UFC Live: Barry VS Kongo ***SPOILERS***

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guido
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mitrionen ilmeet ja hymyily rokkaa.

Mitrione on hulvaton heppu. Miehestä sai aikanaan tosi erilaisen kuvan TUF-kauden perusteella.´

Joe Stevenson on kyllä aivan kadoksissa. Joe kanssa hymyilee kehässä jatkuvasti samalla kun häviää otteluita. Ei mua ainakaan paljon hymyilyttäis tollasessa tappioputkessa . Jotakin on todella kadonnut, mies heiluu ja keikkuu ja tekee jalkatyötä, mutta lyö aivan liian vähän. Nyt olis korkee aika hakee vauhtia alasarjoista.

Vähän samantyylinen lopetushan oli taannoin Strikeforcessa Lawler vs. Manhoef -matsissa.
Tosiaan vain vähän samantyylinen, eihän Lawler ollut missään vaiheessa lähelläkään tajuttomuus tilaa niin kuin Kongo, tuho kohdistu Robbien jalkoihin ja kroppaan, mut samalla lailla altavastaajasta voittoon kylläkin. Pidän Kongon nousemista paljon enemmän ihmeenä.

HW:ssä on aina ollut pula hyvistä ottelijoista ja se on ainoa sarja mikä vielä UFC-tasolla on täynnä teknisesti huonoja tai todella yksiulotteisia ottelijoita.

P4P, eli pound for pound, tarkoittaa ottelijan absoluuttista, painosta ja koosta riippumatonta taitoa. Se että P4P taitotaso HW:ssä on heikko tarkoittaa sitä ettei Barryn, Beltranin, McCorcklen, Morecraftin yms. taidoilla varustetut LW:t pääsisi edes lähelle UFC:n LW divisioonaa.

Tiedän kyllä mistä P4P on lyuhennetty, mutta määritelmä on nyt sulla ehkä vähän hukassa...

Tiedän kyllä mistä P4P on lyuhennetty, mutta määritelmä on nyt sulla ehkä vähän hukassa...
Vähän arvelinkin, että olet tuollainen takapenkin huutelija, jolla ei ole mitään lisättävää keskusteluun. Valaise minua ihmeessä kun kerran tunnut tietävän niin paljon enemmän kuin me kaikki muut yhteensä. Minä kyllä epäilen ettei sinusta ole muuhun kuin perättömiin vittuilun sävyisiin one linereihin jotka päättyvät epämääräisesti... :)

En tiedä kuin moni tääl on nähny oliveira vs lentz, kannattaa käydä kattoon. Kova meno päällä koko ajan.

Meitsi katto suorana, kova kaveri se Oliveira. Näyttäviä polvia 21v:ltä, tosin dumari oli kyllä ihan vitun jäässä, Lentsi polvilleen maassa ja ei muuta ku polvea naamariin.

Meitsi katto suorana, kova kaveri se Oliveira. Näyttäviä polvia 21v:ltä, tosin dumari oli kyllä ihan vitun jäässä, Lentsi polvilleen maassa ja ei muuta ku polvea naamariin.

On se kova jätkä! En viittyny spoilata tota polvi juttu jos joku ei ollu nähny. Harmittaa jos voitto mitätöidään.

Vähän arvelinkin, että olet tuollainen takapenkin huutelija, jolla ei ole mitään lisättävää keskusteluun. Valaise minua ihmeessä kun kerran tunnut tietävän niin paljon enemmän kuin me kaikki muut yhteensä. Minä kyllä epäilen ettei sinusta ole muuhun kuin perättömiin vittuilun sävyisiin one linereihin jotka päättyvät epämääräisesti... :)
:david:
Arvelit väärin.
Ei perusteluja.
Kunhan huudan täältä takaa.

En yhtään ihmettele vaikka ottelu mitätöidään tollasen polven takia, niin puhtaasti laiton polvi joka aiheutti ottelun loppumisen heti perään, Lentz olis varmaan hävinnyt muutenkin mutta matsi oli vauhdikas ja Lentz ihan hyvn matsissa mukana ennen polvea.

Samalla tuomarille vois antaa kenkää. oli muutenkin paskat tuomarit tuossa eventissä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Miragliotta on äijä! Sen paskan tuomarin nimi oli joku Chip... Muistaako kukaan??

edit: tais olla Chip Snider.

Shitdogissa miehestä on jo 8 sivun verran keskusteltu :D

Tarkoitatko Story Brenneman ottelun tuomaria? Olin shokis, kun se nosti molemmat ylös ( käsilukko/kimura asennosta).

Onko tuosta Marquardtin potkuista tullut vielä enempää tietoa? Luki vaan mma-trackerillä, että seuraavana päivänä pitäis tulla lisätietoa, mutta vielä ei ole mitään kuulunut.

Tarkoitatko Story Brenneman ottelun tuomaria? Olin shokis, kun se nosti molemmat ylös ( käsilukko/kimura asennosta).

En muista kuka dumaroi Story - Brennemanissa, mutta Chip dumaroi prelimicardilta ottelun Oliveira vs Lentz, jossa Oliveira iski selvän laittoman polven joka johti lopetukseen ja Snider vaan siinä pällisteli muina miehinä.

Onko tuosta Marquardtin potkuista tullut vielä enempää tietoa? Luki vaan mma-trackerillä, että seuraavana päivänä pitäis tulla lisätietoa, mutta vielä ei ole mitään kuulunut.

Ei ollu päässyt läpi lääkärintarkastuksesta. Tän enempää Pennsylvanian urheilukomissio ei kerro. Tänään pitäis Marquardtin itse vähän valaista asiaa.

E: Kasilta illalla alkaa MMA Hour, jossa Markku vieraana.

Olipa Marquardtin syy poisjaantiin mika tahansa, veikkaan etta melko varmasti puheessa jossain vaiheessa viitataan jeesukseen

En muista kuka dumaroi Story - Brennemanissa, mutta Chip dumaroi prelimicardilta ottelun Oliveira vs Lentz, jossa Oliveira iski selvän laittoman polven joka johti lopetukseen ja Snider vaan siinä pällisteli muina miehinä.

Se oli Mark Matheny. Sama kundi oli kans Mitrionen ja Morecraftin matsissa. Noiden kahden matsin työskentelyn perusteella oon sitä mieltä, että paskempaa tuomaria saa hakea.

Vähän vielä itse eventistä: vituttaa kun Barry meni häviämään vaikka matsi olikin kenties yks yllättävimpiä mitä oon koskaan nähnyt.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom