Kysykäähän jatkossa vaan rohkeasti, kun haluatte tietää voittajan. Vai mitä Mäkisen Terppa?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei olisi on oma veikkaus.Veikkauksia että olisiko Cejudo nykyisellä rosterilla mestari viellä 135 paunaisissa mikäli ottelisi? Oma veikkaus on että olisi.
Ehdottomasti.Veikkauksia että olisiko Cejudo nykyisellä rosterilla mestari viellä 135 paunaisissa mikäli ottelisi? Oma veikkaus on että olisi.
No mistä helvetistä mä tiesin että sillä ei kulje. Ja lopulta voitto oli yhden tuomarin arvion varassa.Kysykäähän jatkossa vaan rohkeasti, kun haluatte tietää voittajan. Vai mitä Mäkisen Terppa?
Hep! Häkissä Cejudo olisi vieläkin mielenkiintoinen tapaus ainakin mun mielestä. Omasta mielestä Cejudo olisi vielä voinut kehittyä vaikka kuinka paljon ottelijana ja sitä oikeastaan tekikin koko UFC-uran ajan. Joka matsiin tuli aina parempi versio. Jos leikitään, että Cejudo tekisi nyt comebackin, niin en mä näkis kovin isona altavastaajana yhtäkään bantamweight kärkiukkoa vastaan. Häkin ulkopuolella vähän erikoinen tapaus ja välillä ihan ihme hupiukko.Bantamweight on tällä hetkellä ylivoimaisesti kovin ja mielenkiintoisin painoluokka. Ei tainnut kukaan jäädä kaipaamaan Cejudoa?
Mites lighweight? Ei siinä molemmat helvetin tasokkaita kun kattoo top10 listaaBantamweight on tällä hetkellä ylivoimaisesti kovin ja mielenkiintoisin painoluokka. Ei tainnut kukaan jäädä kaipaamaan Cejudoa?
Itse olisin myös olisi tuominnut näin päin. Mut oma munaus oli kyllä.IMHO Sandhagen koki pienen ryöstön tuossa ja omaan silmään matsi hänelle erin 3-2. Toki mies voi vain syyttää itseään, koska matsi oli täysin voitettavissa, mutta otteli paikoin vähän laiskasti ja päästi TJ:n selkään ihan ilmaiseksi polvia jakelemaan.