UFC on FOX 12: Lawler vs. Brown (26.07.2014)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Rusher
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Kortin päätähden ja Cormierin pahimman painajaisen mietteitä. Cummins vs. Kingsbury olisi luonnollisesti toiminut kortin päämatsina, mutta Patin hammaslääkäriaika osui valitettavasti juuri main eventin korville, joten matsin alkamista piti aikaistaa.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Jos Lawler tämän hoitelee, niin se on sitten revanssi vyöstä. Melkeen enemmänkin sääntö kun poikkeus nää revanssit, kaikki mestarit ottaa samoja tyyppejä vastaan se kaksi matsia. Kyllähän Lawler sen ansaitsee ei siinä mitään, mutta miksi esim Barao saa revanssin?

Cain on otellut viimeiset viisi matsia kahta ukkoa vastaan, Dillashaw Barao 2, Lawler Hendricks 2, Weidman ottelisi varmaan viidettä Silva matsia jos jalka ei olisi hajonnut, sentään toi Gusse Jones nyt peruuntui.

Laitetaan omat vahvaan intuitioon perustuvat kuola poskella kirjoitetus spekulaatiot tänne kaikkien haukuttavaksi ENNEN kertoimien katsomista. Pahoittelen sekavaa kirjoitusasua jo etukäteen.

Welterweight Robbie Lawler vs. Matt Brown

Niin kuin aikaisemmissa viesteissä on tullut esille niin Lawler on kova ja Brownin keskivartalo on heikko. Jos Lawler ottelun vie niin juurikin toisen erän TKO:lla jossa bodyshotin jälkeen nakuttelee matossa voiton. MUTTA Brown on tehnyt ennenkin comebackeja ottelun aikana. Kyseessä on viisi eräinen ottelu, joten Lawler voi viedä nimiinsä kaksi ensimmäistä ja Brownilla on silti mahkut voittaa. Brownin ottelutyyli on agressiivempi, joten pisteille mentäessä saattaa olla hyvinkin johdossa (vrt. mitä kävi Lawler vs. Hendricks ottelussa) ja viedä koko ottelun nimiinsä jos ei saa taottua TKO-voittoa itse. Toinen vaaran paikka Lawlerille syntyy, jos ottelu menee mattoon. Brownilla on yllättävän vahva mattopeli, joten giljotiinin sekä triangelin vaara on olemassa koko ottelun ajan. Veikkaan verisen sodan päätteeksi voittajaksi Brownia tuomariäänillä.

Light Heavyweight Anthony Johnson vs. Antônio Rogério Nogueira
Aina puhutaan, että "matsi riippuu siitä millainen Johnson nousee häkkiin". Tässä ottelussa näen suurempana, että suurempi kysymysmerkki on millainen Nogueira nousee häkkiin. Nogueiralla on kahden ottelun voittoputki, josta toinen on Ortizista ja viimeisin 1,5 vuoden takaa Evansista. Evansista hankittu voitto oli mielestäni enemmän Rashadin jäätymistä ja paskuutta kuin Nogueiran loistokkuutta. Nogueira on hävinnyt Davisille, jonka taas Johnson voitti selvästi joka osa-alueella edellisessä matsissaan. Johnson osoitti, että kaasutankki on riittävä vaikka mentäisiin täydelle ajalle, enkä jaksa uskoa että Nogueira saa tehtyä tarpeeksi voittaakseen edes tuomariäänillä. Veikkaan voittajaksi Johnsonia toisen erän tyrmäyksellä.

Featherweight Clay Guida vs. Dennis Bermudez
Tässä ottelussa Guidan mahkut voittaa on väkisinmaata Bermudezia kolme erää. Tyynykäsi Guida ei kykene tyrmäämään Bermudeziä, jonka leukaa on testattu kovempienkin nyrkkisankarien toimesta. Luotan Bermudezin TDD:hen sekä mattopeliin sen verran, ettei se jää kasan alimmaiseksi jos mattoon mennään. Kaiken lisäksi Bermudezin giljotiini on niin kova ase jaloissa roikkuvaa Guidaa vastaan, että sekin voi vähentää Guidan maahanvientiyrityksiä. Guidallakin on ihan kohtalainen giljotiini, mutta en usko että Bermudaz hänelle päätään tarjoilee. Veikkaan voittajaksi Bermudeziä tuomariäänin.

Lightweight Josh Thomson vs. Bobby Green
Tästä tulee varmasti hyvä ottelu. Thomson on kovien sotien mies, mutta jotenkin on jäänyt sellainen kutina, että jos vastustaja prässää paljon niin Thomson on pienoisessa pulassa ainakin tuomarien silmissä. Voitto Diazista vaikutti pikkuisen onnenkantamoiselta ja vaikka hävisi vain splitillä Hendersonille niin usko että tässä matsissa saa itsestään parhaat puolet esiin. Green puskee sen verran agressiivisesti päälle ja pehmentää Thomsonia pystyssä, että jossain vaiheessa mennään mattoon, jossa Green saa kaivettua takakuristuksen. Veikkaan voittajaksi Greeniä toisen erän lopussa takakuristuksella.

Preliminary card (Fox)
Lightweight Jorge Masvidal vs. Daron Cruickshank
Ja hyvät matsit sen kuin jatkuvat. Tässä on ottelu, jossa en haluaisi nähdä häviäjiä. Cruickshank on tällä hetkellä 5-2 recordilla UFC:ssä ja kahden ottelun voittoputkessa. Häviöt ovat tulleet paremmilta painijoilta. Vaikka Masvidalin mattopeli on kohtuu hyvä, niin uskon että ottelu käydään silti pystyssä. Jossain vaiheessa Cruickshankin potkut tekevät tehtävänsä ja Masvidal joutuu nöyrtymään uransa toiseen tyrmäystappioon. Veikkaan voittajaksi Cruikshankia kolmannen erän TKO:lla.

Light Heavyweight Kyle Kingsbury vs. Patrick Cummins
Patrick "People´s champ" Cummins laittaa viimeisen naulan Kingsburyn UFC-uralle ja hakkaa miehen eläkkeelle ensimmäisessä erässä. Veikkaan voittajaksi Cumminsia ensimmäisen erän Mortal Kombatilla.

Welterweight Hernani Perpetuo vs. Tim Means
Tim Means on sitkeä taistelija ja tietää taas olevansa selkä seinää vasten. Aikaisemmalla UFC-komennuksellaan kaksi ensimmäistä voittoa olivat vakuuttavia, mutta sitten vastustajien taso hyppäsi ehkä liian korkeaksi. Nyt kuitenkin Meansilla on pienoinen "kotikenttäetu" omalla mantereellan ja pystyy hoitamaan Perpetuon ulos organisaatiosta. Veikkaan voittajaksi Meansia tuomariäänin.

Featherweight Michael De La Torre vs. Brian Ortega
De La Torre "syötettiin" depyytissä kokeneelle UFC-veteraanille, jolla oli puolellaan myös kotikenttäetu. Kaikesta huolimatta hän hävisi vain split-decisionilla, mikä on mielestäni arvostettava suoritus ja tekee De La Torresta ehdottoman ennakkosuosikin depytoivaa Ortegaa vastaan. Ortegalla on vahva mattopeli, en usko sen riittävän vaan veikkaan voittajaksi De La Torrea ensimmäisen erän takakuristuksella.

Preliminary card (UFC Fight Pass)
Lightweight Akbarh Arreola vs. Tiago dos Santos
Meksikolainen mattospesialisti vs. Nogueiran oppipoika ja yhdeksän ottelun voittoputkessa oleva Tiago dos Santos. Tämä menee ihan kolikon heitolla Arreolalle, koska californiassa on niin paljon latinoja, että hän saa kotikenttäedun. Veikkaan voittajaksi Arreolaa toisen erän käsilukolla.

Featherweight Steven Siler vs. Noad Lahat
Silerin 5-3 recordi asettuu Lahatin 0-1 recordia vastaan. Silerin tappiot ovat tulleen ns. nimimiehille. Mitenköhän tässä nyt sitten kävisi? Veikkaan voittajaksi Sileria kaikilla mahdollisilla keinoilla.

Welterweight Andreas Ståhl vs. Gilbert Burns
Sveamamman pojalla on 9-0 recordi ja hän on pari vuotta 7-0 recordin omaavaa Burnsia nuorempi. Uskon Ståhlin parempaan ottelutaktiikkaan ja veikkaan voittajaksi Ståhlia tuomariäänin.

Women's Strawweight Juliana Lima vs. Joanna Jędrzejczyk
Tästä ottelusta voin sen verran sanoa, että tuomariäänille mennään ja nuoremman sekä paremman pystyottelun omaavan jerdzzedeszxjyyksin käsi nousee ottelun päätyttyä. Tsemppiä selostajille nimen lausumisessa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Jos Lawler tämän hoitelee, niin se on sitten revanssi vyöstä. Melkeen enemmänkin sääntö kun poikkeus nää revanssit, kaikki mestarit ottaa samoja tyyppejä vastaan se kaksi matsia. Kyllähän Lawler sen ansaitsee ei siinä mitään, mutta miksi esim Barao saa revanssin?

Cain on otellut viimeiset viisi matsia kahta ukkoa vastaan, Dillashaw Barao 2, Lawler Hendricks 2, Weidman ottelisi varmaan viidettä Silva matsia jos jalka ei olisi hajonnut, sentään toi Gusse Jones nyt peruuntui.

Onhan toi kieltämättä nykysin aika tuttu kaava et rematcheja tulee rematchin perään mut en mä valita. Vai kuka EI haluis nähdä esim Barao - Dillashaw 2? Aika sama mulle loppupeleissä onko se reilua, pääasia et nähään hyviä matseja ja mun mielestä esimerkiks Barao on täl hetkellä mielenkiintosin vastus Dillashawille jos Faberia tai Cruzia ei lasketa.

Onhan toi kieltämättä nykysin aika tuttu kaava et rematcheja tulee rematchin perään mut en mä valita. Vai kuka EI haluis nähdä esim Barao - Dillashaw 2? Aika sama mulle loppupeleissä onko se reilua, pääasia et nähään hyviä matseja ja mun mielestä esimerkiks Barao on täl hetkellä mielenkiintosin vastus Dillashawille jos Faberia tai Cruzia ei lasketa.

En mäkään nyt suoranaisesti valita, toi "reiluus" on jotain mitä en edes lähde spekuloimaan. Ainahan tittelimatseihin vaikuttaa muutkin kun vaan noi urheilulliset edut. Henk.koht. en vaan näe pikaisia rematcheja usein niin kiinnostavina, ellei se edellinen matsi ole jäänyt tavallaan kesken oltuaan niin tasainen.

Raphael Assunção?
6 ottelun voittoputkessa, yksi voitoista mm Dillashaw ei olisi mielenkiintoinen vastus?
Bamtaweight sarjassa 6-0
Koko recordi 22-4

Minä en haluis nähä Barao - Dillashaw 2 ennenkuin Barao olisi ansainnut rematchinsa. Mitä jos tästä tuleekin samanlainen teurastus kuin viimeksikin? Mitä Jos Barao voittaakin matsin, pitääkö meidän katsoa 3 ottelu miesten välillä?
Frankie Edgar (BJx3, Bendox2, Maynardx3) on mun mielestä näiden turhien tai liian pikaisten rematchien kuningas. Vuodesta 2010 vuoteen 2014 9 matsia joissa vain 5 eri vastusta.

Sanotaan että Barao voittaisi seuraavan, sitten tulee se kolmas matsi. Sen häviäjä on divarin kärkinimiä, mutta tittelimatsiin ei enää ole asiaa ja jää samaan asemaan kun JDS. Ihan turhaa, pari matsia noihin tittelimatsien väleihin tekisi pitkällä tähtäimellä hyvää divarille.

Raphael Assunção?
6 ottelun voittoputkessa, yksi voitoista mm Dillashaw ei olisi mielenkiintoinen vastus?
Bamtaweight sarjassa 6-0
Koko recordi 22-4

Minä en haluis nähä Barao - Dillashaw 2 ennenkuin Barao olisi ansainnut rematchinsa. Mitä jos tästä tuleekin samanlainen teurastus kuin viimeksikin? Mitä Jos Barao voittaakin matsin, pitääkö meidän katsoa 3 ottelu miesten välillä?
Frankie Edgar (BJx3, Bendox2, Maynardx3) on mun mielestä näiden turhien tai liian pikaisten rematchien kuningas. Vuodesta 2010 vuoteen 2014 9 matsia joissa vain 5 eri vastusta.

No sen takia haluanki nähä tän matsin koska haluan tietää kuinka paljon se ekan erän knockdown vaikutti Baraon otteluun. Ootko kattonu Assuncao-TJ ? Oliks sun mielestä jotenkin hyvä ottelu? 6 ottelun voittoputki josta 2 yhtään legittiä nimeä. Ja jos Barao voittaa TJn niin mun puolesta voikin ottaa vaikka 3 ottelun, voidaan me toki vääntää siitä onko mun vai sun mielipide se oikea mut aika turhaa :D Mun silmissä se et onko ottelijat kohdannu aikasemmin ei tee muuta kun nosta sitä jännitettä. Barao ei kuitenkaan mun mielestä ole niin huono kun viimeks oli ja uskonkin et täl kertaa nähdään parempi esitys vaikkakin TJ on kräkänny Baraon ottelutyylin aika täydellisesti ja on todella huono match up Baraolle. Eka matsi oli mun mielestä todella kaunista katsottavaa ja katson sellasia mielelläni uudestaan

onks pojilla lähteny vähän off topicciin nää keskustelut? :D'

anyway...

Fight Night San Jose: Open Workout Highlights

Fight Night San Jose: Robbie Lawler vs. Matt Brown Preview

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Lawler on kyllä paras! Nuorena se oli niin agressiivinen ja suorastaan eläimellinen. :D Nyt on tullut ikää ja mies on kylmän rauhallinen hitman. Jäätävä ukko, miehestä niin selkeästi paistaa se rakkaus tuota ottelemista kohtaan, ne matsin aikana naureskelut ei ole mitään showboatingia.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom