UFC Fight Night Stockholm @ Globen 4.10.2014

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Olen yrittänyt lähes kaikki vaihtoehdot läpi, ei mene vaan läpi. Toivottavasti huomenna saa edes jotkut liput hankittua.

Mitähän ihmettä? Just paraikaa kokeilin, niin saan vieläkin valittua lippuja mistä tahansa. Monta lippua sinulla on hakusessa?

Mitähän ihmettä? Just paraikaa kokeilin, niin saan vieläkin valittua lippuja mistä tahansa. Monta lippua sinulla on hakusessa?

Menen sivulle, valitsen newsletter presales, ja kirjoitan koodiksi isolla STEPINTOOURWORLD --> koitan hakea 2 lippua esim. A ta B -katsomoihin. Saan ilmoitukseksi koko ajan "We cannot find tickets based on your selection..". Ei auta vaikka hakee split -paikkoja, parhaat vapaat paikat ja jne.

Että voi olla taas vaikeaa. Ei olisi varmaan pitänyt lentoja ja hotellia ottaa etupeltoon.

No jo on kyllä ihmeellistä. Ite täs just kattelen, niin hyvin saa valittua 2 lippua lähes paikalta kun paikalta.
Pitäisköhän ite ottaa toiselta paikalta ja myydä noi äskeiset sulle. ;)

Taitaapi olla, että jostain syystä työkone / firman verkko nyt estää lippukartan avautumista. Soitin veljelle ja hän koitti kotoaan minun tunnareilla ja tuolla koodilla, toimi myös hänellä. Kokeilin parillakin eri selaimella, tyhjentää välimuista ja jne.

Eli 16.00 auton nokka kohti kotia ja kotikone auki, josko tärppäisi. Kiitoksia silti vertaistuesta.

Bäckström sanoi tuossa ylemmässä pressi-videossa, että Unibetilla oli ollut kerroin sen voitolle 1,70 ja puhui siitä miten se on liikaa. Tällä hetkellä kerroin enää 1.18, porukka vissiin käynyt työntämässä vähän rahaa Niklaksen voitolle. Harmi, kun itse missasin tuon 1,70.

10580168_846177728727499_3357811606514212304_n.jpg

10609706_846177798727492_5796789631807999984_n.jpg

Siitä kun jättää tuon luolapeikon vasemmalla pois laskuista, niin kuvassa on aika lähelle top3 omat suosikkiottelijat.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tikkukukko oot rasisti. :(

ps. Päksrömi kyllä änkyttää niin sulosesti. :pano: ahhh :haart:

Latifi vaa hajoilee ku niklas puhuu :DD

- - - Updated - - -

Silti luolapeikon matsit ei yleensä oo mitään nukkumatti kamaa, keksin kyllä top10 ottelijoita kenen matsin voin passata mielummin kuin Latifin.

Latifin matseissa yleensä nukkumattihan just vierailee ;) tajusin kyllä

Bäckström sanoi tuossa ylemmässä pressi-videossa, että Unibetilla oli ollut kerroin sen voitolle 1,70 ja puhui siitä miten se on liikaa. Tällä hetkellä kerroin enää 1.18, porukka vissiin käynyt työntämässä vähän rahaa Niklaksen voitolle. Harmi, kun itse missasin tuon 1,70.

Tarkemmin kuunneltuna taitaa sanoa 1,17 eli kerroin ei ole muuttunut juurikaan. Ymmärrettävästi toimittajat naurahti tässä kohtaa Niklakselle, kun mies veisteli pokalla, että 1,17 on liian korkea. Itseluottamus siis aivan katossa, mutta ei silti herätä yhtään teennäistä tai ylimielistä mielikuvaa itsestään. Tuollaiseen itseluottamukseen on helppoa uskoa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom