UFC:n seuraaminen Suomessa

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
onko joku maksanut tota yahoo hommaa ikinä paypalilla, jos sen maksaa sillä ni meneekö siinä pari pankkipäivää, vai voiko sen maksaa just sitä eventtiä ennen?

Kuinka tuo sopcastin stream on muuten aikasemmin toiminut? UFC 99:n loppu tuli katsottua sillä, kun tvuplayerin stream katkaistiin. Onko sopcast pysynyt ylhäällä aikasemmissa eventeissä?

Kuinka tuo sopcastin stream on muuten aikasemmin toiminut? UFC 99:n loppu tuli katsottua sillä, kun tvuplayerin stream katkaistiin. Onko sopcast pysynyt ylhäällä aikasemmissa eventeissä?

Muutama kerta katottu ja megasella yhteydellä pätkäs kerran poikki, mutta onneks ei ollu mitään elämää tärkeempää menossa. Ohjelma jatku sen pätkäsyn jälkeen normaalisti.

onko joku maksanut tota yahoo hommaa ikinä paypalilla, jos sen maksaa sillä ni meneekö siinä pari pankkipäivää, vai voiko sen maksaa just sitä eventtiä ennen?
Mä oon katsonut joskus tuon Yahoon kuvion kautta, maksu näkyy paypalilla välittömästi. Itse katson UFC100:n xmeforum.comin kautta, hyviä kokemuksia siitä, halpa ja hyvä striimi.

Nyt on sitten maksettu eventti ja katellaan se yahoon kautta!! Upeeta stana!!
Mutta onko jollain "varmaa" tietoa näkyykö kaikki ottelut ja monelta suomen aikaan alkaa??
Kiitti!!

minulla on 5megan netti yhteys, mutta UFC:n sivuilta 300k weigh-in grafiikka on todella surkea, ja taas 600k versiona kuva nykii.... :( en tiedä sitten kuinka nopea netti pitäisi olla että ei nykisi..?

^Sanotaan näin, että sun "last mail" on 5 megaa, mutta yhteytesi UFCn sivuille asti sisältää monta solmukohtaa, missä oma nettioperaattorisi saattaa saada kaistaa listan viimeisimpänä, jolloin sun reaalikaistasi sinne on pieni murto-osa tuosta 5 megasta. Kaiken lisäksi UFCn sivut taitavat olla kohtalaisen rasituksen alla juuri nyt, ettei suora kuituyhteyskään UFClle auttaisi tilannetta.

Ostin kokeeksi tuolta XME forumilta tuon katseluoikeuden, niin miten tuon saa sitten näkymään? Eli riittääkö kun painan sitten tuosta isosta ufc100 mainoksesta etusivulta, vaan pitääkö mennä tuon foorumin kautta kun siellä taisi olla 6 eri kanavaa.

^Mikäli maksoit, niin sait privaviestin, missä kerrotaan seikkaperäisesti miten näet matsit. Muistaakseni kanavalla 1 näkyy UFC100.

Hei mazi ois pakko nähä? monelta alkaa? ......pullo

Rekkasin just xmeforums.com, maksan kortilla kun oon varma että oon hereillä tuohon aikaan, ja pääsee heti nauttimaan.

edit: Jumalauta kun oli paska vastaus. Siis kello 0500 aamulla :D

onko kukaan muuten kattonu kellosta monen aikoihin about noi main eventit alkaa? Ei jaksais koko lähetystä vilkuilla, mut kyllä pari viimestä matsia :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom