UFC Fight Night Manila: EDGAR vs FABER - May 16, 2015

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ujo
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
jooo-o, ei tarvii ainakaa miettii mitä sitä tekis huomenna :D

Aamulla Bellator 137 lataukseen
UFC Prelims klo 14
MM-kisat Kanada-Tsekki klo 16
UFC Main Card klo 17
Cage 30 klo 18
MM-kisat Venäjä-USA klo 20
NHL Konfrenssifinaali Game 1: Rangers vs. Lightning klo 20

täytyyki kaivaa kaikki mahdolliset näytöt ja monitorit mitä löytyy :dance2:

Älä unohha Liverpoolin matsia sieltä välistä ;)

Näkyykös koko eventti Fight Passin kautta? Nyt vois tuon 7 pv free trialin käyttää, kun tulee ihmisten aikaan.

ainaki mun käsityksen mukaan vaan prelimit fight passiltä :(

jos sitä pitkästä aikaa vaikka linkkais omat predictionit :)

29712-816997.png

Unibet tv näyttää matsit suorana,lyöt vaan ensin 15€ vedon sisään.

Hohhoh, tuohon kusetukseen en kyllä mene enää. Olikohan se Gustaffson - Johnson matsi viimeks siellä näkyvissä. Kyllähän se näky, mutta pienestä playerista mitä ei saanut suurennettua kuin ctrl +:lla. Aivan paska kuvanlaatu ja pätkiminen.

Asensin tuon ilmais cyberghostin. Sen jälkeen katsoin mitä sillä saa (maita) sitten katsoin että mikä ei ole passin listassa.
Espanja ei ollut, joten hain kaapista aurinkorasvaa "just in case" ja siirsin itteni sinne, kun yhteys oli kiinni netti auki ja VOLA eipä valita enään.
Laskuri pyörii vain kohti nollaa :)

Käyttäkää FightPassilaiset sitä CyberGhostia, se on ilmainen ja yksinkertainen käyttää. Jos tällainen tietokoneista mitäänymmärtämätön osaa sen tehdä, niin jokainen osaa. Itse siirsin juuri IP:n Puolaan ja nyt poistui se blokki-ilmoitus tuolta mainin sivuilta eli eiköhän näy taas pääkortti HD-kuvalla.

Ja siellä ei sitten tarvitse eikä kannata olla kirjautuneena, kun katsoo sitä korttia. Itsellä joskus nyki kuva, kun olin kirjautuneena sinne ja kun loggasin ulos, niin pyöri moitteetta.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Katohan, tämä näytti auttavan myös tuolla Holalla. Eli eipä tarvikkaan tuota cyberghostia ladata.

Ymmärsinkö oikein, sulta on jäänyt monia pääkortteja näkemättä Passista sen takia, kun et tullut ajatelleeksi, että voisi kokeilla kirjautua ulos ja takaisin? :D

Jeps, hyvä. Muutama euro kuussa ja näkee vuodessa varmaan yli 30 eventtiä prelin ensimmäisestä ottelusta pääotteluun :pano: :D

No tämä. Kyllä mä tosta oon aina maksanut, vaikkakin pitkin hampain, siitä huolimatta että main cardin on joutunut muualta katsomaan.

Ymmärsinkö oikein, sulta on jäänyt monia pääkortteja näkemättä Passista sen takia, kun et tullut ajatelleeksi, että voisi kokeilla kirjautua ulos ja takaisin? :D

ATK-taidot 5/5. Joo, striimeihin olen turvautunut pääkorttien osalta, mitä tuo Passi nyt on ollut puolisen vuotta käytössä. Ei sitä aina voi hoksata. :D

toivottavasti kiinalaiselle menee... tota vitun juoksemista jaksa kattoo kukaan.

- - - Updated - - -

hahahaha! vittu ihan oikein!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom