UFC juontaja Mike Goldberg (HERE WE GO!!!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja UFCMMA
  • Aloitettu Aloitettu

UFCMMA

Banned
Mitä mieltä porukka on monesti Joe Roganin varjoon jääneestä Mikestä joka on juontanut jo 97 vuodesta asti UFC eventtejä?
Itse pidän hänestä paljon kuten roganistakin ja on vaikea kuvitella UFC:tä ilman heitä.

Tässä kuvassa hänen parhaat lausahduksensa jotka varmasti moni kuulee päässään Goldbergin sanomana ne lukiessaan :D

Mike-Goldberg-toy.jpg

Matsissa sillä on about sama virka kun kodin ominaistuoksulla, tehden siitä kotoisan, mutta ennen / välissä / jälkeen matsien se antaa hyvän backboardin mistä Rogan voi pompotella tarinaa.

Vapaaottelu on mahtava laji mutta UFC:n tuotanto on ihan saatanan junttia. Goldberg hokemassa samoja juttuja ja mainoksia on kirsikka tuon junttikakun päälle. Toki siihen on jo tottunut mutta ei mulla sitä ikävä tulisi jos se lähtis.

Tuostahan saisi mahtavan juomapelin. Aina kun goldberg käyttää jotain noista fraaseista niin
pitäs ottaa shotti. Vois tosin ilta loppuu jo preleihin...

On jotenkin hämmentävää, kuinka kujalla Goldberg useasti on. Se on kuitenkin tehnyt tota hommaa helvetin kauan.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
ufc sais ottaa mallia briteistä: selostus hoitaa osansa ja mielipiteet saa muodostaa itse. Goldbergin hypetys saattaa houkutella uusia katsojia, mutta ei se ole linjassa todellisuuden kanssa.

Eikös Rogan oo kans aika mielipiteitä esittävä ollut nyt, tai siis että selkeästi puolueellinen.

Back
Ylös Bottom