UFC Fight Night: Shields vs. Ellenberger September 17, 2011 *spoilers*

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja sokka
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ihmeen pitkään Shields on selvinnyt tolla huitomis standupilla. No, nyt tuli noutaja.

Hitto että päivä on mahtava ku Shields tipahti. Jotenkin vaan ei nappaa kyseinen ottelija.
Mä en oikeen tiedä miksi, mutta Shieldsistä tulee mulle aina fiilis että ei se kuulu häkkiin. Tai että se aloitti kamppailulajit ollakseen uskottava. En tiedä, ehkä se on se tapa millä se liikkuu kehässä tai jotain, vaikea selittää. :D

Onneksi vain lopputuloksilla on väliä, niin nämä mietteet on vain random offtopikkia.

Joo kyllä se Shieldsin pysty on aina yhtä ontuvan näköistä. Joillakin ei vaan ole sellasta luonnollista sulavuutta liikkeessä yhtään. Ellenbergeristä on kasvamassa kova tekijä sarjaan. Iskuissa on ruutia ja liikekin alkaa löytyä pystyssä. Painitausta ei ole koskaan huonojuttu. Ellenberger on myös ns "viimeistelijä" joita ei voi koskaan arvostaa tarpeeksi.

Belcher otti aika helpon näköisen voiton. Seuraavaks vois Alanille laittaa vastaan jonkun paremman luokan kaverin. Esim. Sonnen vs. Stann häviäjän tai vaikka Demian Maian.

Jotenkin tuntuu että tää vapari on menossa enemmän tohon thaiboxaus suuntaan kokoajan ku joillain on niin sairas alasvienti puolustus. Vaikuttaa helvetin kovalta toi ellenberg ku tollee vei shieldsin. Voi olla tosin että oon yliarvioinut shieldsin tai sitte toi johtu siitä sen (shieldsin) faijan kuolemasta. Toisaalta yliarvioin karvisenkin aikanaan ku kuvittelin että Lessulta lähtee vyö karvinen puolustaa parikertaa vielä päälle.

Anyways eka kerta ku shields keskeytetään ja samalla just ku faija on kuollu ni voi olla että kaverilla oli ajatukset jossain ihan muualla ton matsin ajan tai ainakin harkoissa. Mielenkiintoiset lukottajat on harvassa nykyään ja shields on yksi niistä ku se on jotenkin agressiivinen.

Aluksi toivoin Brookins voittoa mutta sitte ku huomasin että miten se nyhjää sitä kehää vasten ni parempi että se toinen voitti.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom