kunto kolmea erää. Tinaa vastaan ainakin väsähti loppua kohden. Toivotaan, että Joanna vie!

Gadelha näyttää ihan mieheltä :D pitäis tehä kurkistustesti ennen ku päästetään häkkiin...

Eikä mitään! :) Mutta miehiltä näyttävistä kun on puhe niin:

Ariel Helwani ‏@arielhelwani 17m17 minutes ago
Cyborg Justino is in attendance. First tweeted by the indomitable @bokamotoESPN

Tina Lademaki mainittu, torille!:dance:

- - - Updated - - -

nyt Gadelha vs. Jedrzejczyk! imo Jedrzejczyk paras strikeri mitä oon naisten MMA:ssa tähän asti nähnyt!

Jos löytyy FightPass, niin katso joskus Karolina Kowalkiewicz vs Mizuki Inoue. Karolina on myös todennäköisin seuraava haastaja Katjan vyölle, niin suosittelen senkin takia katsomaan.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Gadelha saanu yhelläkään takedownilla mitään aikaseks muutaku controllia ja häkkiin painamista... mut eiköhän se riitä voittoon :D kaks rukoilijaa saa sit mitellä tittelistä seuraavaks

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom