UFC Fight Night: Volkan vs. Smith (La 27.10.2018 Moncton, Kanada)

Reyes haasto Jan B:n matsinsa jälkeen. Mut joo, mielenkiintoisin matsi olis Reyes-Smith. Hyvä esitys Smithiltä.
Artem totutun sisukas, mut näkyhän se tasoero ja loppua kohden Johnson vaan paransi. Mut ihan ok suoritus Artemilta, symppis kaveri.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Aika yllätys oli päämatsin kulku. Minusta Smith ei vaikuttanut hyvältä vaan Volkan enemmän paskalta. Taisi olla enemmän tuuria tuossa voittoputkessa kuin taitoa.

Aika yllätys oli päämatsin kulku. Minusta Smith ei vaikuttanut hyvältä vaan Volkan enemmän paskalta. Taisi olla enemmän tuuria tuossa voittoputkessa kuin taitoa.
Volkan hakkasi Smithiä kuin vierasta sikaa ja oli matkalla keskeytysvoittoon, mutta sitten Smith onnistui kääntämään matsin ihan viimeisillä voimillaan. Ei tuossa nyt voi kumpaakaan oikein moittia, laji on armoton.

Mulle iso kysymys oli kestääkö Smith Volkanin iskuja, senhän Smith oli jo osoittanut että pystyy ratkaisemaan otteluja edukseen.
Eli se iso missio mikä tässä ottelussa oli meni jotakuinkin kohdilleen.
Tietty Volkanilta tuli tuopillinen verta nenästä ja hengitys vaikeutui, että sippas aikasemmin kuin mitä piti. Mutta Smithin ansioksi laskettava että sai nenän rikki ja kaasuuntuneena sai lopetettua kaasuuntuneen Volkanin.
Mut jotenkin tuntuu että Gusse, Jones ja Reyeskin kyllä vetäis ihan näyttävästi pataan, ei urheilullisuus noin yleisesti ole samalla tasolla.
Ja Volkan osoittautui hyvin yksiulotteiseksi ottelijaksi, ei taida olla future champ, taitaa jäädä samanlaiseksi lupaukseksi kuin Teixeira.

Volkan hakkasi Smithiä kuin vierasta sikaa ja oli matkalla keskeytysvoittoon, mutta sitten Smith onnistui kääntämään matsin ihan viimeisillä voimillaan. Ei tuossa nyt voi kumpaakaan oikein moittia, laji on armoton.

Volkan haki alkuerissä lopetusta kuten aina, mutta Smith oli koko ajan pelissä mukana ja otti torjuntaan suurimman osan lyönneistä. Ei tässä mistään yksiopuolisesta ottelusta ollut kyse eikä keskeytys ollut lähellä missään kohtaa. Mun mielestä näytti enemmän siltä että Smith vältteli virheitä, säästeli vähän voimiaan ja odotteli että Volkan alkaa väsymään.

Volkan haki alkuerissä lopetusta kuten aina, mutta Smith oli koko ajan pelissä mukana ja otti torjuntaan suurimman osan lyönneistä. Ei tässä mistään yksiopuolisesta ottelusta ollut kyse eikä keskeytys ollut lähellä missään kohtaa. Mun mielestä näytti enemmän siltä että Smith vältteli virheitä, säästeli vähän voimiaan ja odotteli että Volkan alkaa väsymään.

Plus Volkan tapansa mukaan hätääntyi kun joutui mattoon alle. En näe kummastakaan vastusta ihan kärkiottelijoille. Ainakaan Jonesille tai Gusselle. Reyes on luultavasti liian kova pala myös.

Volkanilla kondis loppuu 2 erän jälkeen.
Näki selvästi ettei ollut enää iskuissa kaatoa. Mun silmään kaatui siihen.
Cirkunov näytti hyvältä.
Ed hermannilla pakko olla ufc:n rumimmat tatskat ja ehkä huonoin pystytekniikka.
Mietin että miten voi olla yli 30 matsia takana ja lyönnit noin huonoja.
Arttem pärjäs suhteellisen hyvin johnsonia vastaan, ihan viihdyttävä ottelija.

Volkanilla kondis loppuu 2 erän jälkeen.
Näki selvästi ettei ollut enää iskuissa kaatoa. Mun silmään kaatui siihen.
.
Samaa mieltä. Näki, että lyönneistä oli selkeästi paras terä poissa jo kolmoserän alussa, vaikka ei ollut volkan joutunut vielä matossa alla ainakaan olemaan. Ensimmäiset 1-2 erää vaarallinen vastus kenelle tahansa, mutta jos siitä selviää, niin Volkan kyllä hyytyy silminnähden.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom