UFC on ESPN: Ngannou vs. Velasquez (Su 17.2.2019 Phoenix, Arizona)

En nyt oikein ymmärrä logiikkaa siinä että miten Ngannou olisi kaasuttanut jos Cain ei olisi tehnyt oikeastaan mitään? :woot: Kyllähän tuossa kaasuttamisessa olennainen osa on se että kaveri pistetään tekemään töitä?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sitten hän vaihtoi takaisin kotisalilleen Pariisiin ja on sen jälkeen tuhonnut Blaydesin sekä Cainin yhteensä 71 sekunnissa.
Mutta eihän tuollainen ole mahdollista? Euroopasta on aivan pakko lähteä jollekin isolle jenkkisalille, että on mahdollista kehittyä. Ei ole väliä miten harjoittelun ulkopuolinen elämä on reilassa, kunhan vain saa mahdollisimman kovaa lihamyllyä joka päivä. :rolleyes:

Mutta eihän tuollainen ole mahdollista? Euroopasta on aivan pakko lähteä jollekin isolle jenkkisalille, että on mahdollista kehittyä. Ei ole väliä miten harjoittelun ulkopuolinen elämä on reilassa, kunhan vain saa mahdollisimman kovaa lihamyllyä joka päivä. :rolleyes:

Kukahan kokenut valmentaja sanoi Luke Thomasin haastattelussa joku aika sitten että Euroopassa on hänen mielestään paremmat valmentajat. Keskittyvät enemmän yksilövalmennukseen.

Ainakin Din Thomas sanoi noin Roganin podcastissa. Euroopassa valmentajilla on mahdollisuus paremmin keskittyä sen yhden ottelijan valmentamiseen ja valmennussuhteet ovat myös pidempiä. Thomas valmentaa ATT:llä mm. Woodleytä.

Kukahan kokenut valmentaja sanoi Luke Thomasin haastattelussa joku aika sitten että Euroopassa on hänen mielestään paremmat valmentajat. Keskittyvät enemmän yksilövalmennukseen.
Joo, yritin on sarkastinen tuolla viestillä. Euroopassa ja ihan Suomessakin on vapaaotteluvalmennus monessa suhteessa paremmassa kunnossa kuin Amerikoissa. Tottakai tasokkaita ottelijoita riittää isoilla saleilla paljon enemmän, mutta kovatasoiset treenikumppanit eivät automaattisesti tarkoita kovaa kehitystä. Monen muun asian pitää harjoittelussa ja harjoittelun ulkopuolella olla myös kunnossa, eikä treeneissä saa joutua rusikoitavan rooliin, koska se ei paljoa kehitä.

Ainakin Din Thomas sanoi noin Roganin podcastissa. Euroopassa valmentajilla on mahdollisuus paremmin keskittyä sen yhden ottelijan valmentamiseen ja valmennussuhteet ovat myös pidempiä. Thomas valmentaa ATT:llä mm. Woodleytä.

Joo tämähän se olikin mitä muistelin, tulee kuunneltua noita kaikkia niin paljon että alkaa jo unohtaa kuka sanoi ja kenen haastattelussa.

Joo, yritin on sarkastinen tuolla viestillä. Euroopassa ja ihan Suomessakin on vapaaotteluvalmennus monessa suhteessa paremmassa kunnossa kuin Amerikoissa. Tottakai tasokkaita ottelijoita riittää isoilla saleilla paljon enemmän, mutta kovatasoiset treenikumppanit eivät automaattisesti tarkoita kovaa kehitystä. Monen muun asian pitää harjoittelussa ja harjoittelun ulkopuolella olla myös kunnossa, eikä treeneissä saa joutua rusikoitavan rooliin, koska se ei paljoa kehitä.

Sarkasmisi ei jäänyt minulta huomaamatta ja sutkautuksesi osui minusta ihan hyvin maaliin.

En haluais vaikuttaa miltään kukkahattutädiltä mutta kyllä mua vähän ärsyttää kun heitellään tällaisia juttuja muka totena ilman minkäänmoisia todisteita.

Oot ihan oikeassa, mutta ehkä nyt täällä kaukana kaikesta se meille sallittakoon.

Oot ihan oikeassa, mutta ehkä nyt täällä kaukana kaikesta se meille sallittakoon.

Kaikki kukathan kukkii, ei siinä mitään. Mutta meillä on yks matsi missä Cain kaasutti ja selityksenä on mahdollisesti roinaamisen lopetus tai sitten tämä ehkä vähän koominen sea-level Cain. Olen nyt kuitenkin taipuvainen uskomaan tuohon jälkimmäiseen koska en pidä mitenkään mahdottomana että Cain pitää cardiotaan niin itsestäänselvänä asiana ettei ottanut tosissaan tuota korkeusasiaa.

Kaikki kukathan kukkii, ei siinä mitään. Mutta meillä on yks matsi missä Cain kaasutti ja selityksenä on mahdollisesti roinaamisen lopetus tai sitten tämä ehkä vähän koominen sea-level Cain. Olen nyt kuitenkin taipuvainen uskomaan tuohon jälkimmäiseen koska en pidä mitenkään mahdottomana että Cain pitää cardiotaan niin itsestäänselvänä asiana ettei ottanut tosissaan tuota korkeusasiaa.
Cain faneilla tuntuu olevan yhteistä se, että jokaiselle tappiolle pitää keksiä jokin tekosyy. Kun Cain hapetetaan niin syynä on korkeustaso ja kun häneltä lyödään taju kankaalle niin kyseessä olikin rikki mennyt polvi. Ehkäpä Werdum ja Ngannou ovat yksinkertaisesti parempia ottelijoita kuin Cain?

Cain faneilla tuntuu olevan yhteistä se, että jokaiselle tappiolle pitää keksiä jokin tekosyy. Kun Cain hapetetaan niin syynä on korkeustaso ja kun häneltä lyödään taju kankaalle niin kyseessä olikin rikki mennyt polvi. Ehkäpä Werdum ja Ngannou ovat yksinkertaisesti parempia ottelijoita kuin Cain?

En tiedä miksi osoitit tämän minulle. Werdum ja Ngannou saattavat hyvinkin olla parempia ottelijoita, marginaalit on aika pieniä HW;n kärjessä. En ole Cain-fani eikä minua kiinnosta keksiä tekosyitä yhtään mihinkään.

Mä olen Cain fani enkä ole esittänyt täällä yhtään tekosyytä. Vapaaottelu hewarin huipulla on kovaa peliä ja pienetkin virheet voi maksaa otteluvoiton. Kukaan hewari (pl.Cormier) ei taida olla uraansa hupputasolla selvittänyt tappioitta, ei edes Werdum tai Ngannou. Cainin tappiot on tappioita siinä missä muutkin. Tekosyitä tai oikeita syitä heikkoihin esityksiin ja tuloksiin voi aina esittää ja tullaan varmaan aina esittämään. Yksi syy miksi Cainia fanitan on se että hän ei yleensä ole se joka niitä on ensimmäisenä esittämässä. Propsit sinne minne ne kuuluu.

Mä uskon että Cain vielä nousee jaloilleen ja palaa kiusaamaan hewarin kärkeä. Eniten tässä ottelussa jäi harmittamaan se että se päättyi niin nopeasti. Jätti Ngannoun kehityksestä ja Cainin nykykunnosta kysymyksiä ilmaan. Onko Cain vielä siinä kunnossa että voisi kiivetä mestariksi saakka ja onko Ngannoun paini/mattopeli kehittynyt mihinkään..

No mun mielestä tolla polvella oli vaikutuksensa ton matsin lopputulokseen, kuten myös korkeuserolla Werdum matsissa. Ottelut olis silti voinu päättyä ihan samalla tavalla kun nytkin vaikka polvi ois kestäny ja Werdum matsi olis käyty vaikka Vegasissa. Oon myös sitä mieltä et noi molemmat on ihan voitettavia otteluita Cainille ja olis varmaan jopa ennakkosuosikki molemmissa.

Pari sivua taaksepäin oli loistava gif missä näkyy että Ngannoun uppari kolahtaa Cainin leukaan jonka takia tuo polvi menee miten menee?

Kyllä mun näkemys on että se Franciksen uppari kolahtaa Cainin kaaliin jonka seurauksena toi Cainin niiaus ei ole mikään hallittu kyykky ja se jalka vääntyy siksi. Toi injury on toisin sanoen mun mielestä ihan suora seuraus Ngannoun lyönnistä eikä mikään ikävä sattuma joka lopetti Cainin matsin.

Taysin typeraa selitysta, tuossa ei yksikaan lyonti osu takaraivoon :david:

WellwornSardonicIberianlynx-size_restricted.gif

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom