UFC Fight Night: Nogueira vs. Davis 26. maaliskuu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mde
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Pitää tallettaa kaikki kalastusohjelmat ja muut yön helmet samaan pakettiin:D Tosiaan ylläri oli tämä ja positiivinen sellainen.

Ojoi. Phil Davis hoitelee tän helposti!!

Ojoi. Phil Davis hoitelee tän helposti!!

Niinhän tuo vie.

On kyllä LHW:ssäkin nykyään mieletön tuo taso.

TOP 3 on mielestäni Jon Jones, Ryan Bader, Phil Davis mutta monta muutakin todella hyvää on

^ Joo mika.. Kyllä se on on :wtf:

Siirrän varmaan kellot myöhemmin ja herään viideltä.

Hetkinen, hetkinen. Kesäaikaanhan kellot siirretään tuntia eteenpäin. Siirto tapahtuu virallisesti kello kolmelta, eli kolmelta siirretään tunnilla eteenpäin, eli kello neljään. Telkku.comissa lukee UFC Fight Night alkamisajaksi 04:01, joten sehän tarkoittaa sitä, että kun valvoo kello kolmeen, siirtää kellot kesäaikaan niin UFC alkaa.

EDIT: Ilmeisesti näin ei olekaan. UFC:n sivujen alkamisen "lähtölaskentakello" näyttää, että eventti alkaa juuri tästä hetkestä (klo 21:50) 6h10min päästä. Täten siis event alkaa kello neljä talviaikaa. Telkku.com siis aiheutti väärinymmärryksen.

UFC:n nettisivun ylälaidassa on laskuri joka näyttää että nyt (21.50) on tapahtumaan 6h10min. Eli talviajassa alkaa klo 04.00 ja näin ikään kesäajassa klo 05.00, jos olen käsittänyt oikein.

Mun mielestä normaalisti main card alko aina kello 5 oli kesä- tai talviaika. Nytku jenkeissä ne on alottanu main cardin lähettämisen tuntia aikasemmin niin se tarkottais, että se tulis tästälähin neljältä täällä (talvi- ja kesäaikaan).. Vai oliko niin, että siellä lähetetää noita eventtejä aikasemmin vasta 129 eteenpäin? Mun mielestä se vaihtu jo??

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
kahden aikaan jossen nyt ihan hakoteillä ole.

UFC:n nettisivun ylälaidassa on laskuri joka näyttää että nyt (21.50) on tapahtumaan 6h10min. Eli talviajassa alkaa klo 04.00 ja näin ikään kesäajassa klo 05.00, jos olen käsittänyt oikein.

Jenkeissä kesäaikaan on siirrytty joku pari viikkoa sitten, niin otappa tästä selvää... nooh, eiköhän perinteiseen tapaan digiboxi tee tenän ja tarvii kaivella sen jostain kavereilta joltain trackerilta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom