UFC Fight Night Rotterdam: Overeem vs Arlovski - May 8, 2016

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ujo
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ei pelkoa että joku GSP:ki palais ottelemaan ku pitäis luopua Under Armourin ja muitten sponsseista että vois saada Reebokilta jonku 5k :hyper:
Eihän niistä luopua pidä?
Ei saa näkyä fight weekillä, tai jossain UFC:n videoissa?

Kyllä mun käsittääkseni omassa matskussa ja noiden aikojen ulkopuolella voi omia liputtaa.
Kyllä siinäkin on kivasti näkyvyyttä niillä sponsseilla.

En nyt puolusta tota Reebok hommaa, mutta vain kommenttina että sponsseista pitäisi kokonaan luopua.

Eihän niistä luopua pidä?
Ei saa näkyä fight weekillä, tai jossain UFC:n videoissa?
Kyllä mun käsittääkseni omassa matskussa ja noiden aikojen ulkopuolella voi omia liputtaa.
Kyllä siinäkin on kivasti näkyvyyttä niillä sponsseilla.
En nyt puolusta tota Reebok hommaa, mutta vain kommenttina että sponsseista pitäisi kokonaan luopua.
Saa olla muualla sponsseja mutta ei sellaisia jotka kilpailevat suoraan Rebookin kanssa. Eli vaikkapa Cerrone budlight kädessä -> Ok. GSP under armour paita päällä - Ei ok

Aijaa, okei. Enpä tiennyt.
Luulin että UFC pöhinän ulkopuolella on ihan sama mitä liputtaa.

Edelleen palkat on kovimmat, noi sponssitulot on vain kirsikka kakun päällä. Mitäs se sai Conori, 10 M? Menee vielä hetki että joku tienaa kympin per matsi UFCn ulkopuolella.

EDIT: Kyllä mun käsittääkseni saa pitää ihan mitä vaan vapaa-ajallaan. Ei Reebok sitä voi mielestäni kieltää, UFC edustuksissa sitten pitää olla Reebokkia.

Rebook diili on kyllä perseestä mutta huomioitavaa on että ottelushortsien samoin kuin rebook fight kittien myyntituloista menee osuutensa ottelijoille.

Joo mutta noiden myyntimäärät on niin olemattomat ja provikat niin pienet, että puhutaan mitättömistä summista. Luin muistaakseni Sherdogista miten joku tilasi fight kitin ja ei koskaan saanut sitä. Kuukausien odottelun jälkeen Reebok palautti rahat.

Edelleen palkat on kovimmat, noi sponssitulot on vain kirsikka kakun päällä. Mitäs se sai Conori, 10 M? Menee vielä hetki että joku tienaa kympin per matsi UFCn ulkopuolella.

EDIT: Kyllä mun käsittääkseni saa pitää ihan mitä vaan vapaa-ajallaan. Ei Reebok sitä voi mielestäni kieltää, UFC edustuksissa sitten pitää olla Reebokkia.

Eikai kukaan ole muuta väittänytkään mutta ero kokonaistuloissa on varmaan paljon pienempi Reebok-diilin jälkeen, osa varmaan saa suurempaa kokonaisliksaa muualla. Tottakai supertähdet saa hyviä summia, mutta 95% ottelijoista sitten ei. Koita nyt saada pieniin aivoihisi et on muitakin kuin A. Silva -rahaa tienaavia.

Joo mutta noiden myyntimäärät on niin olemattomat ja provikat niin pienet, että puhutaan mitättömistä summista. Luin muistaakseni Sherdogista miten joku tilasi fight kitin ja ei koskaan saanut sitä. Kuukausien odottelun jälkeen Reebok palautti rahat.
Oiskohan ollut Giblert tai Anderson Aldo tai joku muu vastaava. :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Suositut

Back
Ylös Bottom