SND
Banned
Onko vedonlyönti mennyt jo kiinni tämän eventin osalta ?
Miksi olisi jos ekat prelimmatsitki alkaa vasta klo 19 ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onko vedonlyönti mennyt jo kiinni tämän eventin osalta ?
UFC.TV - UFC Fight Night Early Prelims Kello 19:15 näyttäs alkavan prelit.
Koska toi maikkari ei anna nauhottaa
Kyl mä ainaki oon näit nauhotellu,yleensä ku vaan muistan ni laitan just in case nauhalle jos satun nukahtamaan
Ogle tulee pettämään. Ehkä paskin tänhetkinen ottelija UFC:ssä.
On kyl mukavia nää euroopan eventit kun ei ala klo 1 yöllä...
Todellakin, varsinkin kun yleensä ne main-event ja co-main kiinnostaa, niin saa valvoa sinne 5 tai 6 aamulla....
Joo, en nyt muistanu noin tarkasti kun en niitä koskaan jaksa valvoa vaan lataan seuraavana päivänä. Eikö UFC meinaa ens vuonna enemmänkin tehdä näitä eventtejä Euroopassa?
Joo, en nyt muistanu noin tarkasti kun en niitä koskaan jaksa valvoa vaan lataan seuraavana päivänä. Eikö UFC meinaa ens vuonna enemmänkin tehdä näitä eventtejä Euroopassa?
Machida on lempiottelijani. Rakastan katsoa hänen työskentelyään kehässä. Hän on myös tasainen suorittaja. Voi olla pomminvarma, että treeni on maistunut, paino pysyy hallinnassa ja gameplan on aina se sama, jonka olemme tottuneet näkemään. Oikeastaan kaikki hänen matsit ovat erittäin samankaltaisia, Machida yrittää napsutella pisteissä edelle ja pakottaa vastustajan avaamaan peliään, jotta paikka countterille aukeaisi.
Tykkään kuitenkin myös ennalta-arvaamattomista ottelukokemuksista. Sellaisista joissa ei ole mitään logiikkaa tai edes hyppysellistä gameplania. Sitä tarvetta tyydyttämään esiin astuu Melvin Guillard. Hänen työskentelynsä on riemastuttavaa katsottavaa, todellinen hot'n'cold tekijämies. Otteluissaan joko fantastisen dominoiva tai fantastisen talidomi. P4P coolein tukkatyyli! Kun Melvin saa pari upeaa voittoa putkeen ja KO of the Night rahat polttelee hupparin taskussa, niin toki koksupussi aukeaa. Se on kuin luonnonlaki. Eikä mun oikeestaan tarvii ees treenaa, mä vaan oon niin hyvä, herra Guillard järkeilee. Seuraavassa matsissaan Melvin missaakin painon ja saapuu kehään villisti pomppien jättiläismäiset aurinkolasit naamallaan. Rahaa miehen puolesta laittaneet vetävät töllön töpselin tässä vaiheessa seinästä. Vastustajana voi olla vaikka mattospesialisti, jolloin toki Guillard alkaa spämmäämään hyppypolvia tasan niin kauan, kunnes lopulta tulee viedyksi tonttiin. Ja kun Melvin joutuu mattoon, matsin voisi jo keskeyttää. Loppu on vain muodollisuus. Guillard taputtaa viidennentoista kerran RNC:iin niin salamannopeasti, että Joe Roganin silmät sulavat.
Alla vielä harvinainen kuva tulevaisuuden Melvinistä, jolloin herra on jättänyt vapaaottelun taakseen ja rahoittaa kokaiiniriippuvuuttaan näyttelemällä toimintaelokuvissa: