UFC Fight Night: Gustafsson vs. Smith (La 1.6.2019, Tukholma)

Veikkaa päämatsin ja Makwanin matsin voittaja.

• Total voters
    45
  • Poll closed .
Ei tule yhtään tapausta mieleen missä palkka olisi pudonnut ilman, että sopimus vaihtui samalla tai ottelija sai kenkää. Todellista palkkaa tuskin saadaan tietoon, kun ottelu oli euroopassa. Amerikassa urheilukomissio julkaisee palkkatiedot.

Jos maku sai 40+40+50 niin melko hyvä ilta vaikka verottaja, valmentajat, leiri jne. viekin omansa välistä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Paljonkohan tommosesta 130k jää itelle lapaan? Onko jollain tietoa mitä noi valmentajat ottaa, toki niissäkin on eroja ja jotku valmentajat tyyliin maksaa ottelijalle että saa treenata häntä:LOL: Kuten Ido Portal Conorille.

Paljonkohan tommosesta 130k jää itelle lapaan? Onko jollain tietoa mitä noi valmentajat ottaa, toki niissäkin on eroja ja jotku valmentajat tyyliin maksaa ottelijalle että saa treenata häntä:LOL: Kuten Ido Portal Conorille.

Jos bonuksesta syö verottaja, niin menisikö todella harhaan, jos sanois, että joku 50 - 70 tonnia. Aika monta palasta saa olla paikallaan, jos meinaa lähteä tuolle alalle tienaamaan.

Toki voitto pitää Makwanin mainoksissa jne ja eurokorteille pääsee aika lähelle pääottelua.

Myles Jury arvioi seuraavasti:

Jury estimated that most gyms charge a fighter 5-10% of their fight purse, that management fees can rise as high as 20%, taxes take off another 30% with coaching fees, medicals and other expenses taking up roughly $2500.

Oisko noin 50%, ehkä vähän reilu.

Tiedän erään managerin, joka ottaa 10%, mutta se on halpa. 15% on tavallisempi ja voi olla jopa 20%. Muistan tosin kuulleeni, että Makwanilla ei olisi tällä hetkellä manageria, mutta en ole varma. Jos on pitkä sopimus UFCn kanssa, niin sitä manageria ei välttämättä tarvita. Toki hänellä voi sitten olla erillinen manageri, joka hoitaa sponssiasioita yms. mutta ei ottelusopimuksia, koska muuten niistä voisi tulla melkoinen työkuormitus.

Salin osuus voi myös olla joku 10-20%, mutta Makwan lienee vähän eri asia, kun hän ei ole SBGllä vakituisesti vaan vain sen training campin otteluviikon. Olettaisin, että hän maksaa siitä Kavanaughille aina jonkun könttäsumman, joka sovitaan tapaus kerrallaan.

Verot riippuu täysin siitä, miten hommat hoitaa. Ottaako ne ihan vaan palkkatulona vai hoitaako laskutuksen Virossa sijaitseva osakeyhtiö, johon ne jää sisään odottamaan aikaa parempaa?

Kokemus paikan päällä oli kyllä hieno ja tunnelma mahtava mökissä. Paikat meillä oli piippuhyllyllä mutta eipä tuo haitannut, sieltä näki paremmin itse asiassa screenille ja häkkiin kuin alempaa.

Oli muuten osumassa useampi lappu ennen viimeistä matsia joista kaikissa oli Gussen voitto vielä kirsikkana. Ajattelin että Gusse ei vaan voi hävitä niin keskinkertaiselle ottelijalle kuin Smith. Tunnelma hallissa lässähti kyllä totaalisesti kun tappio tuli ja hanskat lensivät mattoon. Itseäkin kyllä vitutti aika armottomasti muutaman satkun menettäminen tuon myötä.

Kokemus paikan päällä oli kyllä hieno ja tunnelma mahtava mökissä. Paikat meillä oli piippuhyllyllä mutta eipä tuo haitannut, sieltä näki paremmin itse asiassa screenille ja häkkiin kuin alempaa.

Oli muuten osumassa useampi lappu ennen viimeistä matsia joista kaikissa oli Gussen voitto vielä kirsikkana. Ajattelin että Gusse ei vaan voi hävitä niin keskinkertaiselle ottelijalle kuin Smith. Tunnelma hallissa lässähti kyllä totaalisesti kun tappio tuli ja hanskat lensivät mattoon. Itseäkin kyllä vitutti aika armottomasti muutaman satkun menettäminen tuon myötä.

Voin vahvistaa tämän, sillä istuttiin kavereiden kanssa juuri ennen permannon / lattiapaikkojen alkamista ja lähinnä katselin screeniä vähän huonosta asennosta :LOL:

Amirkhanille uusi sopimus UFC:hen - seuraava ottelu julkistettu
24.01.2017 klo 12:29 (muokattu 25.01.2017 klo 6:00)
Vapaaottelija Makwan Amirkhani on solminut neljän ottelun sopimuksen UFC-organisaation kanssa.

Sopimuksen ensimmäisessä ottelussa Amirkhani kohtaa Arnold Alleninmaaliskuussa Lontoossa. Suomalaisottelija kertoi sopimuksesta ja tulevasta ottelusta tiedotustilaisuudessaan.

Sopimus takaa Amirkhanille mukavat tienestit. Amirkhani paljasti, että sopimukseen kirjattu ottelupalkkio on 40 000 euroa. Ottelun voittajalle palkkio maksetaan tuplana.
En kyllä laittaisi kovinkaan paljon arvoa Iltalehden jutulle, jossa palkkio on ilmoitettu euroissa (UFC:n palkkiot ovat aina dollareissa). Yhdysvaltojen ulkopuolisista tapahtumista harvemmin julkaistaan virallisia palkkatietoja ja vapaaottelumediat yleensä "arvailevat" näiden tapahtumien palkat edellisten tapahtumien perusteella. Hyvät vaparimediat myös toteavat tämän asian itse julkaisuissaan.

"Before we go any further, we should note that most international athletic commissions don’t release fighter pay info, so none of the following salary data for the event is official. However, you can get a fairly accurate picture of a fighter’s pay based on official purse info released from past fights."
UFC Fight Night: Thompson vs Till Fighter Salaries, Incentive Pay, Attendance & Gate | The Sports Daily

Tukholman UFC-viikonloppu jätti paljon pureskeltavaa: Miltä näyttää MMAailma Alexander Gustafssonin lopetettua, entä mitä seuraavaksi Makwan Amirkhanille? Tulevana viikonloppuna taas viihdettä tarjoaa tähtiloistoa pursuava UFC 238.
Aiheet:
-> 00.30: Anthony Joshuan shokkitappio
-> 11.30: Alexander Gustafssonin jäähyväiset ja perintö
-> 23.00: Makwan Amirkhani valmis Amerikkaan
-> 36.40: Teemu Packalén suuntaa Abu Dhabiin
-> 41.00: Viikon Taistelut - UFC 238: Cejudo vs. Moraes, Shevchenko vs. Eye
-> 58.00: Tutkan Alla - UFC 238: Yan, Popov, Calderwood, Ansaroff
-> 1.08.00: Kamppailukansanradio - Onko Jack Hermansson Maulerin manttelinperijä? Miten suomalaisia Kööpenhaminan UFC-iltaan? Miksi ruotsalaiset naiset ovat niin vaikeita?

View: https://soundcloud.com/unibetfinland/ylilyonti-112-mauler-makwan-ja-ufc-238

‎Unibet - Pelaajilta, pelaajille: YLILYÖNTI #112 – Mauler, Makwan ja UFC 238 on Apple Podcasts

YLILYÖNTI #112 – Mauler, Makwan ja UFC 238, an episode from Unibet Finland on Spotify

Voin vahvistaa tämän, sillä istuttiin kavereiden kanssa juuri ennen permannon / lattiapaikkojen alkamista ja lähinnä katselin screeniä vähän huonosta asennosta :LOL:

Viime kerralla Stokiksessa oltiin lattiatasolla kallilla paikoilla ja tuloksena oli lähinnä niskakipu kun piti katsella koko ajan ylöspäin screenille. Halvat paikat olivat varsin mainiot, ylhäältä näki häkinkin ihan hyvin jos vaan silmissä tehot riittää.

Millas logiikalla Gusse olisi parempi kuin Smith, kun ottaa huomioon molempien matsit Jonesia vastaan?

Mä en oikein jaksa lähteä mukaan tähän sun Gusse-vihaan. Aika lailla kaikki asiantuntijat oli pistämässä tätä Gussen voitolle, samoin kuin kaikki kertoimien tekijät. Gusse ekassa matsissa pisti Jonesin koville ja samoin Cormierin, kyllähän Gusse parhaimmillaan oli aivan siinä viittä vaille kärjessä. Olit nyt tällä kertaa oikeassa ja Gusse oli huonompi, haluatko nyt vielä paistatella omassa erinomaisuudessasi vai mikä on homman nimi?

Edit. Jos nyt näistä Gussen ja Jonesin viimeaikaisista matseista jotain pitäisi ottaa niin Gusse omassa matsissaan sentään yritti voittaa ja yritti viedä matsia Jonesin iholle. Smith yritti ekan erän ja sen jälkeen koetti vain selvitä lopun aikaa tulematta lopetetuksi. Siinä mun perustelu.

Viime kerralla Stokiksessa oltiin lattiatasolla kallilla paikoilla ja tuloksena oli lähinnä niskakipu kun piti katsella koko ajan ylöspäin screenille. Halvat paikat olivat varsin mainiot, ylhäältä näki häkinkin ihan hyvin jos vaan silmissä tehot riittää.

En muista olitko sä se viisas mies, joka jo ennen eventtiä totesi, ettei kannata hirveän läheltä lattiaa ottaa paikkoja ellei mene ihan permannolle. Todettiin frendien kanssa jälkikäteen, että varmaan ne paikat olisivat olleet parhaat, jotka olivat heti ovien jälkeen. Siitä olisi aika lailla vaakatasossa katsoa screenille ja en muista olivatko ne paljonkin halvemmat paikat.

Mä en oikein jaksa lähteä mukaan tähän sun Gusse-vihaan.
Tuossa nyt ei ole vihan tippaakaan. Molemmat matsasi Jonesia vastaan ja Smith parjasi paremmin. Mun mielesta Smith oli ennakkosuosikki. Jos tuon haluaa vihaksi tulkita niin sopii se minulle, mutta esitin vain yksinkertaisen kysymyksen eika siita tarvitse vetaa herneita nenaan.

Gusse ekassa matsissa pisti Jonesin koville
Oletko ihan tosissasi etta vuonna 2013 kaytya matsia kaytetaan ennakkosuosikin maarittelemiseksi?

haluatko nyt vielä paistatella omassa erinomaisuudessasi vai mikä on homman nimi?
Rauhoitu nyt, kysyin ihan yksinkertaisen kysymyksen ja esitin logiikan miksi omasta mielesta Smith oli mielestani ennakkosuosikki. Gussen edelliset voitot oli Jan Blachowich ja Teixeira. Smithin Rua ja Oezdemit. Ei ainakaan mun mielesta yhtaan huonommat voitot kun Gussella.

Rauhoitu nyt, kysyin ihan yksinkertaisen kysymyksen ja esitin logiikan miksi omasta mielesta Smith oli mielestani ennakkosuosikki. Gussen edelliset voitot oli Jan Blachowich ja Teixeira. Smithin Rua ja Oezdemit. Ei ainakaan mun mielesta yhtaan huonommat voitot kun Gussella.

Noniin eli onneksi olkoon, olit oikeassa tässä asiassa ja minun perusteluni eivät olleet oikeat. Sulla on noita Gussea kritisoivia viestejä tää foorumi täynnä niin mulla ei oikein nyt riitä mielenkiinto lähteä tähän väittelyyn tässä vaiheessa.

En muista olitko sä se viisas mies, joka jo ennen eventtiä totesi, ettei kannata hirveän läheltä lattiaa ottaa paikkoja ellei mene ihan permannolle. Todettiin frendien kanssa jälkikäteen, että varmaan ne paikat olisivat olleet parhaat, jotka olivat heti ovien jälkeen. Siitä olisi aika lailla vaakatasossa katsoa screenille ja en muista olivatko ne paljonkin halvemmat paikat.

En tiedä sanoinko että ihan permannolle mutta sielläkin varmaan pitäisi olla aika lähellä häkkiä että jotain näkee. Oltiin siinä pykälää ylempänä viimeksi permannosta ja se oli ainakin lopun kaiken aika paska paikka koska tosiaan screeniltä sitä ottelua käytännössä piti katsella ja se oli kuin olisi helikopteria koettanut seurata muutaman tunnin ajan.

En tiedä sanoinko että ihan permannolle mutta sielläkin varmaan pitäisi olla aika lähellä häkkiä että jotain näkee. Oltiin siinä pykälää ylempänä viimeksi permannosta ja se oli ainakin lopun kaiken aika paska paikka koska tosiaan screeniltä sitä ottelua käytännössä piti katsella ja se oli kuin olisi helikopteria koettanut seurata muutaman tunnin ajan.

Joo meillä taisi olla just about tollaset paikat. Tosin, jos ottelijat olisivat tulleet sisään siltä puolelta, mistä istuttiin, niin sitten olisi ollut ehkä hintansa arvoiset.

Noniin eli onneksi olkoon, olit oikeassa tässä asiassa ja minun perusteluni eivät olleet oikeat. Sulla on noita Gussea kritisoivia viestejä tää foorumi täynnä niin mulla ei oikein nyt riitä mielenkiinto lähteä tähän väittelyyn tässä vaiheessa.

Tämä on niin totta. Olen jo muutamaankin kertaan meinannut jotain sanoa denniszeimssin aivan japimaisesta mölyämisestä Gussen suhteen. Välillä sieltä on tullut aivan typeriä kommentteja, joskus harvoin kommentit ovat osuneet oikeaan.Yritä nyt dennis päästä pikkuhiljaa yli tuosta Gussesta, niin pysyisi foorumi tasokkaampana. Ja ehkä se nyt onkin helpompaa, mikäli hanskojen naulaanlaitto pitää.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom