UFC Fight Night: Błachowicz vs. Santos (La 23.2.2019 Praha, Tšekki)

Mä en oikeen usko että Santoksella on mitään annettavaa Jonesia vastaan, mutta eipä noita haastajia kauheasti LHW:ssä ole. Kun kattoo miten esim. Mousasi hoiteli Santoksen, niin eiköhän Jonesia vastaan tulisi noutaja äkkiä.

Ei ole ei, mutta jostain niitä vastuksia on kaivettava. Vaikea keksiä ketään muuta joka olisi nyt sellaisessa putkessa että olisi perusteltavissa.

Edit. Huvittavasti tässä vaan oletetaan että Jones voittaa seuraavan ottelunsa. :LOL:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei ole ei, mutta jostain niitä vastuksia on kaivettava. Vaikea keksiä ketään muuta joka olisi nyt sellaisessa putkessa että olisi perusteltavissa.

Edit. Huvittavasti tässä vaan oletetaan että Jones voittaa seuraavan ottelunsa. :LOL:
Mikäänhän ei ole varmaa, mutta kyllä Jones on pirullinen voitettava. Mies ottelee joka matsissa eritavalla, kuka olisi esimerkiksi uskonut että Jones outboxaa gussen?

Mikäänhän ei ole varmaa, mutta kyllä Jones on pirullinen voitettava. Mies ottelee joka matsissa eritavalla, kuka olisi esimerkiksi uskonut että Jones outboxaa gussen?

Joo kyllä mä itse kuulun myös niihin jotka olettavat Jonesin pitävän vyönsä, en vaan keksi oikein Smithin työkalupakista mitään millä kaveri voisi lähteä haastamaan Jonesia.

Vaparissa ei tarvii ku sen yhen lucky punchin ja homma voi olla taputeltu, joten vaikka Jonesin voitto todennäköisin vaihtoehto onkin niin en jättäisi kokonaan Smithiä huomioimatta.

Vaparissa ei tarvii ku sen yhen lucky punchin ja homma voi olla taputeltu, joten vaikka Jonesin voitto todennäköisin vaihtoehto onkin niin en jättäisi kokonaan Smithiä huomioimatta.
Ihan mielenkiinnosta, kerrotko esimerkin kys. Lucy punch:istä.

Tuostahan usein keskustellaan, että mikä on lucky punch ja onko sellaista olemassakaan. Jokaisella on varmaan tähän omat käsityksensa ja määritelmänsä. Mitään faktaan perustuvaa kaavaa tähän ei toki ole. Itse määrittelen asian intuitiolla lähinnä sen pohjalta, että kuinka todennäköisenä näkisin, että ottelija pystyisi revanssissa toistamaan samanlaisen tempun. Jos näen sen hyvin epätodennäköisenä, niin usein tulkitsen osuman lucky punchiksi. Esim. Ottelja A ottaa 4 erää turpaan kaikin mahdollisin tavoin, ollen täydessä puolustusmoodissa. Jossain kohtaa kuitenkin silmät kiinni huitaisee täysiä toisen päätä kohti, onnistuen tyrmäämään ottelija B:n = mielestäni lucky punch.
Toisaalta taas JDS vs Cain 1. JDS oli tunnettu tyrmäysvoimastaan ja varmasti yrittikin lyödä kovaa Cainia päähän ja onnistui tässä. Kuitenkin näimme uusintojen kautta, että tällainen yllätysmahdollisuus yleensä toimii vain kerran yhtä ottelijaa vastaan ja kun tätä ei päässyt tapahtumaan, olivat ottelut yksipuolisia, mutta toiseen suuntaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom