UFC LIVE: Vera vs. Jones***Spoilers***

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Mun makuuni Guidalla on sen leukansa lisäksi aika helvetin hyvä cardio.

Joka matsissa sitä odotellaan että millon Vera alkaisi ottelemaan potentiaalinsa tasolla, mutta nimekkäämpiä jannuja vastaan Veran meininki näyttää vain todella valjulta. Veran kovin päänahka urallaan oli raskaana oleva Frank Mir. Saavutus sekin toki.

Veikkaan Jones Bonesia tässä matsissa. Matt Hamillin alasvieminen sillä tavalla kuin Jones teki oli melkoisen vakuuttavaa. Hamillia kuitenkin joskus muinoin pidettiin yhtenä 205 parhaimmista painijoista, ja fyysisesti vahvimmista kavereista.

Ja voi olla että Jonessilta ei olla vielä nähty kaikkea. Uskoisin että kaveri pystyy aika ikävään GnP:hen guardinkin läpi älyttömän pitkillä käsillään. Tai sitten johonkin aivan muuhun älyttömään temppuun, saa nähdä :> .

Semmoinen kutina että Jones hoitaa homman tyylillä kotiin. Onhan ukolla tietenkin vielä viime matseissaan ollut puolustus ajoittain aika avoinna pystyssä, mutta näinhän se usein tuppaa olemaan pitkän reachin omaavilla kavereilla. Pitää luottaa Veran osittaiseen "kuoreen vetäytymiseen" ja Jonessin potentiaaliin jota ei olla vielä nähty kokonaan.

Pistin kolikoita Guidalle ja Kongolle. Mielestäni aika varmoja molemmat ja molemmista matseista haisee että annetaan luottokavereille helpommat matsit tappioiden jälkeen.

Kongo, Dos Santos, Vera

Sakara, Schafer ja Schaub.

Ehkä irtoaisi jotain, tuskinpa kuitenkaan... viimestään Vera kusasee ja Sakaran leuka pettää. ;)

Joo mut joudut venaa vielä 24h

Onko tuo 5.00 nyt oikein kun UFC sivuilla lukee

Venue Doors Open: 3:00 pm (Mountain Standard Time)
First Bout Begins: 4:00 pm (MST)
Live Broadcast Begins: 7:00 pm (MST)

7.00pm MST (-6 GMT) olisi Suomessa 03.00 mun laskupään mukaan?

Onko tuo 5.00 nyt oikein kun UFC sivuilla lukee

Venue Doors Open: 3:00 pm (Mountain Standard Time)
First Bout Begins: 4:00 pm (MST)
Live Broadcast Begins: 7:00 pm (MST)

7.00pm MST (-6 GMT) olisi Suomessa 03.00 mun laskupään mukaan?

MMA-TV:n laskurin mukaan on reilu 15 ja puol tuntii alkuun eli klo 3 vois pitää paikkaansa..

brandon-vera-jon-jones.JPG

MAIN CARD

* Jon Jones (206) vs. Brandon Vera (204)
* Gabriel Gonzaga (255) vs. Junior Dos Santos (238)
* Paul Buentello (246) vs. Cheick Kongo (237)
* James Irvin (185) vs. Alessio Sakara (185)

PRELIMINARY CARD

* Shannon Gugerty (155) vs. Clay Guida (155)
* Vladimir Matyushenko (205) vs. Eliot Marshall (204)
* Darren Elkins (155) vs. Duane Ludwig (155)
* John Howard (170) vs. Daniel Roberts (169)
* Chase Gormley (265) vs. Brendan Schaub (245)
* Julio Paulino (170) vs. Mike Pierce (170)
* Jason Brilz (205) vs. Eric Schafer (205)

Mun mielestä Vera vs. Jones etukäteen aika 50-50 matsi. Jos pitää arvata Vera decision. Dos Santos KO 1.round ja Kongo ground`n poundaa Buentellon eläkkeelle.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
spoileritagi lisätty otsikkoon pitäkää hauskaa ite ei pysty tänä yönä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom