UFC Fight Night @ Berlin 31.5

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Joutuuko tossa sitoutuu johonkin...
Muistaakseni maksutiedot sisään ja peruuttaa tilauksen ennen loppua ja that's that. EDIT: Joo näin tein itse aiemmin, ja ei mennyt euron euroa.

Voiko automaattisen jatkotilauksen peruuttaa heti, ilman, että se 7 päivän kokeilujakso loppuu siinä samalla?

En tiedä lukiko jo aiemmin jossain, luultavasti, mut eventin matseissa kommentaattoreina John Gooden ja Dan Hardy.

Voiko automaattisen jatkotilauksen peruuttaa heti, ilman, että se 7 päivän kokeilujakso loppuu siinä samalla?
Siitä mä en kyl tiedä.

En tiedä, mutta tarvitseeko sitä peruuttaa heti? Voithan odottaa, että eventti on ohi ja peruuttaa sitten. Kyllä sen peruutuksen pitäisi mielestäni heti astua voimaan.

Juu, siis niin se kyllä menee että jos peruu 7 päivän trialin aikana niin se katkeaa sen trialin loppuun ja euroakaan ei mene. Itse vaan laitoin google kalenteriin muistutuksen että katkase, niin päivää ennen luuri huomautti asiasta.

Nonniin, h-hetki alkaa lähestyä kovaa vauhtia. Muutaman tunnin päästä hypätään koneeseen ja lähdetään kohti saksanmaata. Kerkeääpi hyvin ottamaan alkulämmöt ennen lauantaista tapahtumaa. Ei muuta kuin kannustamaan Stoneface voittoon! :)

Olishan se komiaa olla paikan päällä seuraamassa, mutta onneksi näkee ees telkusta. Kiitos vinkeistä...

Nyt ei enää jaksais odottaa. Kaikkien aikojen kovin suomalaismatsi mma n puolella.

Vapaaottelun monitoimimies Joni Salovaara liittyi Jami Kuparisen seuraksi purkamaan Tom Niinimäen tulevaa ottelua Niklas Bäckströmiä vastaan. Ylen asiantuntijanakin toimiva Salovaara pohtii ottelijoiden tyylejä, vahvuuksia yms.

Videolla herrat käyvät myös läpi Berliinin UFC-illan pääottelua Gegard Mousasin ja Mark Munozin välillä.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Vapaaottelun monitoimimies Joni Salovaara liittyi Jami Kuparisen seuraksi purkamaan Tom Niinimäen tulevaa ottelua Niklas Bäckströmiä vastaan. Ylen asiantuntijanakin toimiva Salovaara pohtii ottelijoiden tyylejä, vahvuuksia yms.

Videolla herrat käyvät myös läpi Berliinin UFC-illan pääottelua Gegard Mousasin ja Mark Munozin välillä.

eikö sen vertaa voisi satsata että opettelis edes nimet lausumaan, kuulostaa niin juntilta :D (Machida/Weidman) tää Häkkiradion Kuparinen on muutenki hajuttomin ja värittömin haastattelija mitä oon nähny, tietääkö joku onko Kuparisella joku oikee MMA tausta vai toimiiko ihan fanipohjalta asiantuntijana. Tiedän vain sen että kuulemma entinen MTV3 chat juontaja :D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Nii voikos tonne klubille vaa mennä ja ravistella portsaria sanoen että mä tulin stonefacen voiton afterpartyhin. Ku en tommosissa
sosiaalimedioissa ole..

eikö sen vertaa voisi satsata että opettelis edes nimet lausumaan, kuulostaa niin juntilta :D (Machida/Weidman) tää Häkkiradion Kuparinen on muutenki hajuttomin ja värittömin haastattelija mitä oon nähny, tietääkö joku onko Kuparisella joku oikee MMA tausta vai toimiiko ihan fanipohjalta asiantuntijana. Tiedän vain sen että kuulemma entinen MTV3 chat juontaja :D

Kuparinen on "legit":D

Joo ite katselin sitä joskus tiistaina aamupäivällä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom