Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
katso liitettä 153260
En näe Ngannoulle mitään muuta saumaa kuin heijarilla onnenkantamoinen. Ngannou ei osaa painia ollenkaan. Vaikea nähdä miksei matsi loppuisi ajoissa, jos cain jaksaa myllyttää.
Saa nähdä onko häpeä päällimmäisin tunne aamulla. Se olisi tuttua ja turvallista.
Itseasiassa, taitaa olla ngnannoun upparilla vähän tekemistä ton cainin lahoomisen kanssa
Siinä on 2 upparia, ja cain tipahtaa perseelleen suoraa toisen upparin jälkeen.Vaikea ottaa selvaa tuosta, omituinen perseelleen kaatuminen. Jos uppari on syyna, tuli aikamoisella viiveella.
Meio-pesado sanoi:↑
En näe Ngannoulle mitään muuta saumaa kuin heijarilla onnenkantamoinen. Ngannou ei osaa painia ollenkaan. Vaikea nähdä miksei matsi loppuisi ajoissa, jos cain jaksaa myllyttää.
Saa nähdä onko häpeä päällimmäisin tunne aamulla. Se olisi tuttua ja turvallista.
Laitan valmiiksi reply nappiin Nelsonin ha-ha meemen jos Cain pääsee ottaa lukua.
Oletko jurrissa postailemassa, vai mikä idea oli mun viesti muokata?Fysiikka ei ole se ongelma ollut ikinä mun mielestä, kun pressissä tulis sellainen Ngannou vastaan joka analysoisi kaikkia mahdollisia ottelun kulkuja ja puhuis alasvientien puolustamisesta ja kaikesta mahdollisesta, mikä relevanttia seuraavassa ottelussa, niin osakkeet nousis mun silmissä todella paljon. Cain tuntuu nämä asiat miettineen, mutta voi toki olla että pitkä tauko + Ngannoun fyysiset atribuutit voi olla liikaa. Cainilla kuitenkin LHW raamit.
Mut joo, jos Cain taas ulkona niin voihan V.
No siis näkeehän tuosta sokeakin ettei tuossa mitään osumaa tule mutta polvi taittuu.Cain sano post fight presserissä että se oli pelkkä polvi mikä levis ja että ''francis didnt even touch me at all''
Tiedä sit mikä on totuus
Stipen kuitenkin pitäisi saada uusinta Co
No siis näkeehän tuosta sokeakin ettei tuossa mitään osumaa tule mutta polvi taittuu.
Stipelle tosiaan kuuluisi titteli matsi selkeästi enempi ku nafrikkalaiselle. Kyllähän Stipe afrikkalaisen voitti ja puolusti useammin mestaruutta kun kukaan aiakisemmin.