UFC Fight Night: Condit vs. Kampmann ***SPOILERS***

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Japi
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Japi

R.O.C.K
VIP
täällä liveseurantaa yökukkujille.. tervetuloa mukaan.

Tuloksia:

Carlos Condit vs. Martin Kampmann || Kampmann wins via Decision (split)
Ryan Bader vs. Carmelo Marrero || Bader wins via Decision (unanimous)
Tyson Griffin vs. Rafael dos Anjos || Griffin wins via Decision(unanimous)
Cole Miller vs. Junie Browning || Miller wins via Submission(quillotine) first round 1.58

Undercardit:
oon näissä sherdogin play by playn varassa kun en nähnyt näitä mistään toivottavasti nää on ees sinnepäin.. :P

Gleison Tibau vs. Jeremy Stephens || Tibau wins via Decision (unanimous)
Ricardo Almeida vs. Matt Horwich || Almeida wins via Decision (unanimous)
Tim Credeur vs. Nick Catone || Credeur wins via submission(quillotine) second round 3.45
Brock Larson vs. Jesse Sanders || Larson wins via submission (rear naked choke) first round 2.01
Jorge Rivera vs. Nissen Osterneck || Rivera wins via decision(unanimous)
Rob Kimmons vs. Joe Vedepo || Kimmons wins via Technical Submission (Guillotine Choke) first round 1.54
Tim McKenzie vs. Aaron Simpson || Simpson wins via TKO punches first round 1.40
Steve Steinbeiss vs. Ryan Jensen

Kattooko muut TVUplayerilla?

Mulla ku jumittaa vähä... Signaalia näyttää olevan paras mahdollinen, mut sit jumahtaa tohon Starting channel... -kohtaan.

Justinia en haluais käyttää ku ne kaatuu niin nopeaa.

mä oon ite justinin varassa, oon mamman läppärillä tässä, kone hajos äsken tais mennä virtalähde vituralleen.. vähän orpo olo ilman omaa konetta :P

Hmmh, kai se pitää itekki kokeilla...

Jos joku laittaa toimimaan ja laittaa pw nii kai sen voi jakaa pakkistyypeille?

E: Ei laittaa toimimaan, vaan löytää toimivan*

mielenkiintonen matsi tämä dos anjos vs griffin, ihme ettei dos anjos pommita tuota etujalkaa alapotkuilla. Näyttää aika huteralta.

näytti kyllä siltä nyt et tysoni ois päässy matsiin mukaan tossa lopussa...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
No mitä vittua piti 4 aikaan alkaa ja nyt on jo puolet main cardista käyty? Hoh hoijaa

Ja kaatu... Onko jollaki heittää streamia, mulla ei anna searchia käyttää ja mma-tv noi justin.tv linkit on blockittuna

jaha lähti loputkin streamit mitä oli mulla, nyt ei sit tartte kattella :P

Kovia ukkoja molemmat Kampmann ja Condit mutta saa nähdä miten pärjäävät ww:n kovemmille painijoille.

Olipa sota tuo Kampmann-Condit. Varmasti molemmat tulevat pärjäämään, mutta onko kummastakaan kuitenkaan ihan vastusta GSP:lle? Miller lukotti Junien "yliarvostetulla" BJJ:llään, kerrassaan loistavaa. Vielä Grudge match Efrainin kanssa ja sitten Junie saisikin lähteä pikkuliigoihin.

9/11 täällä, turhaa hain paria pientä yllätystä. UFC 97 voisi rahallakin investoida.

Mulla tais olla Miller ja pari muuta about 2 kertoimella olevaa kiinni, joten toista sataa vedolla tuli

edit. alunperin ajattelin laittaa vedossa kaikki samat kiinni yhteen lappuun mitä tuossakin veikkausessa oli mutta en uskaltanut

Suositut

Back
Ylös Bottom