UFC Fight Night @ Berlin 31.5

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
No se kertoo jo, eli huntilla ei ole aivan kamalan surkea... ehkä..

Kellään käryä mitä liput maksaa suunnilleen?

Ensimmäiseen UFC Sweden:iin taidettiin ottaa n. 100€:n liput, mutta halvempiakin oli tarjolla. Tuolla hinnalla sai jo kohtuu hyvät paikat alakatsomosta.

Kyllähän tässä vahvasti alkaa näyttää siltä että tuonne pitää lähteä. Tuntuu selviävän alle 400e lennot + hotellit + liput.

Ensimmäiseen UFC Sweden:iin taidettiin ottaa n. 100€:n liput, mutta halvempiakin oli tarjolla. Tuolla hinnalla sai jo kohtuu hyvät paikat alakatsomosta.
Meidän liput maksoi tuonne silloin n.130€. Oltiin alakatsomon viimeisellä rivillä, eli ihan hyvillä paikoilla vielä. Screeniltä joutui kuitenkin välillä kattomaan.

Mikäs tämä nyt on kun ajattelin tilata liput tähän iltaan ja kas kummaa, jokaisessa lipussa sanotaan vielä erikseen "No entry under 18 years" kun itse olen vasta kesällä 17v vaikka olen jo Englannis UFCtä ollut katsomassa. Tietääkös kukaan mitä tämä nyt oikein on?

Ei tarvitse mitään koodeja tjsp, liput saa ostettua nyt UFC-FIGHT-NIGHT-BERLIN - o2 World

Pari päivää pitäisi jännittää, että tipahtaa liput luukusta...ja sitten 31.5+ufc+tomppa = :rock:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Liput saa näppärästi valkattua kartasta. Perhana, kun ei huomannu itse. Olisi voinut laittaa vaimon toiseen katsomoon :) Tuntuu lippuja menevän kaupan kun karttaa katsoo.

Liput ostettu!!! :rock: Eka UFC event, ja ai että mikä eventti! Ihan hullun täpinöissä!

Jahas, UPS ottanut liput kantoon. :rock:

Itse laitoin muistutuksen, että kahvi- ja pähkinävarastot pitää täyttää samana päivänä kun tomppa ottelee et voi kotisohvalla kahvitärinöissä ja pähkinöissä jännätä samalla kun failmarkin striimiä kattelee! :david:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom