*** UFC Fight night SPOILERS ***

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Japi
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Josh Neer alkoi jostain syystä ärsyttämään tuon matsin aikana. Yrittääkö olla uusi Tito Ortiz tai mistä on kyse? Toivoin,että Mac olisi tiputtanut tuon leijailevan idiootin,mutta Neer oli vain liian vahva.
Lauzon voitti niin kuin itse odotinkin. Yhdessä vaiheessa näytti,että Stephens pystyisi laittamaan enemmän vastaan,mutta selkeästi teknisempi Lauzon vei sen matsin. Franca seuraavana vastaan??
Valesquezille oli tuotu teurastettavaksi aika huonokuntoiselta näyttävä eurooppalainen säkki. Jollain Lucky punchilla olisi saattanut yllättää,mutta muuten en nähnyt mitään mahdollisuutta sille kaverille(nimeä en muista). Tuskin nähdään sitä kaveria enää UFC:ssä.
Matt Grice vs Matt Veach oli kyllä viihdyttävää katseltavaa ja KO of the night olisi kuulunut mennä tämän ottelun voittajalle.
A Johnson oli liian iso ja ulottuva vastustaja Fiovorantille. Odotin Fiovorantin tulevan lähelle Johnsonin lyöntien ohi ja tiputtavan kovia pommeja vartaloon ja päähän. Näin ei käynnyt ja Johnson otti yllättävän helpon voiton. Johnson on nuori kaveri ja potenttiaalia näyttäisi olevan aika hyvin. Tulevaisuudessa saattaa olla todella kova luu tuossa painoluokassa.

Kohtuullisen hyviä matseja oli tarjolla. Toki joukkoon mahtui myös muutama aivan luokaton esityskin. Illan parasta antia oli kokonaisuudessaan Josh Neerin esitys Danzigin Macia vastaan. Harvoin on ollut niin hekumallista seurata ottelun kulkua. Ottelun lopetuskin oli paras mahdollinen -> ei jäänyt epäselvää.

Toinen kova oli Joe Lauzonin esitys. Tähän tietenkin vaikutti se, että pelattiin yhteen maaliin. Silti oli viihdyttävää katsoa välillä jiu-jitsu -temppuilua.

Toivottavasti UFC:n saadaan lisää KOVIA (Neer ei nyt välttämättä ole ihan niin kova, eikä Evans) Neerin ja Evansin kaltaisia showmiehiä. Nyt mä vedän sua turpaan ja sä et pysty vetämään mua -asenne on jotenkin vaan sopii tähän lajiin niin kuin naula sopii päässä olevaan reikään. Tuntuu vaan, että hyvin monia moinen ärsyttää suunnattomasti. Mistähän tämä mahtaa johtua? Ja ei, tämäkään ei ollut provo.

Ihan ok matseja olivat.

- Fiovaranti oli täydellinen vastus Johnsonille. Lyhyempi ja huonompi pystyottelija. Ekan minuutin jälkeen odottelinkin milloin tulee tyrmäys. Fiovaranti on kyllä hyvä ottelija mutta ehkä hänen pitäs pudottaa 70kg sarjaan.

- Danzig vs. Neer oli hyvä matsi. Neer on tappelija ja kun hän kohtaa kovan pystyottelijan niin tulee kuolema. Sen verta kädet alhaalla kaveri käveli kohti. Danzigia luulin paremmaksi ja ajattelin etukäteen että Danzig olisi tyrmännyt tai hallinnut pystyottelua mutta toisin kävi. Kertoo miten heikko TUF7 oli kun Danzig on hävinnyt nyt 2 putkeen ja Speer lensi jo pihalle UFC:stä. Ei tainnu tulla ketään tähteä siitä tuotantokaudesta.

- Stojnic on kyllä kovapäinen kaveri. Velasquez pieksi äijää miten tahtoi koko matsin ajan ja loppua kohti aloin jo epäilemään että Velasquez väsyy ja Stojnic tyrmää sen jollain heijarilla Pele vs. Antonia Silva tyyliin :)

- Grice vs. Veach oli huippu matsi ja selvästi illan paras. Nämä -70kg jenkkipainijat ottelee niinkuin duracel puput. Toivottavasti molemmista kuuluu vielä
ja pian.

- Lauzon vs. Stephens oli hyvä matsi kanssa. Lauzon on kyllä todella taitava ja kaverista tulee varmasti UFC lw mestari joskus.

Mattit Grice ja Veach veti kyllä illan matsin mun mielestä. Veachilla kova pää ja selkärankaa ja mielenkiinnolla kattelen herran tulevat matsit.

Anthony Johnson on kehittyny hienosti ja kaverilla on aseet olla iso nimi tulevaisuudessa. Luigi oli aika vastaantulija, vaikka kova kaveri onkin.

SIC- sanoi:
Danzig vs. Neer oli hyvä matsi. Neer on tappelija ja kun hän kohtaa kovan pystyottelijan niin tulee kuolema. Sen verta kädet alhaalla kaveri käveli kohti. Danzigia luulin paremmaksi ja ajattelin etukäteen että Danzig olisi tyrmännyt tai hallinnut pystyottelua mutta toisin kävi.
Mä kyl luulen, että Neer on senverran kokenut kettu (ja kova pystmies itsekki) ettei sitä niin vaan 'tapeta'. Odotin kyllä Macilta voittoa...

Velasquez oli eri tasolla ku vastustajansa. Tylsähkö ottelu ja Cainille knock out of the night(?!).

J-lau on kyllä kova mattomies. Sääli, että Hermes Franca loukkaantu. Olis ollu todella mielenkiintonen matsi.

Repesin kun Danzigin vastustaja (Neer) löi itseään naamaan 2. erässä ajassa 3:02.

Stojnic (Stondis?) näytti Star Wars -kidiltä spinning backfistiensä kanssa.

Ihan ok Fight Night -event.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom