UFC Fight Night. Machida vs. Munoz @ Manchester 26.10.

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Machida on lempiottelijani. Rakastan katsoa hänen työskentelyään kehässä. Hän on myös tasainen suorittaja. Voi olla pomminvarma, että treeni on maistunut, paino pysyy hallinnassa ja gameplan on aina se sama, jonka olemme tottuneet näkemään. Oikeastaan kaikki hänen matsit ovat erittäin samankaltaisia, Machida yrittää napsutella pisteissä edelle ja pakottaa vastustajan avaamaan peliään, jotta paikka countterille aukeaisi.

Tykkään kuitenkin myös ennalta-arvaamattomista ottelukokemuksista. Sellaisista joissa ei ole mitään logiikkaa tai edes hyppysellistä gameplania. Sitä tarvetta tyydyttämään esiin astuu Melvin Guillard. Hänen työskentelynsä on riemastuttavaa katsottavaa, todellinen hot'n'cold tekijämies. Otteluissaan joko fantastisen dominoiva tai fantastisen talidomi. P4P coolein tukkatyyli! Kun Melvin saa pari upeaa voittoa putkeen ja KO of the Night rahat polttelee hupparin taskussa, niin toki koksupussi aukeaa. Se on kuin luonnonlaki. Eikä mun oikeestaan tarvii ees treenaa, mä vaan oon niin hyvä, herra Guillard järkeilee. Seuraavassa matsissaan Melvin missaakin painon ja saapuu kehään villisti pomppien jättiläismäiset aurinkolasit naamallaan. Rahaa miehen puolesta laittaneet vetävät töllön töpselin tässä vaiheessa seinästä. Vastustajana voi olla vaikka mattospesialisti, jolloin toki Guillard alkaa spämmäämään hyppypolvia tasan niin kauan, kunnes lopulta tulee viedyksi tonttiin. Ja kun Melvin joutuu mattoon, matsin voisi jo keskeyttää. Loppu on vain muodollisuus. Guillard taputtaa viidennentoista kerran RNC:iin niin salamannopeasti, että Joe Roganin silmät sulavat.

Alla vielä harvinainen kuva tulevaisuuden Melvinistä, jolloin herra on jättänyt vapaaottelun taakseen ja rahoittaa kokaiiniriippuvuuttaan näyttelemällä toimintaelokuvissa:

DemolitionMan38.jpg

3misen tuntia viel... laitetaapa sit viel jonki näköset veikkaukset hatusta..

Machida UD
Pearson R3 TKO
Jimmo UD
WAR Sakara, Lineker ja Barnatt!!

UFC.TV - UFC Fight Night Early Prelims Kello 19:15 näyttäs alkavan prelit.

Näkyykö prelit ilmaiseksi?

Mulla on maikkarin paketti ollut kohta puolivuotta mutta nyt on eka kerta kun katson sieltä UFC:tä. Koska toi maikkari ei anna nauhottaa, niin on helpompi poimia lähetys jostain muualta ja katella se koska itelle sopii. Tää on tätä kun juristit ja firmat saa päättää. Joku sais toteutaa Spotifyin TV-ohjelmille.

Jossain vanhassa UFC-pätkässä on hauska kohta kun Goldberg ensin kertoo miten voi saada kauheat sakot jos laittomasti lataa ja levittää sitä TV-lähetystä. Rogan kuittaa perään "Can't stop the internet baby". Voi olla että Joe joutui tosta kommentista Dana sedän puhutteluun.

Kyl mä ainaki oon näit nauhotellu,yleensä ku vaan muistan ni laitan just in case nauhalle jos satun nukahtamaan

Joo tarkennetaan. MTV:n maksukanavia ei saa talentaa Soneran etätallennuspalvelussa joka mulla on. Pitäisi ostaa erillinen tallennusboksi kotiin. Mielestäni järjettömyyden huippu ostaa jotain hardista tota varten kun on olemassa palvelukin. Eli kiitokset vaan juristeille tästäkin...

Ogle tulee pettämään. Ehkä paskin tänhetkinen ottelija UFC:ssä.

Hey dude. Grispi oli joskus 1-contender ja Ogle voitti sen! :D

No juu, mut ei niin paska kun Cole Miller. No offense.

EDIT: "Ogle lost in his UFC debut to Akira Corassani via split decision on September 29, 2012 at UFC on Fuel TV 5.[7] There was a lot of displeasure with the decision as many spectators and MMA website columnists believed Ogle had won the fight."

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Joo, en nyt muistanu noin tarkasti kun en niitä koskaan jaksa valvoa vaan lataan seuraavana päivänä. Eikö UFC meinaa ens vuonna enemmänkin tehdä näitä eventtejä Euroopassa?

Joo, en nyt muistanu noin tarkasti kun en niitä koskaan jaksa valvoa vaan lataan seuraavana päivänä. Eikö UFC meinaa ens vuonna enemmänkin tehdä näitä eventtejä Euroopassa?

Joo meikä kattonu UFC jo kymmenisen vuotta, niin alkaa olee pikkuhiljaa veressä ^^ Ruotsiin ne meinaa ny alkaa pitää Gustafssonin ansiosta vakituiseen eventtei ja ku Kiina tulee mukaan ja mitä niitä muita olikaa niin alkaa olee noiden normi-ihmisten aikaa eventit. Tänään alkaa iha liian aikasee, ku tottunu tekee vaikka mitä ennen ku alkaa. Nyt menee koko päivä si UFC kattoes. No sen jälkeen kerkee si tekee vielä vaikka mitä, ku ei meikä ennen 6 osaa mennä nukkuun :)

Machida on lempiottelijani. Rakastan katsoa hänen työskentelyään kehässä. Hän on myös tasainen suorittaja. Voi olla pomminvarma, että treeni on maistunut, paino pysyy hallinnassa ja gameplan on aina se sama, jonka olemme tottuneet näkemään. Oikeastaan kaikki hänen matsit ovat erittäin samankaltaisia, Machida yrittää napsutella pisteissä edelle ja pakottaa vastustajan avaamaan peliään, jotta paikka countterille aukeaisi.

Tykkään kuitenkin myös ennalta-arvaamattomista ottelukokemuksista. Sellaisista joissa ei ole mitään logiikkaa tai edes hyppysellistä gameplania. Sitä tarvetta tyydyttämään esiin astuu Melvin Guillard. Hänen työskentelynsä on riemastuttavaa katsottavaa, todellinen hot'n'cold tekijämies. Otteluissaan joko fantastisen dominoiva tai fantastisen talidomi. P4P coolein tukkatyyli! Kun Melvin saa pari upeaa voittoa putkeen ja KO of the Night rahat polttelee hupparin taskussa, niin toki koksupussi aukeaa. Se on kuin luonnonlaki. Eikä mun oikeestaan tarvii ees treenaa, mä vaan oon niin hyvä, herra Guillard järkeilee. Seuraavassa matsissaan Melvin missaakin painon ja saapuu kehään villisti pomppien jättiläismäiset aurinkolasit naamallaan. Rahaa miehen puolesta laittaneet vetävät töllön töpselin tässä vaiheessa seinästä. Vastustajana voi olla vaikka mattospesialisti, jolloin toki Guillard alkaa spämmäämään hyppypolvia tasan niin kauan, kunnes lopulta tulee viedyksi tonttiin. Ja kun Melvin joutuu mattoon, matsin voisi jo keskeyttää. Loppu on vain muodollisuus. Guillard taputtaa viidennentoista kerran RNC:iin niin salamannopeasti, että Joe Roganin silmät sulavat.

Alla vielä harvinainen kuva tulevaisuuden Melvinistä, jolloin herra on jättänyt vapaaottelun taakseen ja rahoittaa kokaiiniriippuvuuttaan näyttelemällä toimintaelokuvissa:

DemolitionMan38.jpg

No nyt tuli oikeasti viihdyttävää analysointia mainion huumorin kera näiden väsyneiden nimiväännösten ja Sillanpäiden keskellä! Kiitos hyvästä kirjoituksesta, Melvini tosiaan on vähän sellainen vedonlyöjän painajainen, mutta aina niin kovin viihdyttävä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom