Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Omasta mielestäni Dos Anjosin mahdollisuudet riippuvat siitä, kuinka hyvin Cerronen TDD kestää ja kuinka hyvin Dos Anjos pystyy painostamaan pystyssä Cerronea. Cerrone on pystyssä divarin parhaita, kun saa itse määrätä ottelun temmon, mutta painostuksen alaisena ja joutessaan peruuttelemaan paljon miehen pysty kärsii huomattavasti.
Ympäripyöreä veikkaukseni on, että joko Dos Anjos voittaa 29-28 top controllilla ja jatkuvalla painostuksella tai Cerrone 29-28 pitämällä Dos Anjosin pystyssä kurissa. Muistaakseni UFC:ssä ei ole kunnolla nähty Cerronen guardia ja sen vaarallisuutta, toivottavasti nyt nähdään hetki miehen työskentelyä selältään.
P.S Mielestäni Dos Anjos hävisi Dunhamille. Toivon, että raivokas veneilijä Cerrone voittaa.
Miten tuo tyrmäys jotenki näytti oudolta? Niin kuin tuo toinen olisi siinä vaiheessa "tyrmätty" kun syöksyy alasvientiin ja kun iskua ei edes tule nassuun.
Nojoo tai sitten vain olen väsynyt ja nyt on hyvä lähteä nukkumaan, koska ei tällä mun koneella huvita kattella pixelimössöstriimejä eikä tuolla main cardilla kyllä yhtään todella mielenkiintoista matsia ole.