- Ikä
- 40
Muistaakseni maksutiedot sisään ja peruuttaa tilauksen ennen loppua ja that's that. EDIT: Joo näin tein itse aiemmin, ja ei mennyt euron euroa.Joutuuko tossa sitoutuu johonkin...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Muistaakseni maksutiedot sisään ja peruuttaa tilauksen ennen loppua ja that's that. EDIT: Joo näin tein itse aiemmin, ja ei mennyt euron euroa.Joutuuko tossa sitoutuu johonkin...
Siitä mä en kyl tiedä.Voiko automaattisen jatkotilauksen peruuttaa heti, ilman, että se 7 päivän kokeilujakso loppuu siinä samalla?
Voiko automaattisen jatkotilauksen peruuttaa heti, ilman, että se 7 päivän kokeilujakso loppuu siinä samalla?
Jos satut lauantaina Berliinissä käyskentelemään, ei tartte suuremmin miettiä jatkokemujakaan: Stoneface after partya tarjolla.
Vapaaottelun monitoimimies Joni Salovaara liittyi Jami Kuparisen seuraksi purkamaan Tom Niinimäen tulevaa ottelua Niklas Bäckströmiä vastaan. Ylen asiantuntijanakin toimiva Salovaara pohtii ottelijoiden tyylejä, vahvuuksia yms.
Videolla herrat käyvät myös läpi Berliinin UFC-illan pääottelua Gegard Mousasin ja Mark Munozin välillä.
eikö sen vertaa voisi satsata että opettelis edes nimet lausumaan, kuulostaa niin juntilta :D (Machida/Weidman) tää Häkkiradion Kuparinen on muutenki hajuttomin ja värittömin haastattelija mitä oon nähny, tietääkö joku onko Kuparisella joku oikee MMA tausta vai toimiiko ihan fanipohjalta asiantuntijana. Tiedän vain sen että kuulemma entinen MTV3 chat juontaja :D
Hyvää tekstiä Niinimäki vs. Bäckström ? Mitä on odotettavissa? | Veikkaus.Unibet
Odotus aivan katossa. Reilu kolme tuntia ja lentokone ilmassa.
Niinimäen Subin kerroin 4, ei Niinimäki nyt sentään mikään Marcelo Garcia ole.
Oli 15 vielä tiistaina :-D Eilen kun ite laitoin betsin se oli 6.
Oli 15 vielä tiistaina :-D Eilen kun ite laitoin betsin se oli 6.