Ketä muita kärkikahinoissa?
Olisko Donald Cerrone siellä päin myös.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ketä muita kärkikahinoissa?
Olisko Donald Cerrone siellä päin myös.
Laittaisin itse myös Hendersonin samaa porukkaan. Miksei myös Oliveira voisi olla melko lähellä kärkeä, vaikka Millerille aika vauhdikkaasti hävisikin.Olisko Donald Cerrone siellä päin myös.
Prodigy=welterweight?niin Prodigy myös ehdottomasti mukaan.
Totta tämäkin, mutta kyllä Oliveira noista "ei vielä siellä päinkään" jätkistä on ylivoimaisesti potentiaalisin kaveri tulevaksi kärkinimeksi. Siihen kun yhdistetään lopetushakuisuus ja tappajanvaisto, niin sillä yleensä kiivetään noissa piireissä aika nopsaan kärkikahinoihin pienemmälläkin ottelumäärällä.Oliveira on huikee, mutta eihän se nyt oo viellä siellä päinkään.
Se nähdään Bendo Vs Miller-matsissa elokuussa. Melvin Guillardkin vaikuttaa asiatyypiltä. Tosin se sano itse haastattelussa että ei oo ihan vielä asiaa champ-matsiin. Vuoden tai pari sisällä.Millerin veikkaan olevan seuraava champpi.
Sen verran on hurjia suorituksia ollut.
Prodigy=welterweight?
Se nähdään Bendo Vs Miller-matsissa elokuussa. Melvin Guillardkin vaikuttaa asiatyypiltä. Tosin se sano itse haastattelussa että ei oo ihan vielä asiaa champ-matsiin. Vuoden tai pari sisällä.
Johan jäbä muutti mielensä! Matsin jälkeen sano että ei ihan vielä olla siellä, mutta lähellä. No, raha vetää puoleensa. Lightweight sen verran kova divari että tuolla pitääkin tyrkyttää itteään että pääsee ylös.Ai Guillard sano? Missä haastattelussa?
Justiiha se totes viimesimmässä haastattelussa olevansa paras 155 paunanen mitä on. Eihä sillo mittää tarvi venttaa
Eager for UFC title shot, Melvin Guillard says he's already the division's best fighter
http://mmajunkie.com/news/24263/eag...ys-hes-already-the-divisions-best-fighter.mma
Melvin Guillard on tuleva LW champpi. Oon sanonut jo aikaisemmin ja sanon uudelleen. Pistäisin rahani Melvinille, olisi vastassa ketä 155 tahansa. Voitto Edgarista, GM:ista, Milleristä tai Bendosta toisi mukavasti rahaa ja ketä tahansa muuta vastaan, pidän Melviniä ennakkosuosikkina.
Meikäläisen katsaus UFC LW divariin on helmikuulta, mutta jossain määrin vieläkin ajantasainen:
http://beatingsfromthenorth.blogspot.com/2011/02/kansakunnan-tila-ufc-lightweight.html
Jospa sitä jossain välissä ehtisi tuosta päivitetyn tilannekatsauksen ja samanlaisen welteristä.