UFC ON FOX 10: Henderson vs Thomson ***SPOILERS***

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ujo
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kuka Stipelle seuraavaksi? Stipen suoritusta Gonzagaa vastaan on arvosteltu, mutta mielestäni vähän kohtuuttomasti. Vähän tylsä gameplan, koska otti niin varman päälle, mutta homma tuli hoidettua.

Gonzaga kuitenkin jakeli niitä kauheita pommeja, joten kyllä mä ymmärrän ettei Stipe halunnut ryntäillä holtittomasti eteenpäin. Lisäksi Gonzaga haki alasvientiä jota Stipe selkeästi varoi. Ihan hyvä matsi.

Gonzaga kuitenkin jakeli niitä kauheita pommeja, joten kyllä mä ymmärrän ettei Stipe halunnut ryntäillä holtittomasti eteenpäin. Lisäksi Gonzaga haki alasvientiä jota Stipe selkeästi varoi. Ihan hyvä matsi.

Kuten Rogan sanoi, olisi kiva nähdä Gonzaga esimerkiksi AKA:lla treenaamassa. Tässä(kin) matsissa Napaon kunto kesti sen 5 minuuttia, jonka jälkeen alkoi alamäki. Ensimmäisen erän mielestäni Gonzaga kyllä voitti.

- - - Updated - - -

Jotenkin hauskaa, että ensin matsi on "todella tasainen!" ja kun voittaja julkistetaan se onkin "bullshit!" :wtf:

Outoa oli se, että Roganin mielestä ottelu oli selvä Bendolle. Vikassa erässä taisi Joe sanoa "Thomson gotta go for broke, if he wants to win".

Joo, Gonzagan kondis kyllä saisi parantua. Tosin, ilmeisesti Gonzaga mursi kätensä aika pahasti, joten sekin varmaan vaikutti.

Rogan ei digannut robotista,
https://vine.co/v/Mua0HI2mKAh

Natella on asiaa!

6w2ZuFV.png

Be9oNZdCYAAtxj6.jpg

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mulla on vähän semmonen kutina, että jos Reem voittaa niin se on ekan erän tyrmäyksellä. Jos Mir selviää alun myllystä, niin se on luultavasti lopun alkua Overeemille. Toki jos kunto on parantunut roimasti, niin silloin saattaa olla joku hikinen pistevoittokin mahdollinen.

Tämä nyt ihan noiden viimeaikaisten esitysten perusteella.

Ei tuo päämatsin tuomio minusta mikään oikeusmurha ollut. Viides erä oli todella tasainen, ja mun kirjoissani se ratkaisi matsin. Thomsonille erät 1 ja 4, Bendolle erät 2, 3 ja 5. Hyvä matsihan tuo oli. Uskon, että Thomson ois vienyt ellei tuota käsivammaa olisi tullut. Mutta toisaalta... who knows.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom