UFC on ESPN: Vera vs. Sandhagen (La 25.3.2023 AT&T Center, San Antonio, Texas)

TML

Works for me.
VIP
Ikä
39
Viikonloppuna UFC on ESPN ja jostain syystä alkaakin melko aikaisin.
Prelims lauantaina klo 22:00 ja main 01:00.

Ensi viikolla onkin väliviikko, jonka jälkeen 8.4. PPV missä Pereira vs. Adesanya 2.

1679296260005.png

Main card (ESPN / ESPN+)

BantamweightMarlon Veravs.Cory Sandhagen
Women's BantamweightHolly Holmvs.Yana Santos
Women's FlyweightAndrea Leevs.Maycee Barber
MiddleweightChidi Njokuanivs.Albert Duraev

Preliminary card (ESPN / ESPN+)

FlyweightAlex Perezvs.Manel Kape
FeatherweightDaniel Pinedavs.Tucker Lutz
FeatherweightSteven Petersonvs.Lucas Alexander
WelterweightTrevin Gilesvs.Preston Parsons
FlyweightC.J. Vergaravs.Daniel da Silva
LightweightManuel Torresvs.Trey Ogden
FlyweightVictor Altamiranovs.Vinicius Salvador
Women's BantamweightHailey Cowanvs.Tamires Vidal

Announced bouts

Featherweight bout: Nate Landwehr vs. Austin Lingo

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Yksi alkuvuoden kiinnostavimmista matseista yhdellä kautta aikain paskimmalla kortilla. Ei mulla muuta. Kelaillaan aamulla lopusta alkuunpäin ni ei vahingossakaan näy mitään muuta.

Toki preleissä pikkuluokkia, eli actionia piisaa, mutta toi maincard. Hyi stana.

Yksi alkuvuoden kiinnostavimmista matseista yhdellä kautta aikain paskimmalla kortilla. Ei mulla muuta. Kelaillaan aamulla lopusta alkuunpäin ni ei vahingossakaan näy mitään muuta.

Toki preleissä pikkuluokkia, eli actionia piisaa, mutta toi maincard. Hyi stana.

Pääkortilla mainia lukuunottamatta vain Maycee Barberilla on viime matsista alla voitto.

Näinköhän tässä mitataan vaan veran tai sandhagenin markkina arvoa? Eli laitetaanko suga seuraavaksi ottelemaan vyöstä, vai jompi kumpi näistä. Vai järjestetäänkö vielä eliminaattori?

Sandhagenin liian kliini pysty ja veran hidas syttyminen teki päämatsista hieman jopa tylsän. Hyvin cory piti homman omassa lapasessa ottamatta suurempia riskejä ja vera otti hieman riskiä vasta viimeisessä erässä. Taas yksi tuomari näki tän veralle. Voi jeesus mitä paskaa.

Sandhagen mma:n fiksuin ottelija, harmi ettei geeneissä(lääkkeissä?) sitä viimeistä kaatoa tullu käsiin. Miten ihmeessä toi oli splitti? 100-0 Sandhagen. Veran main talent ettei naama turpoa vaikka sitä hakataan.

Sandhagen mma:n fiksuin ottelija, harmi ettei geeneissä(lääkkeissä?) sitä viimeistä kaatoa tullu käsiin. Miten ihmeessä toi oli splitti? 100-0 Sandhagen. Veran main talent ettei naama turpoa vaikka sitä hakataan.
Sandhagen on tyrmännyt kolme edellistä vastustajaansa ja Veraa taas ei ole koskaan tyrmätty, joten Coryn tyynykädeksi leimaaminen ei ole oikein perusteltua.

Sandhagen on tyrmännyt kolme edellistä vastustajaansa ja Veraa taas ei ole koskaan tyrmätty, joten Coryn tyynykädeksi leimaaminen ei ole oikein perusteltua.

Kolme edellistä Yadong voitto lääkärin keskeytyksellä haava ja tappiot Yan ja Dillashaw. Tässäkin ottelussa kuten Yan ja Dilla otteluissa mun mielestä Sandhagen osoitti paremmuutensa, mutta just ja just voitto, vaikka mun mielestä todella kaunista dominointia. Lopetuksista moni tullu polvella, kyynärpäällä tai kantapäällä, taidot riittää lyömään naamaan vaikka kuinka ja paljon, mutta ei saa ukkoja kaadettua sieltä helposti, joutuu ihan ultimaattisen upean tekniikan tekemään että pysähtyvät.
Jotenkin tämän itsekin tiedostaa, pre-fight haastiksessa oli hieno kun sanoi että uus vastustaja tuo uusia heikkouksia ja uhkia, but the operating system doesn’t change, että lähtee voittamaan ottelun joka minuuttia klinikka päälle ja katotaan missä lopussa ollaan. Siis fani kait olen, tekemisen lisäksi puhuu erittäin fiksuja.

Oli helvetin hieno matsi coryltä. Osotti selvästi olevansa ainakin yhtä leveliä tasokkaampi ottelija kuin vera. Vera ei saanut tehtyä oikein mitään, kun cory aina rikkoi monipuolisilla hyökkäyksillään rytmin. Ja piti täsmälleen samaa prässiä 4 erää. Viitosen lopussa vasta (sandhagenin varmistellessa?) vera alkoi saada hyökkäyksiä aikaan.

Ennustan kyllä että sandhagen jää merabille kakkoseksi. Pakko myöntää, että 135:ssä on nyt herkullisia match uppeja monta, varsinkin kun cejudo tekee paluun ja umar nurmagomedov on tulossa.

Olisi mielenkiintoista tietää, mitkä olivat ne perusteet, joilla tämä yksi tuomari sai ottelun merkittyä Veralle. Itse kannatin lievästi Chitoa tässä ottelussa, mutta eihän tätä nyt voi mitenkään päin miehelle voitoksi merkitä.

Kolme edellistä Yadong voitto lääkärin keskeytyksellä haava ja tappiot Yan ja Dillashaw. Tässäkin ottelussa kuten Yan ja Dilla otteluissa mun mielestä Sandhagen osoitti paremmuutensa, mutta just ja just voitto, vaikka mun mielestä todella kaunista dominointia. Lopetuksista moni tullu polvella, kyynärpäällä tai kantapäällä, taidot riittää lyömään naamaan vaikka kuinka ja paljon, mutta ei saa ukkoja kaadettua sieltä helposti, joutuu ihan ultimaattisen upean tekniikan tekemään että pysähtyvät.
Jotenkin tämän itsekin tiedostaa, pre-fight haastiksessa oli hieno kun sanoi että uus vastustaja tuo uusia heikkouksia ja uhkia, but the operating system doesn’t change, että lähtee voittamaan ottelun joka minuuttia klinikka päälle ja katotaan missä lopussa ollaan. Siis fani kait olen, tekemisen lisäksi puhuu erittäin fiksuja.
Mua taas jotenki ärsyttää sen ottelutyyli. Tommosta Dominick Cruzmaista jänishyppelyä. Monipuolinen ottelija kyllä, ei siinä mitään.

Olisi mielenkiintoista tietää, mitkä olivat ne perusteet, joilla tämä yksi tuomari sai ottelun merkittyä Veralle. Itse kannatin lievästi Chitoa tässä ottelussa, mutta eihän tätä nyt voi mitenkään päin miehelle voitoksi merkitä.
Tuomarin vaimon veljellä betsit veralle?

Onneksi on Bare Knuckle ja Power Slap missä ei turhia väistellä ja yritetä säästää omia aivosoluja.
Olipa typerä kommentti. Esim. Aldon ottelutyyli oli erittäin viihdyttävä ja pysty oli ihailtavaa. Uskon, että yritti myös säästää omia aivosoluja. Fanitin kovasti. GSP oli aika tarkka siitä, ettei omissa kolise. Ottelutyyli ei ärsyttänyt. Voin listata tähän muutaman ottelijan kenen tyyli ei ärsytä, vaan päinvastoin heitä oli / on siisti katella:

Masvidal
Belfort
Barboza
A.Silva
Fedor
Mousasi

Veikkaan ettei kukaan näistä halunnut tappaa omia aivosoluja, vaan yrittivät parhaansa mukaan väistellä osumia.

Sandhagenin ottelutyyli on oikein järkevä. Silti se on jollain tapaa vähän ärsyttävä ja jostain syystä olin lievästi Chiton puolella, ilman mitään erityistä syytä edes. En nimittäin todellakaan ole mikään Chito -fani.

Suositut

Back
Ylös Bottom