UFC FN 27: Condit vs Kampmann - - SPOILERS!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ujo
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Jotenkin tuossa Cerrone vs. Dos Anjos matsissa on semmonen fiilis, että joko Dos Anjos antaa aivan hullun selkäsaunan Cerronelle. Tai se matsi on tosi tasainen, mutta Dos Anjos häviää. En tiedä mistä tämmönen fiilis johtuu. Cerrone kuiten on todella kova jätkä.

Omasta mielestäni Dos Anjosin mahdollisuudet riippuvat siitä, kuinka hyvin Cerronen TDD kestää ja kuinka hyvin Dos Anjos pystyy painostamaan pystyssä Cerronea. Cerrone on pystyssä divarin parhaita, kun saa itse määrätä ottelun temmon, mutta painostuksen alaisena ja joutessaan peruuttelemaan paljon miehen pysty kärsii huomattavasti.

Ympäripyöreä veikkaukseni on, että joko Dos Anjos voittaa 29-28 top controllilla ja jatkuvalla painostuksella tai Cerrone 29-28 pitämällä Dos Anjosin pystyssä kurissa. Muistaakseni UFC:ssä ei ole kunnolla nähty Cerronen guardia ja sen vaarallisuutta, toivottavasti nyt nähdään hetki miehen työskentelyä selältään.

P.S Mielestäni Dos Anjos hävisi Dunhamille. Toivon, että raivokas veneilijä Cerrone voittaa.

Omasta mielestäni Dos Anjosin mahdollisuudet riippuvat siitä, kuinka hyvin Cerronen TDD kestää ja kuinka hyvin Dos Anjos pystyy painostamaan pystyssä Cerronea. Cerrone on pystyssä divarin parhaita, kun saa itse määrätä ottelun temmon, mutta painostuksen alaisena ja joutessaan peruuttelemaan paljon miehen pysty kärsii huomattavasti.

Ympäripyöreä veikkaukseni on, että joko Dos Anjos voittaa 29-28 top controllilla ja jatkuvalla painostuksella tai Cerrone 29-28 pitämällä Dos Anjosin pystyssä kurissa. Muistaakseni UFC:ssä ei ole kunnolla nähty Cerronen guardia ja sen vaarallisuutta, toivottavasti nyt nähdään hetki miehen työskentelyä selältään.

P.S Mielestäni Dos Anjos hävisi Dunhamille. Toivon, että raivokas veneilijä Cerrone voittaa.

Olet oikeassa. Jos Dos Anjos haluaa voittaa, niin silloin Rafaelin pitää heiluttaa tahtipuikkoa. Rafael on teoriassa parempi päällä ja pohjalla matossa, mutta se ei voi ottaa Cowboyn kanssa pystyä, jos Cerrone määrää tahdin.

EDIT: Tosin ei tule nyt äkkiseltään hyvää kaveria, joka on hyvä bjj tyyppi ja jolla on myös hyvä mma-guardi, joka on voittanut matsin guardista. Puhun nyt näin top 15 tasolla.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Taisi Hioki tosiaan hävitä 2-1. Harmi

- - - Updated - - -

No ei tuo Elkins naaman perusteella ihan helpolla tainnu päästä.

- - - Updated - - -

Harmittaa ruotsin kotipojan puolesta. Decision voitto oli lähellä ja sitten tuli mieheltä totaali sulaminen. Papy Abedin UFC keikka saatto olla tässä.

Mitä vittua Adebi. Aivan käsittämätöntä. Tuli töötti, mutta oikeasti. Luultavasti ketään ei oo lopetettu tuohon asentoon!

Miten tuo tyrmäys jotenki näytti oudolta? Niin kuin tuo toinen olisi siinä vaiheessa "tyrmätty" kun syöksyy alasvientiin ja kun iskua ei edes tule nassuun.

Nojoo tai sitten vain olen väsynyt ja nyt on hyvä lähteä nukkumaan, koska ei tällä mun koneella huvita kattella pixelimössöstriimejä eikä tuolla main cardilla kyllä yhtään todella mielenkiintoista matsia ole.

Miten tuo tyrmäys jotenki näytti oudolta? Niin kuin tuo toinen olisi siinä vaiheessa "tyrmätty" kun syöksyy alasvientiin ja kun iskua ei edes tule nassuun.

Nojoo tai sitten vain olen väsynyt ja nyt on hyvä lähteä nukkumaan, koska ei tällä mun koneella huvita kattella pixelimössöstriimejä eikä tuolla main cardilla kyllä yhtään todella mielenkiintoista matsia ole.

Hidastukset meni ohi. Uppari tuntu osuvan, jalkoihin kiinni ja jäi makaamaan. Missasinko jotakin?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom